De ervaring met den hartog is goed.

De ervaring is goed bellen netjes waar de container moet staan .

Echte aanrader

Makkelijk bespreken en altijd optijd

Vlot en goed

Zowel het leveren als ophalen van de container ging vlot en netjes.

Superservice!

Werd keurig gebeld omdat ik aan het werk was dat ze er waren. 2 containers besteld die keurig neergezet zijn waar ik om had gevraagd.

Super goede ervaring

Vlot en flexibel! Helemaal top

Heel goed bedrijf.

Heel goede service , wordt goed op de hoogte gehouden van wanneer brengen en ophalen vriendelijke chauffeur denk met je mee voor de plek contener, zeker 5 sterren waard ook gezien de prijs.

mijn ervaring? Ik ben enorm te spreken over Hartog Containers

Fin werken. Ik bestel online wat ik nodig heb, en reken gelijk af. Daarna word er container geplaats of opgehaald op de afgesproken dag. Mocht het niet lukken dan is er telefonisch contact om een nieuw moment te plannen. Heel fijn werken!

Snelle levering

Gebeld voor container en de volgende dag al geleverd.

Goed, netjes en snel voor een redelijke prijs.

Prima.

Prima! Goede service

Ga zo door.

Uitstekende bereikbaarheid

Prettig geholpen, duidelijk antwoord op vragen.

Super blij mee, uitstekende service

Na een belletje kon het dezelfde dag nog geleverd worden. Mazzel dat het in de planning past! Ook het ophalen ging super goed na wat overleg :)

Ervaren personeel die met je meedenken en het daarna uitvoeren.

Gewoon aardige mensen

Container op tijd geleverd en opgehaald zoals afgesproken, op korte termijn was een upgrade naar grotere container mogelijk. Top!

Altijd goed en op tijd

Ik heb dit jaar best wel wat containers bij Hartog besteld. Snelle service, de mannen zijn er altijd. Mocht het net ff anders lopen, dan bellen ze altijd. Alleen maar goede ervaringen.

zeer tevreden

Zeer tevreden. Goede website, afspraken nagekomen, container goed weggezet rekening houdend met parkeerplekken, en netjes op tijd weer opgehaald.

Slordig

De bestelde container zou aan het eind van de ochtend geleverd worden. Toen ik om 14.30 belde bleek dat men mij was vergeten......

Beste Paul, Vervelend om te lezen dat je ons als slordig hebt ervaren. Op onze website zijn inderdaad voorkeurstijden aan te geven (ochtend en middag). Wij vermelden hier ook bij dat het een voorkeurstijd betreft en wij hier geen garantie op kunnen geven. De container is nu inderdaad om 14.30 uur geplaats. Onze tip is om een container alvast een dag voorafgaand de start van een klus te laten plaatsen, zo weet je dat je hem altijd op tijd hebt!

Fijne communicatie. En makkelijk online bestellen. Top

Top allemaal

Mooi op tijd goed geplaatst en de goedkoopste

Prettig overleg met de chauffeur over de plaatsing

Prettig

Een verbeterpunten, de +/- tijd aanhouden.

Nijverheidsweg-Noord 135

3812 PL Amersfoort

Over Hartog Containers

Wij zijn Hartog Containers. Een ondernemend familiebedrijf met passie voor recycling- en afvalverwerking. Centraal gelegen vanuit onze locatie in Amersfoort zorgen wij voor het inzamelen, verwerken en recyclen van afvalstromen uit de regio midden Nederland.