Van München naar Droomhuis in Dordrecht: Martin Maakt het Mogelijk!

Wanneer je in een uitdagende en oververhitte huizenmarkt stapt, hoop je dat je een makelaar vindt die met je mee strijdt. Dat is precies wat Martin van Ballegooie van Pam Makelaardij voor mij heeft gedaan. Hoewel ik tijdens het koopproces in München woonde en het niet mogelijk was om huizen persoonlijk te bezichtigen in Dordrecht, heeft Martin elke uitdaging met flair aangepakt. Zijn transparantie en open communicatie zorgden ervoor dat ik te allen tijde op de hoogte was en mij volledig vertrouwd voelde met elke stap in het proces. Martin's professionele aanpak, gecombineerd met zijn uitgebreide netwerk, heeft ervoor gezorgd dat ik een prachtige deal kreeg in een markt waar vele kopers tegen elkaar opbieden. Zijn tomeloze enthousiasme en vastberadenheid hebben het verschil gemaakt. Naast zijn expertise in de makelaardij, was zijn vaardigheid als hypotheekadviseur ook een groot pluspunt. Hierdoor kon ik met één contactpersoon zowel het perfecte huis vinden als de financiële kant soepel laten verlopen. Mocht je op zoek zijn naar een woning of hypotheek in Dordrecht en omgeving, dan is er naar mijn mening geen betere keus dan Martin van Ballegooie. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe dankbaar ik ben voor zijn inzet en deskundigheid. Hartelijk dank, Martin, voor het realiseren van mijn droomhuis! Ik raad Pam Makelaardij ten zeerste aan bij iedereen die op zoek is naar deskundigheid, betrouwbaarheid en resultaten.

Great experience

Martin was a sensational help to us during our mortgage application process. He went above and beyond to find the perfect product for us, took the time to answer our questions and there were many and guided us every step of the way. Professional, honest and very responsive. As first time home buyers, we were both so nervous about the process involved, and Martin made it completely stress free. We highly recommend PAM Makelaardij en Financieel Advies B.V. for your next mortgage, especially if you're a first home buyer. We couldn’t be happier with our new home, and we thank you for making it possible.

Een behulpzame vakman die zijn vak goed kent en eerlijk handelt

Martin van Ballegooie, de oprichter en algemeen directeur van PAM Makelaardij & Financieel Advies, geeft zeer accurate begeleiding en helpt haar klanten op het hoogste niveau, dankzij de trainingen die hij heeft gevolgd en de geweldige ervaring die hij in de loop der jaren heeft opgedaan. Hij staat altijd klaar om te helpen en doet dat met warmte en vriendelijkheid. Hij kent zijn werk heel goed en doet het eerlijk. Hij luistert en begrijpt je goed, probeert goed met je te communiceren en doet dit in het kader van wederzijds respect en vertrouwen. Hij heeft ons goed geholpen bij de aankoop van ons huis. Toen we met hem samenwerkten, zagen we dat we de juiste beslissing hadden genomen. We raden het iedereen aan.

soms wat langdradig (in uitleg maar terzake kundig

ik vind martin een heel geduldig en gedreven makelaar die het voor mij prima heeft geregeld en zijn advies was naarmijns inziens iniedergeval ruim voldoende ik raad een ieder aan om als je een makelaar of financieel advies nodig hebt (want dat doet hij ook) even met martin van PAM Makelaardij te bellen

Snel en betrouwbaar

Snelle service en erg betrouwbaar. Binnen no-time was alles geregeld en had ik een huis gekocht met de goede service van PAM. Alles was erg duidelijk en snel geregeld.

Vriendelijk en meedenkend bij het uitbrengen van advies

Er werd de nodige tijd genomen bij het luisteren en het adviseren bij aankoop van de woning en bij de hypotheekadvisering. Het uiteindelijke resultaat werd onder-steund met goede argumenten die vertrouwen geven voor de toekomst.

Aanrader!

