Fijn bedrijf, erg flexibel

Maandag avond besteld voor woensdag, met de opmerking dat als het lukt de container dinsdag ook bezorgd mag worden. Dinsdagochtend om 8 uur stonden ze op de stoep! Top! Ook ophalen ging op een tijdstip dat we graag wilde.

snel en efficient

fijn bedrijf dat snel reageert, levert wat besteld wordt en afspraken nakomt!

Snelle en goede service.

Netjes en vlot geleverd en opgehaald.

zeer positief

netjes en op tijd geplaatst en opgehaald

Alles prima geregeld

Alles volgens planning.

Prima geregeld

Prima geregeld

Makkelijk te reserveren en één van de goedkoopste aanbieders

- De container is makkelijk te reserveren. - De website is heel duidelijk. - Hartog is één van de goedkoopster aanbieders van containers.

Volgens afspraak

Netjes geleverd en gewisseld conform afspraak

Teleurgesteld

Ik had hele goede ervaringen met Hartog (wel 20 containers gehad) tot de laatste keer. Toen wilde de chauffeur opeens niet meer over de oprit rijden omdat er (flexibele) takken van de wilgenbomen overhingen. De container kon alleen langs de weg gezet worden (terwijl alle voorgaande chauffeurs de container bij het huis neerzetten) waardoor ik nu steeds 75 meter naar de weg moet lopen met m’n groenafval.

snel geregeld

container makkelijk te reserveren, snel geregeld.

doen gewoon wat je verwacht

doen gewoon wat je verwacht

Op tijd gebracht en ook weer volgens afspraak op tijd opgehaald.

Alles volgens afspraak, een dikke 10

Perfect!!

Binnen 24 uur na bestelling plaatsen en weghalen. Helemaal goed!

Wat een TOP service

Ik had mijn container afgemeld voor over 5 dagen, per ongeluk werd hij vandaag al opgehaald. Na een telefoontje stond er dezelfde dag nog(!!)een nieuwe lege (en een kleinere aangezien we de oude al aardig gevuld hadden). Dat is toch helemaal top?! De volgende keer dat ik een container nodig heb, ga ik zeker weer met Hartog in zee en zal dit bedrijf zeker aanraden.

Snelle levering en ook snel weer opgehaald!

Na het online reserveren van de container ging alles vanzelf, echt zeer fijn.

Altijd netjes en op tijd geleverd/opgehaald

Zie boven

Snelle levering en vakkundige plaatsing

De container werd de volgende ochtend geleverd en op aanvraag ook weer snel opgehaald. De chauffeur nam de moeite om de container handig te plaatsen zonder de boom te beschadigen. Echt vakwerk.

Perfect afgeleverd en geplaatst

Vriendelijke chauffeur die de container op de afgesproken tijd keurig op de aangegeven plaats heeft neergezet.

Snelle bezorging

Makelijk te bestellen en snel geleverd!!!

Op tijd en super behulpzaam

Zeer vriendelijke en behulpzame levering van de container. Een jongere chauffeur deed er wat langer over en kreeg coaching van de meer ervaren bijrijder. Mooi om te zien hoe de collega’s elkaar helpen! Container keurig geplaatst en duidelijke uitleg ontvangen omtrent ophalen.

Ze waren lekker vroeg. Aangezien ik niet aanwezig was hebben we de plek om te plaatsen telefonisch door genomen. Bij aankomst bleek de container perfect te staan zodat we er goed bij konden komen.

Heel correct en afsprakeb makomen

Alles goed ontvangen . Van telefoniste tot chauffeur. Perfect

helemaal top

Doen gewoon wat je vraagt. Hele fijne dienst.

Zeer prettig

Goede communicatie en snelle service

Nijverheidsweg-Noord 135

3812 PL Amersfoort

Over Hartog Containers

Wij zijn Hartog Containers. Een ondernemend familiebedrijf met passie voor recycling- en afvalverwerking. Centraal gelegen vanuit onze locatie in Amersfoort zorgen wij voor het inzamelen, verwerken en recyclen van afvalstromen uit de regio midden Nederland.