Als zeer positief ervaren!

Er zijn in het begin duidelijke afspraken gemaakt om vertrouwen op te bouwen. Niet stem verheffen naar elkaar, blijven elkaar met respect behandelen en als er iets gebeurd dan kan de instructeur ten alle tijde ingrijpen. Je staat er nooit alleen voor. Alles is behandeld voor zowel het tussentijdsexamen als het rijexamen. Op de verbeterpunten hebben wij extra aandacht besteed in de volgende rijlessen. Ik heb zelf veel zeggenschap en vrijheid gehad in wat ik meer wil behandelen en meer tijd aan wil besteden. Er is vertrouwen vanuit de instructeur wat mij dan ook vertrouwen in mijzelf geeft. Tijdens het rijden kletsen we ook veel, paar grapjes hier en daar, maar soms ook lekker stilte. Er wordt stressvolle situaties gewoon kalm gebleven. Zeer tevreden over de rijlessen en het kijken naar de planning om rijlessen in te plannen. Tip; probeer vooruit te plannen, want de planning is snel vol.

Zelfvertrouwen en motivatie gevonden sinds ik hier ben gestart.

Rijlessen waren leuk en ik mocht zelf ook aangeven wat ik precies wilde oefenen. Door de rijlessen bij Johnny heb ik zelfvertrouwen met autorijden terug gekregen wat ik niet had bij mn vorige rijschool.

Een fantastische lerares die goed les kan geven en het gezellig kan maken.

Altijd een leuke rijlesgehad. En goed les gekregen.

Een hele positieve, opbouwende en respectvolle rijleservaring.

Ik heb de lessen als erg prettig ervaren. Na een paar lessen kreeg ik al veel plezier in het rijden. Mijn instructeur Franc Muller heeft altijd een heel respectvolle, geduldige en waarderende houding naar mij toe gehad, waardoor ik al snel vertrouwen kreeg in het rijden. Zo heb ik zelfs het examen met plezier èn succes afgelegd.

Voelde me veilig, gesteund en in een keer geslaagd!

De lessen met Pim waren altijd gezellig, leerde elke les nieuwe dingen. Alles kon open besproken worden en hij paste zich aan aan wat ik nodig had. In 3 maanden geslaagd!

Rijbewijs gehaald in een keer dankzij Steve!

Ik raad iedereen aan om rijlessen te volgen bij Driveyou. Mijn rij instructeur Steve stelde mij gelijk op m’n gemak waardoor ik zelfverzekerd voelde tijdens het rijden. Hij gaf mij concrete stappen advies en was heel duidelijk met wat ik moest doen om mijn rijbewijs te halen. Het was leuk en positief en dat heeft mij heel erg geholpen! Ook was de app en het betalen goed geregeld! Zojuist mijn praktijk gehaald, nogmaals bedankt Steve!

Fijne om maat gemaakte rijlessen

Ik heb een goede ervaring met DriveYou. Ik kon meteen een proefles doen en beginnen met de lessen waar ik was gebleven toen ik bij een andere rijschool stopte. Ik kon elke week lessen en bij uitval van mijn rij instructrice werd deze vervult door een andere rij instructeur. Deze afwisseling was erg aangenaam.

Goede rijschool!

Toppe rijinstructrice Amanda!

Erg goede begeleiding naar mijn rijbewijs!

Al vanaf het begin werd ik met geduld lesgegeven. Dit is erg fijn als je iets leert wat je nog nooit hebt gegaan. Fendy was een leuke rij-instructeur en praat graag met mij over van alles! Ik zou hem zeker aanraden (wat ik zal doen bij mijn broertje ;)

Top rijschool & instructeur

Binnen een half jaar in 1x geslaagd voor mijn praktijk en door een goeie aanbeveling voor een dagcursus ook mijn theorie in 1x gehaald. Goede geduldige instructeur die duidelijk en met een beetje humor mij alles heeft geleerd wat nodig was. Ik zou het zeker aanraden.

Zeer goed en duidelijk verlopen

Mijn autorijlessen verliepen altijd erg goed. De lessen waren duidelijk waardoor je snel wist wat te doen. Verder bleef de rijlesinstructeur altijd kalm waar je zelf niet gauw door in de stress kwam. Al met al sterke rijlessen zonder kritiekpunten!

Goede gast

Duidelijke lesgeving met af en toe een stuk humor in de aanwijzingen verwerkt. Heeft veel vertrouwen in mij gehad als leerling en dat overgebracht waardoor de lessen beter verliepen.

Leerzaam

Goede instructeur die er goed voor heeft gezorgd dat ik helemaal voorbereid was voor het praktijkexamen. altijd flexibel geweest als ik ineens niet meer kon lessen bijvoorbeeld, of andere tijd.

Ik vond het hele fijne rijlessen, waarbij ik snel leerde.

Goed, het waren fijne rijlessen en leerde snel, waardoor ik me zeker achter het stuur voelde.

Leerzaam

In 1 poging geslaagd voor mijn praktijkexamen!

goeden uitleg van hoe ik iets moet doen

goeie rijlessen gehad in een keer geslaagd

Ik vind goed rijles gehad hij heeft geduld.

Meedenkend

Een bekende van mij is instructeur dus het was gelijk een andere band dan met een onbekende.

Vriendelijk en duidelijk

Fijn informeel contact met veel mogelijkheden

Fijn, geduldig en snelle vooruitgang!

Fijne en duidelijke begeleiding. Je hebt de ruimte om aan te geven wat je moeilijk vind zodat je daar meer op kan focussen tijdens je rijles. Fendy zorgde altijd voor een gezellige en ontspannen sfeer tijdens de rijlessen. Ook zijn de tijden en dagen voor de lessen erg flexibel. Ik ben gelijk de eerste keer geslaagd voor mijn examen. Dankjewel Fendy van DriveYou!

Leuke en leerzame ervaring

Stap voor stap leren rijden en altijd een leuke en gezellige les.

Super rijlessen gehad!

Ik heb mijn rijlessen altijd als erg prettig ervaren. Goede en duidelijke lessen en aardige instructeur.

Ik heb mijn examen van de eerste keer gehaald door Fendy zijn Goeden uitleg! Alles was positief en als ik echt een negatief puntje moet geven gaat het zijn dat hij soms wat later is dan verwacht.

Leuke rijlessen, dikke aanrader!

Een hele goede rijschool en mijn instructeur was top. Ik ben door hem in 1 keer geslaagd. Was altijd erg gezellig.

Top rijschool

Leuke mensen , leuke lessen Fendy ook erg bedankt voor de fijne lessen, groetjes Maik

Vosdonk 39 4879 NC Etten-Leur