Duidelijke uitleg

alles volgens plan vriendelijke monteurs goed werk geleverd ben er super blij mee.

• Nazorg en Garantie

Hele nette en correcte instalatie

Super service

Deze mensen staan echt voor je klaar. Helpen met oplossingen bedenken. Zelfs na maanden 1 telefoontje en ze zijn er meteen weer om je te helpen.

• Nazorg en Garantie

Prima werk afgeleverd door vakbekwaam personeel

Prettige offerte en goede samenwerking tijdens de installatie

• Nazorg en Garantie

Werken netjes, snel en vriendelijk met goede service achteraf

Heel vriendelijk en goede monteurs. Goede service Van harte aanbevolen

• Nazorg en Garantie

Ik heb heel goede ervaring

Ervaren instalateur en zeer vriendelijke ik zal green voltz aan mijn kennissen zeker aanbevelen.

Snel en vakkundig gemonteerd

Binnen 2 week de zonnepanellen geleverd en gemonteerd. Binnen enkele uren werkte het systeem en was er al opbrengst. Top service geweldig team echt een aanrader!

• Nazorg en Garantie

Vakkundig geplaatst, bovendien klantvriendelijke fijne en betrouwbare mensen. Goed en snel afgewerkt en luistert naar de wensen van de klant. Kwalitatief goede panelen en van a tot z het hele proces goed uitgelegd.Van offerte tot plaatsen, perfect. Alle uitgevoerde stappen zijn op voorhand besproken Absoluut aan te bevelen, zeer tevreden en zeer net vakwerk!

• Nazorg en Garantie

Snelle levering, topafwerking en afspraak is afspraak!

Greenvoltz is zeker een aanrader in de wondere wereld van zonnepanelen leveranciers, hij steekt er met kop en schouders uit qua nieuwste modellen, gebruiksvriendelijksvriendelijkheid en denkt proactief mee om het maximale uit je panelen te halen. Greenvoltz onderscheidt zich op meerdere manieren, vriendelijkheid, punctualiteit en professionaliteit. Wij zijn ontzettend tevreden over Leonardo en zijn team en zullen hem zeker aanraden bij anderen. Je panelen worden snel geleverd en snel geplaatst zodat ze meteen kunt profiteren van de voordelen!

Fantastisch bedrijf

Echte vakmensen, ze denken echt met je mee! Goede monteurs en electriciens. Kortom een echte aanrader!!

Eerlijk, snel en betrouwbaar

Duidelijke website. We kregen snel de gevraagde informatie en een offerte met nette prijzen. De volgende dag al een schouw en de installatiedatum werd direct op korte termijn gepland. Prima en duidelijke communicatie. Op de afgesproken dag stond het team op de stoep. Door de hevige regen werden eerst de binnenwerkzaamheden gedaan. Alles is netjes en deskundig geïnstalleerd. Het hele proces hebben we als zeer prettig ervaren. Het werk op het dak vond plaatst toen het droog was. Er werd goed en veilig gewerkt met dakrandbeveiliging. Een klein, vriendelijk, vrolijk en zeer ervaren team. Ze helpen je graag verder en geven duidelijke informatie. Een bedrijf dat doet wat er is afgesproken, een aanrader.

Uitstekende professionals!

Enthousiast jong team dat pas naar huis gaat als alled naar tevredenheid draait.

Super service!

Super vriendelijk, gastvrij en betrouwbaar! Leveren vakwerk af en weten waar ze over praten.

Perfect gedaan

Zeer prettig contact in het offerte stsdium. Heel snel een offerte en na de opdracht de installatie binnen een dag geinsalleerd . Goed en deskundig uitgevoerd door de monteurs.

• Nazorg en Garantie

Snelle plaatsing tegen goede prijs

Panelen werden binnen 1 week geplaatst. Vriendelijk personeel, mooie zonnepanelen, geheel zwart met zwarte beugels. Enig minpuntje is dat er geen schouw vooraf was geweest waardoor ik wat extra geld kwijt was omdat de meterkast aangepast moest worden maar is wel meteen opgelost.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed geregeld

Fijne ervaring

Uitstekend ervaring

Ik ben zeer tevreden, 14 panelen keurig geplaatst en vakkundige installatie, vriendelijk monteurs en meedenkend, zeker een aanrader

Zeer vakkundig en klantgericht

Greenvoltz heeft ons zeer goed geholpen met het vervangen van onze defecte omvormer.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Service zoals het hoort

Na een hint van een bekende zonnepanelen laten plaatsen door Greenvoltz. Na een vrijblijvende offerte te hebben opgevraagd is er iemand bij ons wezen kijken voor de mogelijkheden. En uiteindelijk op zeer korte termijn bij ons op meerdere plekken rond het huis zonnepanelen geplaatst. Super geholpen met korte lijnen communicatie zoals het hoort.

• Nazorg en Garantie

Super geholpen door mensen met kennis van zaken

Greenvoltz heeft zojuist 12 zonnepanelen bij ons geplaatst. In overleg met Emiron duidelijk advies gekregen over wat er mogelijk is en wat het beste bij ons past, en dit alles op korte termijn door vakkundige vriendelijke jongens geplaatst. Wij zijn er erg blij mee.

• Nazorg en Garantie

Goed en snel geholpen naar tevredenheid!

Goeie service, deskundig, klantgericht, snel.

They are excellent

the installation was great, they were on time. they completed their work quickly but neatly. I had indicated in advance that my gutter was very dirty and they also cleaned it for me.

• Nazorg en Garantie

Zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Alle afspraken zijn nagekomen en de transparante communicatie was ook prettig. Zeer vriendelijke, behulpzame en vakkundige medewerkers die netjes te werk zijn gegaan. De gehele installatie is goed verlopen en de app was binnen enkele minuutjes geïnstalleerd. De zonnepanelen doen het Super!

• Nazorg en Garantie

Professionele, snelle service met een uitstekend resultaat

Geenvoltz heeft zonnepanelen op ons dak geplaatst. ze dachten met ons mee hoe we ons dak het beste konden gebruiken en het beste resultaat konden behalen. Hun service was snel en ze werkte zeer netjes. In een week tijd waren de kabel en de omvormer al geïnstalleerd en konden we beginnen met produceren op het moment dat de panelen op het dak lagen, binnen 3 weken van de eerste kontakt. Ze zijn altijd makelijk te bereiken in app.

• Nazorg en Garantie

Professioneel, ervaren, bekwaam en vriendelijk.

Een serieus bedrijf dat zeker professioneel genoemd mag worden. Bekwaam, vriendelijk en beleefd personeel dat goed werk verricht. In één woord: FANTASTISCH

Chopinstraat 60

2901 EA CAPELLE AAN DEN IJSSEL