Martin van Pam Makelaardij heeft met succes ons huis verkocht en ons geholpen rondom alle zaken wat betreft het nieuwe huis. Zelf hebben we hier totaal geen verstand van, maar dankzij Martin zijn we toch met een heel vertrouwd gevoel dit proces in gegaan. Hij heeft echt verstand van zaken en een mailtje, telefoontje of bezoekje voor je vragen is altijd mogelijk! Martin is een realistische en eerlijke makelaar, én ook nog eens erg gezellig om bij langs te komen! Ik zou hem aan iedereen aanraden.

Zeer prettig!

Het contact met de hypotheekadviseur was zeer prettig, hij is erg kundig en staat ten alle tijde klaar om vragen te beantwoorden.

Heel tevreden

Fijn contact en altijd bereid om je advies te geven of om uitleg te geven. Neemt de tijd voor je.

Effici�nt en daadkrachtig

Effici�nt en daadkrachtig,betrokken, vriendelijkheid,vakkundig

Professioneel vakmanschap tot in de puntjes.

De adviseur is de aangewezen persoon om al uw vragen van repliek te dienen.

Vertrouwen

Eerder al eens contact gehad en een uitstekend advies gekregen en ook opgevolgd. Dit jaar de mogelijkheden en consequenties van een verhoging van de hypotheek in een rustige en open sfeer besproken en ook in vertrouwen uitgevoerd.

Degelijk advies

Hele duidelijke informatie en advies omtrent de eigen situatie. Behulpzaam met alle bijkomende zaken bij het adviseren van een bouwdepot en levensverzekering.

Fijne en betrouwbare adviseur

Denkt graag met je mee betreft mogelijkheden oversluiten van hypotheek.Ook ruimte voor eigen inbreng of idee�n.Daarna een passend advies!Fijn contact, en zeker tot de volgende keer!

Persoonlijk en snel

De adviseur heeft ons erg goed bijgestaan bij de aankoop van ons eerste woning! Alles tot in de puntjes geregeld. Het contact verliep soepel en snel.

Geweldige service

De adviseur heeft ons super geholpen bij de aankoop van ons eerste huis. Ik kan mij geen betere adviseur wensen. Hij wist ons alles perfect uit te leggen en werkt snel en nauwkeurig.

Hypotheek advies

Super goed op maat advies gehad. Duidelijke uitleg en berekeningen. Gewoon top!!!!

Toegewijde makelaar

Hij luistert goed en denk met je mee. Verzorgd alles wat nodig is. Oog voor detail. Fijn in de omgang. Een aanrader

Persoonlijk en eerlijk

In 2015 hebben wij ons eerste huis gekocht via de adviseur. Na deze positieve ervaring hebben wij de adviseur gevraagd ons te helpen met de aankoop van ons nieuwbouwhuis. Elk gesprek, van het bepalen van ons budget tot aan het tekenen van de hypotheekofferte, is erg soepel verlopen.De adviseur is goed te bereiken en zoekt zaken goed uit. Geen vraag is hem te veel.Wij kunnen niet anders dan PAM makelaardij aanraden.

Prima!

Fijn en goed advies. Het contact is erg prettig en snel.

Ander huis gekocht

Wij zijn zeer tevreden over de adviseur. Direct, kundig en duidelijke antwoorden. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Verkopen en aankopen woning

Voor zowel de verkoop van mijn oude als de aankoop van mijn nieuwe huis goed en duidelijk geholpen door de adviseur. Goed op de hoogte gehouden van de vorderingen aangaande hypotheek aanvraag en status van de verkoop.

Adviezen prima!

Met adviseur goede gesprekken gehad en adviezen gekregen bij de aankoop van onze volgende woning. Met name voor de financiering en ook advies voor een bieding op deze woning.

J.A. Cohen

Bijzonder goed op de hoogte van alle facetten omtrent hypotheek en aan/verkoop van ons huis.

Fijn

Op zakelijk niveau is alles goed geregeld; hij weet waar hij mee bezig is. Je hoeft je niet druk te maken dat er iets fout gaat.Op persoonlijk niveau: Ik voelde me altijd erg op mijn gemak. The advisor is een hele vriendelijke man. Bij binnenkomst krijg je een bakje thee of koffie en neem je samen rustig de zaken door.

Prunushof 2 3319 HW Dordrecht

Over Powerd by Independer

Alle reviews voor 1-12-2022 zijn verzameld via Independer.