Komen afspraken na

Klantvriendelijk, behulpzaam en goed advies.

Snelle afspraak en prima resultaat

We hebben met Van Beek heel gemakkelijk een afspraak kunnen maken om ons appartement met renovlies te laten behangen en vervolgens te laten sauzen. Het contact was helder en duidelijk. We zijn heel erg blij met het resultaat.

Keurige oplevering

Keurige oplevering conform afspraak.

Deskundig bedrijf

Onze schilderklus is uitstekend en snel uitgevoerd.

Prettige vakmensen

We zijn erg tevreden met de dienstverlening en klantgerichte benadering van schildersbedrijf R. van de Bek.

In 1 woord: Toppers!

Wat hebben Dennis en Rob mooi werk afgeleverd! Bijzonder aardige en deskundige mannen. We raden dit schildersbedrijf aan en laten de laatste geplande klus weer graag aan hen over.

Goed en snel

Keurig gewerkt En komt de afspraak goed na

Is goed

Goed overleg. Tijdige communicatie. Uitvoering werkzaamheden naar volle tevredenheid.

Fijne begeleiding en vak mensen op de werk vloer.

Er wordt snel een reactie gegeven als je het bedrijf benaderd. Vervolgens komt er iemand kijken en al snel zijn de vak schilders op de werkvloer. Ze zijn gewent om ook bij particulieren te werken en leveren de boel netjes op.

Vakmensen

Ga zo door!

Is weer netjes

Super goed.

Kijkt goed mee!

Goed bedrijf

Levert goede kwaliteit

Zie volgend blok

Ik ben er zelf niet bijgeweest, maar het resultaat is volgens mij prima.

Goed.

Je kunt er altijd op rekenen.!

Betrouwbare vakmensen die kwaliteit leveren

Betrouwbare vakmensen die kwaliteit leveren

Ons huis is prachtig geschilderd!

Prima werknemer en durf dan ook best even boodschapje te doen

Deskundig

Het houtrot behandeling en daarna de schilderwerkzaamheden waren professioneel uitgevoerd. Goed en tijdig overleg door management met duidelijk klant gericht service verlening. Betrouwbaar en vriendelijke vakmensen die nauwkeurig, netjes en optimaal werk verrichte. Met dank aan Bas en Gert!

Vriendelijke vakmensen

Goede vakmensen, heldere communicatie.

Goed tot heel goed.Denk aan de prijs.

Prettig in de omgang,vriendelijke medewerkers en heel vaak ook een zeer goed resultaat .

vakkundig en kwaliteit

Goed overleg en er is netjes geschilderd.

Vakbekwame professionals

Afspraken worden nagekomen, bij calamiteiten wordt snel gereageerd.

Erg tevreden over professionele vakmensen

We hebben na jaren soebatten besloten ons hele huis 'n grondige beurt te geven. Veel van het vele houtwerk was eveneens aan renovatie toe. Onderhoudscontract erna laat zien dat het veel betaalbaarder is ons huis gewoon bij te houden.. Vakmensen verschillende weken over de vloer gehad. Ook niet te beroerd om een paar weken later nog iets bij te werken zonder meer een aanbevelenswaardig bedrijf.

De schilders leveren goed werk. Zijn vriendelijk, werken netjes en ruimen na afloop keurig op.

Houtherstel is perfect gedaan

Tevreden, wacht nog op onderhouds overeenkomst

Over R. van de Beek Schilders

R. van de Beek Schilders is een schildersbedrijf en vastgoed onderhoudsbedrijf wat al ruim 60 jaar als doel heeft om uw woon- of werkomgeving mooier te maken en te onderhouden. Hierdoor dragen wij bij aan een groter woon- en werkplezier. Afspraak = afspraak staat bij ons voorop. En met ruim 20 vaste medewerkers zijn wij flexibel genoeg om u - indien nodig en gewenst - op korte termijn te kunnen helpen. Vanuit Barneveld bedienen wij particulieren, verenigingen van eigenaren (VvE-en), woningcorporaties, gemeenten, instellingen en zakelijke opdrachtgevers in midden Nederland en de randstad. Van het sauzen van uw badkamerplafond tot en met het verzorgen van het complete schilderwerk in en aan uw nieuwe of bestaande woning, geen project is ons te klein of te groot. Ook voor het aanbrengen van alle soorten behang of andere decoratieve wandafwerkingen bent u bij ons aan het juiste adres.