Prettige service, aan te bevelen

Prettige en snelle service, volgens afspraak. Betrouwbare partij, denkt mee in oplossingen. Van harte aan te bevelen.

Leuke mensen die meedenken en je je problemen oplossen en goede service verlenen.

vervanging derde remlicht apk en banden wissel

Is goed

Ik vond het erg professioneel!

Vakkundig, communicatief en vriendelijk

Prima bedrijf om je auto aan toe te vertrouwen.

Wij hebben onze camper hier in onderhoud . En de Banden waren slecht bij APK maar wettelijk nog toelaatbaar, Maar om dat het een camper betreft , was de aanbeveling ze te vervangen . Ik had een paar nieuwe banden van iemand overgenomen met mooie velgen en in overleg met de garage zijn deze zonder probleem er onder gezet . Zo zie je maar , het gaat niet altijd om verdienden maar ook om service.

dienstverlenend en snel.

dienstverlenend en snel.

Duidelijk en professioneel

Tevens korte wachttijd werkplaats waardoor probleem snel verholpen kon worden.

Zeer vriendelijk en betrouwbaar

Nooit het gevoel gehad dat onnodige werkzaamheden aan mijn auto werd geadviseerd. Heb wel 2 maal gewezen op vieze vetvlekken op automat door vuile werkschoenen in garage. Enige minpunt. Zeer vriendelijke mensen die mij altijd prima helpen bij problemen aan de auto

Goed autobedrijf.

Alleen maar goede ervaringen met bedrijf.

Super bedrijf meedenkend

Fijne garage

Duidelijk en zeer goede service en communicatie

Betrouwbaar en zorgzaam voor hun klanten.

Hele fijne service

Prettige communicatie, snelle service. Betrouwbaar en vakkundig.

uitstekend

Goede garage, snel geholpen, goede service

Goed geregeld

Prettig geholpen

Overleg over reparatie vooraf. Auto klaar volgens afspraak

zoals het hoort

Meedenkend en klantvriendelijk

Al jaren vaste klant, naar volle tevredenheid.

Prima service, bij pech onderweg wordt je snel geholpen. Na onderhoudsbeurt staat auto weer gewassen voor je klaar. Factuur netjes gespecificeerd en altijd een belletje naderhand ter controle of alles naar wens is. Top !

Formidabele service

Een garage, zoals je een garage wenst! Duidelijke afspraken en komen die ook na tegen een redelijke prijs. Formidabele service! Mijn Kia uit 2019 heb ik hier in onderhoud. Garantie problemen worden door hun opgelost met de Kia dealer en als service naar de klant afgehandeld. Ik kom hier graag terug, zowel voor mijn prive auto als zakelijke!

Hele goede service. Altijd tevreden.

Over alle aspecten zeer tevreden.

Zeer kundig en verzorgd

Ik word altijd goed geholpen. En de service en communicatie zijn top!

Topbedrijf met aandacht voor de klant

Heel fijne onderneming. Punctueel in nakomen van afspraken. Sturen herinnering voor de afspraak. Auto altijd gepoetst weer terug. Concurrerende prijs. En daarbij altijd vriendelijk.

Dag Wil, Bedankt voor je review en goed om te horen dat een tevreden klant hebben

Goede service, betrouwbaar en fijn in de communicatie

Dag Paul, Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Bedankt voor je review

Industrieterrein Meerpaal Duwboot 83 3991 CG Houten