Vriendelijk en behulpzaam contact

Ik heb het contact met Berntsen Mulder Advocaten als positief ervaren. Ik ben door Inge Goei heel goed geholpen. Het is voor mij een moeilijke tijd geweest en dat snapte Inge heel goed.

• Geholpen door: Inge Goei

Zeer tevreden tijdens, en verloop van het proces

Heb een ongeluk/aanrijding met een motorrijder gehad. Ná het ongeluk niet in staat en weinig kennis van ingewikkelde, tijdrovende en/of lastige regels en wetten; dan kun je het beter uit handen geven aan een vakkundige. Zij zijn goed op de hoogte van de wetten en regels. Hierdoor heb ik aan mijn herstel kunnen werken. Regelmatig contact over de lopende- en voortgang van de zaak; met een zeer goed resultaat.

• Geholpen door: Guido van der Corput

Zeer zorgvuldige behandeling van de zaak

Behandeling van een letselschade zaak getuigt van professionele aanpak. Diepgaande kennis van wetten en jurisprudentie tesamen met een zeer zorgvuldige werkwijze leiden tot concrete resultaten. Tevens heldere en to-the-point correspondentie.

• Geholpen door: Lonneke Speur

Geweldige support en advies van begin tot einde

Van een kennis kreeg ik het advies om met Berntsen Mulder contact op te nemen mbt letselschade. Vanaf het eerste begin tot het einde van de zaak, werd er duidelijk gecommuniceerd, goed advies gegeven en prettig samengewerkt. De verzekering gaf ook aan dat zij konden helpen, maar gezien de diepgang en kwaliteit van het advies en werk van Lidewij, ben ik alleen maar blij dat we voor Berntsen Mulder gekozen hebben. Bedankt voor alle hulp!

• Geholpen door: Lidewij Calis

Een echt luisterend oor en opkomend voor onze belangen!

Letselschade; als we het daar over hebben i.c.m. een advocaat, dan is er echt iets ernstigs gebeurd. We hebben ons verhaal kunnen doen. Door (helaas) de ruime ervaring met vervelende gebeurtenissen werden wij echt begrepen en werd er ook voor ons gedacht in juridische termen, iets waar wij geen verstand van hebben, maar ook niet over na wilden denken, we hadden immers al genoeg ellende aan ons hoofd. De communicatie was helder, bezoek aan huis was mogelijk. Conclusie; persoonlijke en warme hulp!

• Geholpen door: Lidewij Calis

Heel erg klantgericht om het zo comfortabel mogelijk te maken

Op jongere leeftijd is het spannend om een advocaat te vinden voor bijvoorbeeld een letselschade zaak maar bij Berntsen Mulder Advocaten hoef je hier niet aan te denken. Van begin tot het einde stonden ze altijd voor me klaar en bij onduidelijkheden probeerden ze het op eerdere manieren uit te leggen totdat ik het wel begreep. In het gehele traject is alles erg soepel verlopen waardoor ik me nergens zorgen om hoefde te maken.

• Geholpen door: Juriën Minderhout

een tevreden resultaat en afhandeling

Dank voor Uw afsluitingsbrief Ik ben U zeer erkentelijk voor de afhandeling van mijn afhandeling van mijn letselschade zaak. Ik heb het kontakt met U als zeer prettig ervaren. U reageerde zeer adequaat met een voor mij tevreden resultaat. J.N.

• Geholpen door: Anneke van Tol

Karin Nijman heeft mij fantastisch bijgestaan

Karin Nijman heeft mij in een groot geschil met mijn arbeidsogeschiktheidsverzekering uitstekend geholpen. We hebben vele jaren samen moeten strijden om voor mij, in een zeer ingewikkelde zaak, mijn recht te halen. Karin heeft mij als advocaat zowel als mens op een fantastische manier bijgestaan. Wat mij vooral opviel is dat ze op cruciale momenten direct op een adequate manier wist te reageren. Zeer scherp! Mede daardoor hebben we een maximaal resultaat behaald en heb ik nu toch een uitkering. Ik ben haar zeer dankbaar als advocaat maar zeker ook als mens!

• Geholpen door: Karin Nijman

Professioneel met persoonlijke aandacht.

Voor een letselschade kwamen wij terecht bij B&M advocaten. Vanaf de eerste dag zijn wij bijgestaan door Anneke van Tol. Niet alleen, zoals je mag verwachten, een professional, maar ook iemand die ons, als leek, gedurende het hele periode helder, en duidelijk meenam in het proces. Bij de start van de zaak gaf zij al aan dat deze procedures soms heel lang kunnen duren maar in ons geval was het ook nog vrij snel allemaal rond. Geen 1 keer hebben wij zelf aan de bel hoeven te trekken hoe de stand van zaken was. Met regelmaat kwam Anneke op de radar. Soms alleen om mee te geven dat er nog niets was gewijzigd maar dat ze de zaak nog goed op het netvlies had staan en dat ze alleen maar wilde informeren hoe het ging met de revalidatie. De menselijke kant vanuit Anneke hebben wij zeer gewaardeerd er er voor gezorgd dat wij achteraf ten onrechte er tegenop hebben gezien om de procedure op te starten.

