Goeie ervaring

Perfect.

Goede ervaren chauffeur ,vriendelijk en de container perfect op de plaats neer gezet.

Snelle levering

Dit is niet mijn eerste Hartog container. De levering is altijd de volgende dag en ook het ophalen is altijd de eerst volgende dag na melding. Vragen netjes waar de container moet staan.

Houden zich aan afspraak

Goed bereikbaar en houden zich aan de afspraak.. Hoop natuurlijk dat dit zo blijft want heb jullie nog steeds nodig.

Goede snelle service, vriendelijk personeel

Goed overleg over plaatsing. Vriendelijk personeel. Snelle service!

Fijn bedrijf, goede afspraken

Fijn bedrijf waarmee je goede afspraken kan maken. Alles verloopt vlot en goed

Snel geleverd, netjes geplaatst

In de ochtend gebeld met last minute verzoek en begin middag geplaatst. Heel fijn.

Vlekkeloos

Fijn bedrijf, denkt goed mee.

Bestelproces prima, bezorging stipt en voorkomend

Desgevraagd werd de container op mijn oprit geplaatst. Ongevraagd werd de container nog even aan de zijkant geplaatst zodat je er nog voorbij kunt lopen. Prima en erg tevreden met de service. Bovendien goedkoper dan de meeste andere aanbieders.

Tevreden

De container wordt opgehaald en geleverd op afgesproken tijd.

Super service

Goede prijs voor product, en toen we de container eerder nodig hadden dan geoland, kon dit zonder gedoe meteen geregeld worden. Top service!

Top geregeld

Goede communicatie via website en telefonisch.

Super fijne service!

Hartog is snel met leveren en ophalen en goed in communicatie. Fijne service. Houd zich aan de afspraken.

Goed geregeld

Prima op tijd, zoals besproken.

Al ruim 10 opdrachten tot tevredenheid afgehandeld.

Snel en goed geleverd

Snel en goed goed geleverd

snel en flexibel

Wordt geleverd op afgesproken moment en als het volgens de site niet (meer) kan vinden ze toch een gaatje.

snelle levering en plaatsing op de juiste plaats.

snelle levering en plaatsing op juiste plaats

Afspraak = afspraak

Het proces verliep exact zoals op de website staat. De chauffeur die de container bracht en haalde was allervriendelijkst en behulpzaam. Kortom: goede ervaring

Meedenkend en vriendelijk

Het plaatsen van de containers gaat elke keer erg soepel. Knap staaltje stuurwerk hier op de krappe parkeerplaats. En fijn dat de container nu toch op de goede plek staat ondanks de niet-meewerkende buren. Bedankt weer!

Ik ben tevreden

Telefonisch korte lijnen en wordt snel en goed opgelost.

Goeie en snelle service

Alles na wens. Behalve de online update van de bestelling werkte niet, hier bleef de status op in behandeling staan. Maar na een kort telefoontje was alles geregeld en duidelijk.

Zeer klantgericht en altijd prettig contact!

Werknemers bij Hartog zijn vriendelijk en denken ontzettend bij je mee :-) Daardoor al een paar keer een hele goede ervaring gehad met het huren van een container bij Hartog.

Snelle levering en ophalen

Alles kan in overleg

Op mijn verzoek werd de container andersom gezet

Nijverheidsweg-Noord 135

3812 PL Amersfoort

Over Hartog Containers

Wij zijn Hartog Containers. Een ondernemend familiebedrijf met passie voor recycling- en afvalverwerking. Centraal gelegen vanuit onze locatie in Amersfoort zorgen wij voor het inzamelen, verwerken en recyclen van afvalstromen uit de regio midden Nederland.