Wij hebben met 19 personen een Green Egg barbecue workshop gevolgd. Jeroen en zijn team zijn zeer bekwaam en het ontbrak ons tijdens de workshop aan niets. Erg geslaagde middag/avond!

Goed verzorgd en leuke dingen geleerd

De heren zorgen tijdens de workshop erg goed voor je. Verder kun je alles vragen en hebben we veel geleerd over direct en indirect op het vuur koken. Recepten waren lekker. Had nog iets meer willen leren over slow coocking, maar daar was de tijd tekort voor. Mooie ervaring, waarvoor dank.

De Ridder echt een super aanrader!

Van a tot z volledig ontzorgt! Super eten en fijn gastheerschap! Niet voor niets al jaren onze vaste cateraar!

Wat een professionaliteit en super workshop!

Bij Binnenkomst ontvangen met een leuk verhaal over de geschiedenis van de Kamado. Daarna onder het genot van een drankje en een geweldige begeleiding heerlijke recepten gemaakt. Alles is goed voorbereidt en van hoge kwaliteit. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk hapjes en meer dan genoeg!

Voor mijn feest thuis heeft De Ridder heerlijke hapjes geleverd. Uitstekend verzorgd en met eigen koelbox waardoor er geen koelkast ruimte ingenomen werd. Erg handig!

Top geregeld

Heerlijk gegeten met het werk. Goede uitleg over de green ergs en het eten was geweldig. Niet de standaard stukken vlees op de bbq maar goede afwisseling met topvlees en vis. Tot de volgende keer.

Leerzaam en gezellig.

Super leuke workshop waarbij je zelf aan de slag gaat en gaande weg praktische tips mee krijgt. Jeroen is een energieke pitmaster met veel kennis en leuke weetjes. Al met al een zeer geslaagde workshop.

Wat een geweldige ervaring!

Super leuk om te doen met 60 collega's, leuke uitleg gehad over het gebruik van de Egg's etc. Daarna met zijn alle aan het koken geslagen, alles was super leuk om te maken en dan ook nog heerlijk om op te eten. Heel erg bedankt voor de geweldige middag/avond!

Prima geregeld!

We hebben onze bedrijfsborrel voor ongeveer 50 personen door De Ridder laten cateren. Wat ons betreft een aanrader! Prima service en heerlijk eten, ook afwisselende hapjes voor onze vega-collega's. We hebben ons nergens druk over hoeven maken. Dit was voor herhaling vatbaar.

Altijd goed geregeld en lekker!

Bestel altijd lunch bij ze en het is altijd goed, lekker en op tijd geleverd. Op en top goed!

Fantastisch team en bedrijf om mee samen te werken

Zowel voor een event als voor catering een super fijn bedrijf. Makkelijk om mee te schakelen, denken mee met de klant. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding ook uitstekend. Ik beveel De Ridder BBQ & Bites aan!

Aanbeveling!

Prettig contact en heerlijke catering!

Aanrader: goede organisatie, goede kwaliteit, veel mogelijk, denken goed mee en prettig samenwerken!

Ik heb een feestje voor 45 mensen gehad bij mij thuis. De Ridder heeft hier de catering en de bar voor gedaan. De communicatie was goed en prettig. Eenvoudig om zaken af te stemmen naar wens en er werd ook goed meegedacht. Catering kwaliteit was goed! Veel is ook mogelijk. Een echte aanrader dus als je een cateringbedrijf zoekt die goede kwaliteit levert, zijn afspraken nakomt, meedenkt en ook goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Top cateraar!

Heerlijk eten, houden goed rekening met onze wensen. Danny en Jeroen staan echt voor de gasten klaar!

Enthousiaste begeleiding bij het maken van de heerlijkste gerechten!

Onder deskundige begeleiding en voorzien van een gedetailleerde beschrijving hebben we een aantal heerlijke gerechten kunnen maken en uiteraard eten. Er was alle mogelijkheid om de gerechten af te stemmen op ieders persoonlijke smaak. Met name de bavette was prima.

Bedrijfsfeestje gehad

Afgelopen juni hebben we hier een bedrijfsfeestje gehad en het was super goed geregeld. Het eten smaakte erg goed, de uitleg was duidelijk en er waren lekkere Vd streek biertjes aanwezig. Zeker een aanrader!

Hele goede service

Hele hoede service, er was wat moeite omdat de laadklep kapot was maar dat was dezelfde dag nog allemaal verholpen en mijn bbq werd gewoon geleverd en in elkaar gezet, echt perfect. Daarnaast ook nog leuke extra’s zoals een pizza steen en een starters pakket erbij. Alles was echt top alleen jammer dat de rub in het starterspakket al open was en er helemaal verkleurd uit zag, maar voor de rest is het ideaal en die handschoenen zijn niet normaal handig voor bij de kamado.

Perfect geholpen aan een mooie kamado.

Zijn uitvoerig/kundig en eerlijk geïnformeerd, namen ruimschoots de tijd voor ons, waarna wij een mooie complete kamado hebben aangeschaft.

Wat een heerlijke BBQ workshop!

Wij hebben met ons bedrijf onlangs een BBQ workshop gehad bij De Ridder. Het was echt geweldig! De ongedwongen sfeer begon al bij binnenkomst. Muziek op de achtergrond, een koud drankje en een goede uitleg over de avond. Tel daarbij op de gave BBQ's waarmee je mag werken en de manier waarop de jongens iedereen van alles leren, en je hebt een fantastische avond met z'n allen. Oh ja, de kwaliteit van het eten en de ingrediënten was ook top. Alles mag en niets moet, als het maar lekker en gezellig is!

Geweldig!, op tijd, lekker en heel uitgebreid

Heerlijke gerechten, aardig en behulpzaam personeel en altijd op tijd bij bezorging. en denken ook met de klant mee, gewoon een geweldige cateraar!!

Top cateraar

Altijd de perfecte BBQ! Alles is mogelijk, zelfs met een thema. Heerlijke gerechten, lekkere salades en zelfs vers gebakken frietjes zijn mogelijk. Ridder catering BBQ & Bites jullie zijn TOP!

Fantastisch!!!

Zeer professionele mensen, top kwaliteit eten en ook nog eens erg sociaal! Alles is bespreekbaar qua wensen. Gewoon top!

Goede kwaliteit, snelle levering en klantvriendelijk

Wat een snelle en goede service!!

Ik heb een zwarte Big Green Egg kruiwagen gekocht, man wat een ding... niet alleen leuk en heerlijk om te gebruiken maar het staat ook nog erg leuk in mijn tuin. Super snelle levering en vooraf zeer fijn advies. De Ridder BBQ & Bites, super bedankt.

Het is altijd genieten en zeer goed verzorgd!

Al jaren lang genieten wij in de zomer van een perfect verzorgde BBQ met ervaren grillmasters en dat proef je aan de gerechten, het is mals en zeer smaakvol. Ook rond de kerst zien we Danny en zijn team graag op ons kantoor. Zij verzorgen dan een heerlijk diner. Het woord diner moet je eigenlijk meer zien als een beleving! Het is geweldig om te zien wat zij allemaal (ook in de winter) op de Big Green-egg bereiden, iedere keer weten Danny en zijn team ons weer te verrassen. Alles wordt tot in de puntjes geregeld, het is heel erg fijn om nergens naar om te hoeven kijken.