Menselijke en ontzettend goede jurist/advocaat

Ontzettend bedankt nogmaals voor je enorme inzet!! Wat mooi hoe je tegelijk heel menselijk bleef en tegelijk grenzen verlegde en zo topprestaties neerzette als een team met ons. Ik heb veel van je geleerd en de ervaringen zoals tactiek, regelgeving, hoe het juridisch een beetje werkt. Nogmaals heel erg bedankt!!

• Geholpen door: Karin Nijman

Prima afgehandeld, met no-nonsense-, duidelijke communicatie

Professioneel advies, No-nonsense communicatie.

• Geholpen door: Anneke van Tol

Deskundige,vriendelijk contact

Het traject van begin tot einde, is in samenspraak met ons voorspoedig verlopen

• Geholpen door: Inge Goei

Vanaf dag 1, ben ik erg goed geholpen.

Na dat ik een ongeluk kreeg en geadviseerd om ze te bellen, ik werd door Guido van der Corput bijgestaan. Die heeft mij geholpen om de zaak goed af te ronden. Ben daarom erg te spreken over ze.

Super goed geholpen !

Ik voelde me écht gehoord, er werd tijd en ruimte gecreëerd. Zowel aan de telefoon of om langs te komen op het kantoor !

Uitstekende belangenbehartiger

In mijn letselschadezaak heeft de advocaat gedurende 4 jaar steeds snel en zorgvuldig gehandeld, gereageerd en geïnformeerd. Ook was er aandacht voor mijn man die mantelzorger is. Mijn belangenbehartigers waren Mw. Annelies van Dorp en Mw Monique Bolleurs

Hele fijne samenwerking

Heel goed en professionele samenwerking. Ook naar mij toe erg vriendelijk en alles in overleg. Goede afhandeling van mijn zaak.

• Geholpen door: Esther Kapel

geweldig.

Mijn ervaring is zo enorm goed , Na mijn ongeval kreeg ik het advies om ons te laten bijstaan door een jurist, U werd geadviseerd, daar heb ik geen spijt van gehad. Ik ben zo goed geholpen door Mevr. S.I. Goei. Deze heeft mij begeleid in het hele traject en daardoor heel veel zorgen voor mij weggenomen. Daarvoor heel veel dank .

• Geholpen door: Inge Goei

Je wordt met volle aandacht geholpen en je kan altijd terug komen en nader uitleg krijgen

Zeer deskundige professionals.

Wij Anneke en Jan met geen enkele ervaring op dit gebied van ongevallen zijn vanaf het eerste contract aan de hand meegenomen in het 2 jaar durende proces. De 100 % vertrouwen die vanaf het eerste contract is ontstaan is de gehele periode niet een maal geschaad. Annelies en Monnique dank,dank. Groeten Anneke en Jan

Goed overleg en overdracht van Inge naar Monique

• Geholpen door: Inge Goei

Betrokken en betrouwbaar bijgestaan!

Ik ben bijgestaan door Juriën op een betrokken en betrouwbare wijze gedurende het proces. Absoluut een aanrader!

Duidelijk en eerlijk advies

Ik ben zeer goed geholpen door Guido van der Corput. De letselschade zaak heeft ruim 4 jaar geduurd. Maar Guido heeft zich van begin tot einde maximaal in gezet. Je staat er niet alleen voor. Hij geeft je duidelijk advies en denkt ook mee. tevens is hij goed bereikbaar voor hulp. Mocht dit niet zo zijn is er altijd een collega van hem, die je te woord staat met advies of zorgt dat er contact opgenomen wordt. Voor mij is Berntsen Mulder Advocaten een vertrouwd adres geworden! Deze mensen leveren goed werk !

• Geholpen door: Guido van der Corput

Ik ben zeer tevreden met de prettige samenwerking en het behaalde resultaat.

Xander Huijser heeft mij zeer vakkundig bijgestaan bij een geschil met mijn rechtsbijstandverzekering die mij naar ons idee niet goed had geadviseerd bij weer een ander geschil met een arbeidsongeschiktheidsverzekering. Ik ben zeer tevreden met de prettige samenwerking en het behaalde resultaat. Bij de eerste onmoeting heb ik Xander meteen verteld dat ik in mijn gezondheid beperkt ben. Ik kan daardoor soms niet direct reageren of snel een beslissing nemen. Het is heel fijn hoe Xander begripvol met mijn beperking is omgegaan. Hij is naast een goede advocaat ook een fijn mens! Dank Xander!

• Geholpen door: Xander Huijser

Prima geholpen

Op advies van mijn zorgverzekeraar DSW heb ik een letseladvocaat ingeschakeld. Dit werd Mw.Mr.Monique Bolleurs. Zij heeft direct contact met mij opgenomen na mijn ongeval op 7 jan. j.l. Zij heeft mij uitstekend geadviseerd en geholpen./

Uitstekende ervaring

Eigenlijk geen slecht woord over te zeggen. Super behulpzaam, meedenkend, ondersteunend, adviserend en vriendelijk.

Deskundig en betrokken.

Mevrouw van Wassenberg heeft mij goed geholpen en was duidelijk in haar manier van aanpak en hoe de kansen voor mij waren.

• Geholpen door: Lisanne van Wassenberg

Heel goed geholpen door de heer Marley Sijpbing

Mijn ervaringen met het kantoor is fijn Ik ben goed geholpen

• Geholpen door: Marley Sijlbing

Zonder de expertise en ervaring van mr. Minderhout-Soares had ik niet zo'n goed resulaat behaald.

Heldere en duidelijke communicatie. Deskundige onderbouwing en argumentatie richting de tegenpartij waardoor mijn letselschadezaak uiteindelijk naar tevredenheid is afgehandeld.

Betrokken advocaat

Ik werd heel goed geholpen

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Marley Sijlbing

Snel, correct, komt afspraken na en met veel succes.

Ik heb de gehele zaak goed ervaren. Alles is duidelijk verlopen en met een goed eindresultaat. Bedankt!!!!

• Geholpen door: Xander Huijser

Deze advocaten kantoor werkt snel netjes en is zeker aan te raden. Ze hebben mijn dochter geholpen die een beperking heeft en een verkeersongeval kreeg met haar fiets. Nogmaals bedankt.

Attent, snel en adequaat

Jurien Minderhout heeft namens Berntsen Mulder mijn belangen na mijn ongeval prima behartigd.

Heel erg tevreden

Vorig jaar heb ik een hersenschudding opgelopen door een vervelend ongeluk. Via via kwam ik in contact met Berntsen Mulder Advocaten, en al snel belde meneer J. Minderhout. Hij luisterde naar mijn verhaal en ondernam meteen actie. Ik voelde me meteen heel erg begrepen. De afgelopen maanden hebben we veel contact gehad, zowel telefonisch als per mail. Uiteindelijk is de aansprakelijkheid dankzij meneer Minderhout erkend, waar ik heel dankbaar en blij om ben. Ik geef dit kantoor vijf sterren, want zowel de communicatie, het advies, de deskundigheid en betrokkenheid heb ik als enorm prettig ervaren. Ik zou dit kantoor dan ook echt aanraden!

Zeer content

Maken waar wat ze beloven, met heel veel kennis

• Geholpen door: Jeroen Thiele

Burgemeester Visserpark 13 15