Keurig

Keurige installatie. Alles is netjes achtergelaten. Ook het voortraject is goed geregeld. Duidelijke offerte en goed geïnformeerd over de mogelijkheden.

Topservice

Onlangs hebben we airco’s laten installeren en we zijn er heel blij mee. De units verwarmen ons huis snel en efficiënt. Het is een geweldige oplossing voor zowel verwarming als verkoeling. Absoluut een aanrader voor iedereen die comfort wil toevoegen. Hartelijk dank voor de topservice.

Installatie is goed en mensen was vriendelijk.

Uitstekende ervaring

Recent heb ik zonnepanelen en een airco laten installeren. De installatie was vlot en professioneel. Mijn energiekosten zijn aanzienlijk gedaald en de airco verwarmt en verkoelt ons huis heerlijk. Zeer tevreden met deze investering.

Vooraf goed geïnformeerd over de plaatsing. Na afloop goed geïnformeerd over hoe de app werkt en hoe ik mijn panelen moest aanmelden. Heel tevreden

Zonnepanelen netjes en strak gemonteerd

De plaatsing van de panelen, aanpassing van de meterkast en installatie van de omvormer is netjes uitgevoerd. De kwaliteit is hoog. De extra garantie dat Zonnenrijk lid is van Stichting Garantiefonds ZonneEnergie is ook heel geruststellend.

Uitstekende monteur

Transparante manier van zaken doen betreft de aanschaf van de zonnepanelen en omvormers. Uitstekende monteur, vriendelijk en hij werkte efficiënt.

Klant- en servicegericht

Alles is volgens afspraak gegaan. Mooie panelen met een goede opbrengst. Er was een keer een storing en toen werd er direct contact met ons opgenomen door Zonnenrijk en de storing verholpen.

Great

The installers have done great work. The system works perfectly. The results are better than expected.

Goede uitleg

De adviseur heeft heldere uitleg gegeven op al onze vragen. De monteurs waren keurig op tijd en hebben alles netjes geïnstalleerd. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer snelle service

Nadat wij akkoord hadden gegeven op de offerte waren de zonnepanelen al na een week geplaatst. De monteurs waren in een halve dag klaar. Ook de warmtepomp is netjes gemonteerd volgens afspraak. Alles is naar wens. Bedankt voor de snelle service!

Goed werk afgeleverd

Gregory heeft goed werk afgeleverd en alles netjes achtergelaten. Vriendelijk personeel.

Uitstekend vakmanschap

Hele vriendelijke monteurs en uitstekend vakmanschap. Ze werkten hard door en het werk was eerder klaar dan ik verwacht had. Mooi opgeleverd.

De glas/glas zonnepanelen zijn erg mooi glad en zwart. Ze hebben een hoge opbrengst. Heel tevreden over de installatie.

Super geholpen

Ik geef Zonnenrijk een dikke tien. Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat en de geboden service.

Erg positief

Vanaf het eerste contact tot de laatste schroef heb ik een goede ervaring. Het team dacht echt mee over de beste plek voor de panelen en de adviseur gaf ons een duidelijke uitleg over het hele proces. Er werd gewerkt met aandacht voor detail. Nu draaien de panelen volop, en het voelt goed dat wij elke dag een beetje groener bezig zijn.

De mannen hebben keurig werk verricht. Ik ben heel blij met de installatie. Ook de klantenservice heeft mij goed op weg geholpen met de aanmelding van de zonnepanelen.

Van begin tot eind top

Alles is verlopen volgens de overeengekomen afspraken. Goede service en afwikkeling.

Goed en snel geplaatst ik ben er blij mee

Buitengewoon positief

Kwaliteit en efficiënt. Snelle installatie, goede uitleg ontvangen. Alles keurig achtergelaten.

Goed te woord gestaan

Keurig advies en goed te woord gestaan. Alles volgens afspraak.

Erg mooie zwarte zonnepanelen. Het systeem functioneert super goed. Toen onze Gateway even de verbinding had verloren werden we direct gecontacteerd door een medewerker van Zonnenrijk hoe wij de Gateway opnieuw konden verbinden. Goede service, ook naderhand.

Kwaliteit

Erg fijne ervaring met Zonnenrijk. De zonnepanelen liggen perfect op het dak, dankzij een vakkundig team dat oog heeft voor detail. Ze werkten snel, maar zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Het hele proces verliep vlekkeloos. Een aanrader voor wie zorgeloos wil overstappen op zonnepanelen.

Erg goed

Goede afspraken. Prima installatie, bekabeling is netjes gedaan.

Aanrader!

Zeer tevreden met de installatie van mijn zonnepanelen! De monteurs waren professioneel en werkten snel. Alles is netjes afgewerkt. Mijn energieverbruik is al merkbaar gedaald.

Turbinestraat 91

7556 RB Hengelo