Op mijn verzoek werd de container andersom gezet

Goed, snel, vriendelijk

Goed, snel, vriendelijk

goed service en goed prijs

De support is goed, ze reageren snel ook werd de container het volgende dag al snel geleverd.

Alles gegaan volgens afspraak, prima dus.

Goede service!

Helemaal top!

In dikke paniek kwam Hartog snel en doortastend met een oplossing.

Er was een accuut probleem dat we er eigenlijk niet meer bij konden hebben. Er moest snel puin afgevoerd worden. Hartog beloofde dat alles goed zou komen en op tijd. Aldus geschiedde.

Makkelijke en goede service

Makkelijk te bestellen

Goed geregeld

Digitaal is het bestellen en ophalen van de container heel eenvoudig te regelen. Snel en vlug. Nog 1 advies: een bevestiging dat de container is geleverd (na levering) en is opgehaald (na ophalen) zou een waardevolle toevoeging zijn. Nu moet je erop vertrouwen dat het gebeurd is, in ons geval bij het huis van onze overleden ouders waar wij niet in de buurt woonden.

Heel goed, afspraak is afspraak en tijd is tijd

Prima ervaring. komen afspraken na dus een prima services.

fantastich bedrijf , komt afspraken na

Alles netjes geleverd en door vriendelijk personeel

Makkelijk geregeld, prima uitvoering

Het is zeer eenvoudig om een container te regelen. De uitvoering verliep perfect. Alles op de aangegeven tijden.

Uitstekend!

Hele goede service. Container is gemakkelijk online te bestellen en wordt keurig op de afgesproken plaats op de dag van aanvraag neergezet. Ook het ophalen verloopt geheel naar wens.

Slechte service telefoon

Beweerd mail gestuurd te hebben 11 maart hennen we niet ontvangen en stuurt geen nieuwe mail Onvriendelijk aan de telefoon

Beste Cora, Wat jammer dat we zo'n slechte beoordeling krijgen. Enige context is hier op z'n plaats. Er is inderdaad telefonisch contact met u geweest én door ons gemaild. De discussie gaat in dit geval om de 6m³-container die u véél te hoog én met uitstekende delen heeft beladen, waardoor onze chauffeur deze niet veilig mee kon nemen. Zowel op onze website waar u via besteld heeft als op de container staat duidelijk vermeld dat de container tot maximaal 30 centimeter boven de rand beladen mag worden. Aan de hand van de genomen foto hebben wij u er telefonisch op geattendeerd dat u de container leger moet maken, zodat wij deze wel mee kunnen nemen. Hierop heeft u aangegeven dat u de uitstekende plank heeft verwijderd, het probleem dat de container veel te hoog beladen is is daarmee echter niet weggenomen. Wij hebben kundige en ervaren chauffeurs die goed in kunnen schatten wat wel én niet kan. Veiligheid staat bij Hartog Containers voorop en vinden het dan ook erg jammer dat dit ter discussie wordt gesteld.

Geweldige meedenkendevan chauffeur .

Optijd geleverd

Goed opgepakte klacht.

Naar aanleiding van een klacht werdt ik netjes opgebeld. Goed gesprek gehad waarna zij het intern gingen oplossen. In mijn ogen keurig afhandeling.

Beste Albert, Bedankt voor jouw reactie en telefonische toelichting. Zoals besproken pakken wij dit intern op, want dit is zeker niet waar wij voor staan. Wij hopen dat een volgende ervaring beter is!

Prima service, afspraken nakomen

Netjes te woord gestaan, aflevering volgens afspraak. Opmerkingen uit de mail worden meegenomen. Goede communicatie.

Voor de verbouwing vele containers nodig gehad. Containers werden steeds snel omgewisseld voor een nieuwe. Prima service!

Top. Duidelijke site en makkelijk plannen

Container besteld en betaald. Eenvoudig op de website. Op de afgesproken dag gebracht en weer opgehaald.

Goed geregeld

Ik heb dinsdag de container besteld, volgende dag stond hij er.

De ervaring met den hartog is goed.

De ervaring is goed bellen netjes waar de container moet staan .

Echte aanrader

Makkelijk bespreken en altijd optijd

Vlot en goed

Zowel het leveren als ophalen van de container ging vlot en netjes.

Superservice!

Werd keurig gebeld omdat ik aan het werk was dat ze er waren. 2 containers besteld die keurig neergezet zijn waar ik om had gevraagd.

Nijverheidsweg-Noord 135 3812 PL Amersfoort

Over Hartog Containers

Wij zijn Hartog Containers. Een ondernemend familiebedrijf met passie voor recycling- en afvalverwerking. Centraal gelegen vanuit onze locatie in Amersfoort zorgen wij voor het inzamelen, verwerken en recyclen van afvalstromen uit de regio midden Nederland.