Prettig contact en perfecte service!

René heeft mij geholpen met de financiering van vakantiewoningen. Zeer prettig contact, denkt actief mee aan mooie oplossingen en is altijd bereikbaar om even te sparren. Nogmaals bedankt!

Gewoon goed geholpen

Alles was mij duidelijk en elke keer als ik iets moest doen werd met dat verteld en kreeg ik een berichtje of ik het gedaan had.

perfect geholpen aan mijn financiering.

ze hebben mij van het begin tot het eind goed geholpen, en alles haar fijn uit gelegd tot dat ik het snapte.

Duidelijk, scherp, vakkundig

Ik heb het proces vanaf het begin tot de uiteindelijke financiering als zeer prettig ervaren, Rene communiceerd duidelijk houd je goed op de hoogte van de voortgang en komt gemaakte afspraken na. Hij heeft mij zeer vakkundig geholpn bij het uiteindelijk verkrijgen van een financiering.

Behulpzaam duidelijk en goed bereikbaar

Mijn ervaring met Rene is erg goed! Rene is een rustig persoon die duidelijk weet waar hij mee bezig is.

goede en professionele begeleiding voor het verkregen van een financiering.

een helder traject, begeleid van A tot Z, voor het verkrijgen van de best mogelijke financiering

Lex is een sympathieke, zeer professionele Adviseur Bedrijfsfinanciering

Gedurende het regelen van de hypotheek werd ik snel en duidelijk op de hoogte gebracht. De gesprekken, mailwisseling met Lex verliepen soepel en waren duidelijk. De samenwerking met Lex was aangenaam ontspannen en zeer professioneel. Top adviseur!

100% professionaliteit!

Geachte Financieringsgilde, ik wil u bedanken voor uw hulp bij het verkrijgen van een lening voor de aankoop van een magazijn aan de Maronieweg 8c, Delft, het is mijns inziens de moeite waard om de zaken aan u toe te vertrouwen en rustig een telefoontje met goed nieuws af te wachten In het bijzonder wil ik de heer Ren?� Immerzeel bedanken voor het noeste werk in mijn zaak en de professionele benadering van de klant!Met vriendelijke groeten en ik kom zeker bij u terug wanneer ik het nodig heb. Beste, Piotr Chajzler.

Alles naar wens

Goede en snelle communicatie.