Kort maar krachtig: een TOP advocaat!!

• Betrokkenheid

top vrouw die openstaat voor je en alltijd snel reageerd en je helpt waar je je hulp bii nodig hebt

ze heeft me alltijd goed geholpen. ze is alltijd goed bereikbaar, ik ben haar heel dankbaar

Top advocaat

Heel veel dank voor de fijne samenwerking en uw professionele inzet gedurende dit lange proces betreffende mijn letselschade.  U bent een top advocaat! Ik zal u zeker aanbevelen!  Mocht ik zelf uw hulp weer nodig hebben dan zou ik graag weer een beroep op u doen.

De beste advocaat !

Zeer vriendelijke, Altijd netjes en op tijd geïnformeerd.

Super geholpen!!!

Na een zwaar ongeval met mijn auto 12 jaar geleden, kwam ik terecht bij diverse juridische adviseurs zoals mijn rechtsbijstand en juridisch hulp. Hoewel de tegenpartij hun schuld toegaf, kwam er maar geen vaart in. Ik was erg ontevreden over de gang van zaken. Hierop besloot ik mevrouw J. Van Vugt in te schakelen. Na een intake werd de situatie al snel duidelijk voor haar en wij voelden ons eindelijk gehoord. Na ruim 10 jaar worstelen begon de zaak ineens te lopen. Door haar inzet en inspanning werden we serieus genomen. Dit heeft ertoe geleid dat we binnen korte termijn positief onze zaak hebben kunnen afsluiten. Wij zijn haar als gezin heel erg dankbaar! Haar begeleiding voor, tijdens en zelfs na de zaak is super verlopen. Voor ons is er geen betere advocaat. Wij hebben nog steeds contact, want voor ons is zij de beste!!!

• Betrokkenheid

Vriendelijke en professionele ondersteuning bij letselschade

Na letselschade dit advocatenkantoor aanbevolen gekregen in het ziekenhuis, toevallig door een andere patiënt. Ik had geen idee wat te verwachten in het proces van letselschade en alles wat daar bij kwam kijken. Uitmuntend geholpen door advocaat Van Vugt. Door een persoonlijke en geduldige aanpak uiteindelijk met een voldaan gevoel een afwikkeling van mijn zaak gekregen. Daarom zou ik haar ook zeker aanbevelen!

• Betrokkenheid

Als gedupeerde van de toeslagenaffaire heeft Jaqueline mij zeer goed geholpen, ze heeft mijn schadestaat opgesteld en bemiddeld. Zeker een aanrader voor andere gedupeerden

Behulpzaam

Mevrouw van Vught heeft me goed bijgestaan in het behartigen van mij belangen. En gezorgd voor een passend eindafwikkeling. Super tevreden en zeer zeker een aanrader als je op zoek bent die jarenlang ervaring heeft en dat zie je duidelijk terug

• Betrokkenheid

Fijne ervaring en goede hulp gehad.

Na een vrij lange adem altijd goede hulp, advies en communicatie gehad met mevrouw Hendriks van Vugt.

• Betrokkenheid

Goede advocaat! Deskundig, professioneel en zeer meelevend. Een sympathieke vrouw met oog voor haar cliënt. Beantwoord vragen snel en enorm dankbaar dat ze mij en mijn familie heeft bijgestaan❤️

zeer goed

Onze ervaring met Mw van Vugt is heel erg fijn geweest. Vanaf het eerste gesprek uitstekend gevoel overgehouden Inlevend vermogen, duidelijke en begrijpelijke uitleg en gemaakte afspraken altijd exact nagekomen.

• Betrokkenheid

Goed en duidelijk geholpen en begeleid

Mevrouw van Vugt werkt heel professioneel maar is ook, voor mijn gevoel, persoonlijk. Ik had een heel goed gevoel bij haar.

Fascinatio Boulevard 220 3065 WB Rotterdam

Over Advocaatscore.nl