Vriendelijke en snelle hulp

Daniëlle heeft mij ontzettend goed geholpen. Het gaf een hoop rust, wetende dat ik mijn vragen neer kon leggen en dat zij mijn belangen behartigde.

• Geholpen door: Daniëlle van Gastel

Heel goed en snel geholpen

• Geholpen door: Margot de Wit-Jansen

Uitstekende hulp bij mijn letselschade zaak

Margot legde telkens duidelijk uit wat er ging gebeuren, zo wist ik waar ik aan toe was. Ik voelde me op mijn gemak om vragen te stellen en kon ook mijn zorgen delen. Goede betrokkenheid dus en Margot is erg deskundig. Ik kan DM letselschade zeer aanbevelen, ben erg tevreden.

• Geholpen door: Margot de Wit-Jansen

Professioneel en toegankelijk. Verstaan de taal van een ondernemer

Gaan doortastend en actief te werk en dat geeft rust in het hersteltraject. Naast het persoonlijke element snapt DM Letselschade ook precies waar je als ondernemer mee te maken hebt. Zeer tevreden!

Zeer kundig en betrokken

Na mijn ongeval in contact gekomen met Danielle. Zij is zeer betrokken en kundig. Ik voelde me gehoord en werd heel serieus geholpen. Empatisch en zakelijk. Top!

Doordacht, grondig, betrouwbaar, inventief

Goede, snelle en duidelijke communicatie. Duidelijk in het beleid, facturering, verantwoordelijkheden. Inventief en vasthoudend.

• Geholpen door: Margot de Wit-Jansen

Zeer ervaren , persoonlijk en betrokken advocaat

Na een auto-ongeluk heeft Danielle mij bijgestaan. Dit heb ik ervaren als zeer prettig, open, transparant en menselijk. Danielle legt alles op een begrijpelijke, duidelijke manier uit. Geen moeilijke taal of vakjargon. Zij heeft de zaak netjes en snel afgehandeld met de verzekeraar van de tegenpartij. Wanneer je met letselschade te maken hebt zou ik zeker DM letselschade aanraden. Dank je voor al je inspanning, steun en hulp.

• Geholpen door: Daniëlle van Gastel

Super fijne en persoonlijke advocaat

Daniëlle heeft ons erg snel en goed geholpen met alle dingen die er komen kijken bij verzekeringstechnische dingen na ons ongeval. Heel fijn omdat je daar zelf helemaal niet mee bezig kunt en wil zijn als je dat is overkomen.

• Geholpen door: Daniëlle van Gastel

Super te vrede en snelle service

Snel duidelijk contact Persoonlijk te wordt staan Rechts streek contact Geen zorgen er om heen alles wordt goed geregeld

• Geholpen door: Daniëlle van Gastel

Geweldige en snelle communicatie, transparant en betrokken

Na ons auto-ongeluk zijn wij in contact gekomen met Margot. Margot komt betrokken, zeer actief en oprecht over. Bijzonder fijn hoe wij laagdrempelig maar uitermate professioneel geholpen zijn. Je transparante houding en deskundigheid zijn wat mij betreft de perfecte combinatie tijdens dit proces.

• Geholpen door: Margot de Wit-Jansen

Onze ervaring is dat alles utstekend is gegaan

Onze ervaring is goed hebben samen gewerkt goeie communicatie, goeie deskundigheid, heel erg betrokkenheid. Wij zullen hun aanbevelen bij andere mensen die ook een auto ongeluk met letsel hebben opgelopen.

• Geholpen door: Daniëlle van Gastel

Hele fijne en betrokken service

Afgelopen zomer hebben wij een auto ongeluk gehad. Wij kwamen kort daarna in contact met Margot die ons vanaf dat moment erg goed heeft geholpen. Margot haar deskundigheid, betrokkenheid en persoonlijke aandacht heeft ervoor gezorgd dat alles al na enkele maanden positief is afgerond. Margot heeft ons prima bijgestaan!

• Geholpen door: Margot de Wit-Jansen

Danielle heeft tijdens mijn 8 jarige letselschade zaak zeer oprecht gecommuniceerd.

Tijdens mijn 8 jarige letselschade zaak hebben mijn vrouw en ik Danielle leren kennen als zeer eerlijk en oprecht persoon die altijd het beste met ons voor heeft gehad. In deze 8 onzekere jaren hebben wij menig keer versteld gestaan van haar detaillistische dossierkennis. Wat wij zeer prettig vinden, is dat zij zich onze situatie en problemen goed kan voorstellen, maar dit altijd vanuit haar kennis en kunde in het juiste wettelijk perspectief zet. Voor ons was dit niet altijd even leuk om te horen, maar het was wel de werkelijkheid. Hierdoor is er tijdens het hele traject nooit de kans ontstaan dat er valse voorwendselen werden gedaan die achteraf niet waargemaakt konden worden. Kortom; wij zijn in dit lastige traject van onzekerheden uitstekend bijgestaan door Danielle. Nogmaals dank voor al je inspanningen

• Geholpen door: Daniëlle van Gastel

Ben bijzonder goed geholpen.

Ik vind dat Ik op een vriendelijke manier erg deskundig en professioneel geholpen ben. Ik zou dit bureau zeker aanbevelen.

Zeer betrokken en professioneel

Danielle heeft , na het bedrijfsongeval van mijn man, mij en mijn gezin zeer goed geholpen met het afhandelen van de letselschade. Ze was onze grote steun in een toch al hele zware tijd. Ik ben haar daar zeer dankbaar voor. Ook toen het was afgehandeld heeft ze nog regelmatig geïnformeerd hoe het met ons gaat.

• Geholpen door: Daniëlle van Gastel

Fijn contact en tevreden met het resultaat

Erg fijn contact gehad met de Margot tijdens het gehele proces. Alle stappen waren mij helder en duidelijk uitgelegd zodat ik wist wat er ging gebeuren en ik ben tevreden met het resultaat. Ik zou DM Letselschade zeker aanraden.

Zeer tevreden over DM Letselschade

Prettige ervaring. Margot heeft mij zeer goed geholpen. Communicatie is duidelijk en snel. Ik zal DM Letselschade zeer zeker aanraden!

Een heel prettige ervaring

In een periode van verdriet en veel drukte omtrend het overlijden van mijn vader, heb ik de hulp en ondersteuning van Daniëlle van Gastel als zeer prettig ervaren. Zij heeft gezorgd voor veel begeleiding in het traject van de strafzaak alsmede rust gegeven bij het regelen van de schadevergoeding. Door haar hulp is de zaak rustig, vlot en adequaat afgehandeld en heb ik de tijd gekregen om mij te richten op alle andere zaken. Daniëlle is een vlotte, deskundige letselschadeadvocaat die oog heeft voor alle zaken die erbij komen kijken. Mijn dank is dan ook groot.

Deskundig en betrokken advies

Erg tevreden over de professionele werkwijze. Margot nam alle tijd en heeft het uiterste uit mijn zaak kunnen halen, door haar geduld en vakkundig advies. Absoluut een aanrader, als je in dit soort situaties terecht komt.

Zuidzijde Haven 39A 4611 HC Bergen op Zoom

Over Advocaatscore.nl