Kundige en vriendelijke advocaat

Mijn ervaring met 2 advocaten van dit kantoor zijn me prima bevallen. Ze zijn kundig en vriendelijk. En vechten voor je als advocaat. Ik ben dik tevreden!!

Betrokken, deskundig, ondersteunend, geduldig

Voor het eerst in aanraking gekomen met een Advocatenkantoor in verband met een civiele zaak. De toegewezen letselschade jurist van Berntsen Mulder Advocaten, Juriën, is deskundig, betrokken, ondersteunend en geduldig. Het persoonlijke contact door middel van huisbezoek(en) hebben wij enorm gewaardeerd. Als dit je vakgebied niet is dan kan het een complexe materie zijn. Het is fijn om dan een partij te hebben die deskundig is. Daar is Berntsen Mulder Advocaten ruimschoots in geslaagd.

Ervaren als prettig

Goed contact met de advocaat, snelle reactie. Goed geholpen

heel goed geholpen

Er is mij veel werk en beslommeringen uit handen genomen. Vooraf goed geïnformeerd over tijd ,gevolg en mogelijke vervolg stappen.

Top geholpen

Super fijn geholpen, goed advies gegeven.

Correct geholpen

Alles zeer netjes geregeld duidelijke uitleg Kan het iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Inge Goei

Ben via mijn werkgever in contact gekomen en Berntsen Mulder Advocaten, en na mijn ongeval bijgestaan door Mevr, Calis. Mevr, Calis is een zeer kundig letselschade advocaat die oog heeft voor de persoon in kwestie maar ook voor het gezin er om heen, die rust geeft in de ontwetendheid van wat er allemaal bij komt kijken. wij hebben dat als zeer prettig ervaren.

Professioneel

Zeer goed geholpen door advocaat meneer Van Bohemen en zijn juridische assistente mevrouw Van der Valk. Een fijn en vertrouwd intakegesprek. Toont empathie. Reageert vlot op mijn e-mailberichten en neemt de tijd tijdens een belafspraak. Professionele houding, betrokken bij de situatie en ontzettend klantgericht vriendelijk.

• Geholpen door: Jos van Bohemen

Uitermate plezierig en behulpzaam

Gezien het letsel van de aanrijding dat voor mij een levensveranderende impact heeft ben ik zeer dankbaar voor de hulp en het resultaat zodat ik weer verder kan. Er was compassie en vooral geduld met mijn zo nu en dan heftige emoties. Zeer veel dank daarvoor. Alles werd duidelijk uitgelegd. Het resultaat zorgt voor rust, emotioneel en financieel zodat de toekomst er weer zonnig uitziet.

• Geholpen door: Anneke van Tol

Betrouwbare bedrijf, aardige mensen!

Mijn zaak was snel, eenvoudig opgelost, mensen zijn vriendelijk, duidelijk wil het beste voor klant. Superblij!

Ik heb een goede samenwerking met Mevrouw van Tol gehad

Ik heb een goede samenwerking met Mevrouw van Tol gehad.

Ontzorgen en bijstaan

Door mijn ongeval werd ik doorAnneke volledig ontzorgt, zij regelde alles wat met mijn schade afwikkeling te maken had. Ik kon daardoor mij volledig focussen op mijn herstel.

• Geholpen door: Anneke van Tol

Zeer klantvriendelijk bureau met prima advocaat

Gezien de zeer emotionele belasting voor mij van de zaak waarin ik tegen mijn zin betrokken raakte, was het een verademing om begrip en een luisterend oor te krijgen van deze advocaat. Hierbij ook helder en to the pointe regelen van de zaak gaf mij rust. Zeer klantvriendelijk, ook de receptie medewerkende(n) en cliëntgerichte benadering.

• Geholpen door: Nieke Schreurs

Goede duidelijke ervaring

Ik ben altijd goed geholpen door Jurien Minderhout en als ik iets niet snapte door mijn niet goed beheersen van de taal werd ik altijd geholpen

• Geholpen door: Juriën Minderhout

Netjes behandeld en veel voor mij gedaan.

Goede begeleiding door Berntsen Mulder Advocaten

Op advies van mijn verzekeraar ben ik in contact gekomen bij dit advocaten kantoor. Mijn ervaring met dit advocaten kantoor verliep erg prettig, kreeg op tijd emails van hoe de zaak ervoor stond. Mijn advocaat Juriën Minderhout, kon zich goed inleven in mijn zaak. Heeft goed druk uitgeoefend om mijn zaak tot een goed einde te brengen. Ik ben erg tevreden over de hele gang van zaken hoe het advocatenkantoor Berntsen Mulder met mijn zaak omging. Wat erg prettig was regelmatig belde mijn advocaat Juriën Minderhout hoe de zaak er voor stond. Ik had erg veel vertrouwen in Juriën Minderhout, hij heeft me zeer goed geholpen en kan dan ook niet anders dan dit advocaten kantoor van harte aanbevelen. Mocht u een ooit advocaat nodig hebben, laat u informeren door advocaten kantoor Berntsen Mulder.

Over Advocaatscore.nl