Het contact is vriendelijk en correct. Goed overleg en snel handelen met dank aan medewerkerker Mark.

Snelle,vrindelijke en afdoende hulp

Hardnekkige verstopping van keukengootsteen is snel en professioneel verholpen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle en courante service. Top.

de verstopping is succesvol opgelost.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle actie en goede oplossing!

Fijn bedrijf en goede werknemers! Efficiënte oplossing geboden en duidelijke uitleg over de situatie. Zou weer voor dit bedrijf kiezen en het ook bij anderen aanbevelen.

Zeer goede ervaring

Ben blij dat ik ze na een paar mislukte afspraken met andere loodgieter had gevonden via Google. Ze zijn betrouwbaar, hebben hun afspraken netjes nagekomen. Ze zijn vakkundig, hebben goed werk geleverd. Ze zijn flexibel en denken graag mee, hebben de offerte aangepast na mijn verzoek. Kort samengevat, ze zijn betrouwbaar, vakkundig en flexibel.

Zeer kundig, goede kwaliteit

Goed werk gedaan, alles perfect afgewerkt, zeer vriendelijk mensen.

Snelle en prima service

Bij de keren dat ik Bosch Rioolontstopping nodig had, waren ze er direct om het euvel te verhelpen. Toen ik een keer een klacht had, werd deze onmiddellijk in behandeling genomen en boven verwachting afgehandeld.

Goed en snel opgelost !

Deze ochtend gebeld i.v.m. verstopping riool vriendelijk te woord gestaan en dezelfde dag al de verstopping opgelost ! Een vakman met prima materiaal en kennis van zijn werk, zeer tevreden !

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Bert, bedankt voor de beoordeling! Snelheid en kwaliteit staan we voor!

Goed bereikbaar, kwam op afgesproken tijd, luisterde naar omschrijving van probleem, gaf duidelijke uitleg.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Heel vriendelijke en vakkundig bedrijf.

Na het proberen te ontstoppen van de gootsteen, wat geen positief resultaat opleverde, moest er toch onder de grond gekeken worden. Daaruit bleek dat de verstopping inderdaad daar zat. Verstopping is toen op vakkundige verholpen. Wij kunnen hier weer jaren mee vooruit. Al het personeel wat we meegemaakt hebben was ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

Snel en accuraat

Goed bereikbaar, snel ter plekke, professioneel qua materiaal en personeel, goed advies en afspraken worden nagekomen.

• Nazorg en Garantie

Goede, betrouwbare en snelle service

Wij hadden geen spoedklus, maar zijn alsnog snel geholpen. Zeer vriendelijk personeel, wat goed meldactie en goede service verleende. Keurige factuur en eerlijke prijs.

Altijd oke

Bellen en direct komen. Altijd de zaak opgelost

• Nazorg en Garantie N.v.t.

top service meedenkend snel geholpen bedankt.

Problemen met verstopping snel verholpen en afvoer geïnspecteerd daarbij goed geadviseerd over het voorkomen van dit probleem in de toekomst.

Vakkundig en beschikbaar team

Goede ervaringen met Bosch Rioolontstopping Apeldoorn Epe B.V. Gaan grondig te werk om problemen op te sporen en te verhelpen in en om het huis. Voor acute problemen is er altijd beschikbaarheid om direct hulp te bieden.

• Nazorg en Garantie

Uitermate correct en klantvriendelijk bedrijf

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf; Ze zijn goed te bereiken, korte communicatielijn, reageren snel. Medewerkers zijn vriendelijk en werken juist en netjes. Afspraken worden nagekomen. Aanrader!

• Nazorg en Garantie

Prima bedrijf, komt afspraken na

Zeer goed geholpen, kwamen later nog even een stukje herstarten ivm verzakken

Snelle goede service

Tijdens mijn werk raakte ik de afvoerpijp van de riolering bij de klant. Eenmaal Bosch gebeld en doorgegeven dat klant geholpen moest worden. Kwam een monteur langs, repareerde wat kapot was. Dank hiervoor. Kwa betaling ging gewoon via factuur, geen hoge kosten geen spoed kosten of dergelijke wat erbij kwam. Zeer tevreden u kunt deze bedrijf vertrouwen.

• Nazorg en Garantie

Snelle respons en prima uitvoering

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Als je ze nodig hebt zijn ze er!

Fijn, vriendelijk en altijd een snelle oplossing

• Nazorg en Garantie

Goed bereikbaar, snel en betrouwbaar bedrijf

Wij hadden een riool probleem die Bosch Rioolservice keurig heeft opgelost door mee te denken, onder de grond te kruipen en alles in het werk gesteld heeft om het probleem opgelost te krijgen.

• Nazorg en Garantie

Snel en goede service voor een eerlijke prijs

Had een verstopping gemeld en er werd heel snel op geageerd en de monteur was snel ter plekke. Zeer vakkundig opgelost voor een eerlijke prijs. Duidelijke uitleg wat het probleem was met gebruik van professioneel gereedschap.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prettige mensen die goed werk leveren.

Duidelijk en prettig in de contacten. Het personeel is vakkundig en geeft daarnaast ook nog preventieve adviezen. Kortom: prima adres.

Vakkundig bedrijf!

Een zeer vakkundig bedrijf met ditto mensen, ze staan altijd voor je klaar en zeker wanneer het echt nodig is! Top bedrijf@!

• Nazorg en Garantie

Bedankt voor de beoordeling!

gootsteen ontstopt

Mijn oom woont in ons appartement en had enkele jaren geleden zijn gootsteen in de keuken verstopt. Dit is professioneel opgelost. Toevallig kregen wij en mail dat u nu met uw bedrijf erkend bent bij "De Techniek Nederland." Van harte gefeliciteerd! Toevallig heeft mijn oom weer problemen met die gootsteen en gaat een afspraak met u maken om het probleem definitief op te laten lossen. Bij voorbaat dank namens de erven.

• Nazorg en Garantie

Bedankt voor de beoordeling! Wij staan uw oom net als altijd weer vriendelijk te woord.

Sleutelbloemstraat 30

7322 AG APELDOORN

Over Bosch Apeldoorn Epe Rioolontstopping B.V.

24/7 bereikbaar voor al uw hemelwaterafvoer- riool-problemen. 055-3664130

Over Techniek Nederland