top

Als je komt ze staan altijd voor je klaar met deskundige mensen,

Prima zoals altijd

Afspraak is afspraak Altijd netjes en correcte behandeling Reële adviezen Prijs/kwaliteit in orde

Goede service!

Goede service, heel vriendelijk.

Super klantvriendelijk bedrijf en goede service

Goed bedrijf

Goed advies mbt keuze van banden, Komen afspraken na, Punctueel qua afspraak/tijds duur, Vriendelijke mensen.

Top bedrijf met snelle service!

We zijn al jaren vast klant en met ons wagenpark gebeurt het wel eens dat er schroef in onze band zit. Als de monteur of legger belt wordt er altijd adequaat gereageerd en mogen we direct langskomen. Het gebeurt ook wel eens dat we Hillegom niet bereiken omdat we net te laat zijn met het ontdekken. Zelfs dan stappen zij in auto om de bus terplekke te voorzien van een noodband. Toppers zeker een aanrader!

Een professioneel en zeer klantvriendelijk bedrijf

Mijn ervaringen met de mensen van dit bedrijf zijn al jaren uitstekend!

positief

Correct geholpen binnen een korte tijd

Transparant & Zeer Behulpzaam

Een zeer behulpzaam team dat altijd voor je klaarstaat.

Netjes en snel gewerkt

Er word professioneel netjes en snel gewerkt de planning klopt ook goed.

Kundig

Snel en vakkundig.

Vakkundig en klantvriendelijk

Wij laten al onze auto's die aan uitlijning toe zijn door Versteeg banden service uitvoeren en dit gaat altijd netjes en volgens afspraak. Wij zijn blij met deze Service, daar wij zelf de apparatuur niet bezitten.

Onlangs heb ik de 17 inch velgen vervangen door 18 inch incl. nieuwe banden. Vanaf de montage van deze nieuwe wielen ontstond vanaf 90 km/u een "hobbelend" en rijden over "ribbels" gevoel. Het stuur zelf trilde niet. De wielen zijn toen 3 × door verschillende bandenboeren gebalanceerd, echter zonder resultaat. Uiteindelijk via Google terecht bij Versteeg Banden in Hillegom. Deze zaak heeft dit probleem vakkundig en met veel kennis gelukkig opgelost. De auto rijdt nu beduidend rustiger dan voorheen. Firma Versteeg in Hillegom is geen lukrake "loodjesplakker" op wielen. Deze firma kijkt verder dan het plakken van loodjes. Heeft veel kennis en expertise op dit gebied. Hierbij mijn dank voor deze goede service. Top bedrijf!!

Industriekade 13 2181 AJ Hillegom