Snelle service vriendelijke mensen.

Klant vriendelijk

Denkt mee met de klant.

Professioneel bedrijf.

Altijd goed en snelle reactie, goed advies. Fijne mensen, al een lange relatie met dit bedrijf.

Gewoon uitstekend

Stond zaterdagavond met een lekke band op de aanhanger, kon niet meer verder. ff bellen met Versteeg Bandenservice. En kon naar enige tijd weer verder naar huis. Thanks Marco!

Subliem

Zoek niet verder dan Versteeg Bandenservice voor eersteklas bandenservice en vervanging. Vertrouw erop dat de experts met kwaliteitsproducten en professionele hulp. Doe geen concessies aan de veiligheid: kies voor Versteeg Bandenservice voor al uw bandenbehoeften!

In een woord positief

vakmanschap en klantvriendelijkheid top

Netjes en correct, zoals altijd!

Wij doen als sinds 2010 zaken met Versteeg en worden altijd correct geholpen. Bovendien zijn ze altijd heel netjes met het materieel, iets wat niet overal vanzelfsprekend is. 100% aanrader.

betrouwbaar

vriendelijk, goede informatie, komen afspraak op tijd na.

Helemaal top!

Na een mooie offerte was de afspraak snel gemaakt. Binnen het uur reden we weer weg met 4 nieuwe achterbanden onder onze vrachtwagen. Top service. Bedankt team Versteeg.

Monteurs die hun vak erg serieus nemen

Goed advies bij banden keuze Attent en vriendelijk

Fijne betrouwbare firma. Staan altijd voor je klaar.

Prima ervaring, altijd weer. We doen al jaren de banden van onze bedrijfs- en prive auto's daar. Er wordt altijd met zorg gewerkt en als je een lekke band o.i.d. hebt wordt je snel geholpen. Zeer aan te raden!

Goed week geleverd

Altijd een goed advies en snel geholpen

Altijd goed advies en snel geholpen ook voor de wat moeilijkere banden en uitlijnen van voertuigen

Uitstekend!

Altijd goed en persoonlijk geholpen!

Zeer goed.

Ik ben snel en goed geholpen.

Hele goede jaren lange ervaring.

Doordat wij nogal onregelmatig en weer gevoelig werk hebben is vooruit plannen voor ons bijna niet mogelijk, een lekke of stukke band heb je plotseling. Gelukkig heeft Marco met zijn mannen begrip voor onze situatie, en kunnen altijd op dit team rekenen. Toppers.

Geweldige service

Geweldige Service

Altijd goed

Goed en correct

Altijd goed

Prima service, vakmensen!

Gewoon top!

Fijn bedrijf met super service!

Vanwege beschadigde velgen opzoek naar nieuwe velgen. De keuze was enorm en daardoor moeilijk kiezen. Uiteindelijk gekozen om de velgen te laten repareren, wat ook een optie was. Het eind resultaat was super, de velgen waren weer als nieuw. En dat alles voor een mooie prijs. Het fijne is dat gedurende het hele proces meegedacht wordt om te komen tot de beste oplossing voor jou. Nogmaals bedankt team Versteeg!

Super service

Staan altijd voor je klaar en werken netjes.

Betrouwbaar, goed en vakkundig bedrijf.

Versteeg Bandenservice in Hillegom is een betrouwbaar bedrijf waar vakkundige mensen werken. Ik beveel ze van harte aan.

Ik kwam in de ochtend binnen of ze de auto voor de middag klaar konden hebben. En dat hebben ze kunnen regelen!

Snel vriendelijk en professioneel

Snel en goed !