Topper!

Bij de overname van onze winkel was onze adviseur onze steun en toeverlaat. Of het nu om de financiering ging of alle andere randzaken betreft de overname. Bart wist overal raad mee. Vele handen maken lichter werk en mede dankzij Bart liep alles van een leien dakje.

Deskundig en meedenkend

Ben goed geholpen, Hanneke denkt mee en is realistisch. Ze houdt bij tijd en wijle de spiegel voor en is kritisch. Heb het traject voor de aanvraag als prettig, ongedwongen en vertrouwd ervaren. Ze gaat niet over één nacht ijs en houdt de balans tussen vraag en mogelijkheden scherp in de gaten. Ook was ze goed bereikbaar wanneer ik vragen had.

prettige samenwerking gehad met Hanneke van Financieringsgilde Twente

Goede sparringspartner in het verkrijgen van een hypotheek op ons zakelijk pand. Viel allemaal niet mee, ondanks goede jaarcijfers

Zeker aan te raden!

Onlangs heb ik een bedrijf overgenomen. Ondernemerschap is helemaal nieuw voor mij en ik wist niet waar ik moest beginnen. Bart Zwerink van Financieringsgilde Twente heeft mij uitstekend geholpen in het hele proces. Hij hield mij goed op de hoogte wat er speelde en wat er gedaan moest worden. Ik wist dus continu waar ik aan toe was en welke stappen ik moest zetten.

De marktkennis en servicegerichtheid van Hanneke heeft meerwaarde.

Hanneke Oude Elberink van Financieringsgilde Twente (kantoor Almelo) heeft ons uitstekend geholpen met de financieringsaanvraag voor een overname. Ze was vanaf het begin tot en met de afronding de 'spin in het web' tussen alle betrokken partijen. Hanneke kent de markt goed, is proactief, betrokken, nauwkeurig en flexibel. Hierdoor konden wij ons focussen op onze projecten en werden we alleen geïnformeerd/bevraagd als dat voor het proces nodig was of als we er zelf om vroegen.

Zeer te vreden met goed eindresultaat.

Vanaf het eerste contact met Hanneke werden we al entousiast,ze heeft goed geluisterd naar onze wensen. Met haar vele ervaring en de juiste contacten was het eigenlijk zeer vlot geregeld en konden we onze droom verwezenlijken. Alles top geregeld zelfs de nazorg laat ze niet achterwege. Super bedankt.

goede begeleiding, goede afspraken, deskundig advies

Hanneke is een leuke vlotte deskundige dame met Pit. Als ze de tanden in het dossier zet, kan en gaat ze er vol voor. Loslaten en opgeven staat niet in haar woordenboek. Mocht ik in de toekomst mensen tegen komen die advies of begeleiding zoeken zal ik het niet nalaten om haar naam te noemen. Hanneke je bent voor mij de TIJGER voor moeilijke vraagstukken op financieel gebied. Succes. Groet, Gerhard

Super behulpzaam en altijd paraat

Hanneke oude Elberink heeft ons super geholpen met het verkrijgen van de financiering voor ons restaurant Lazuli. Ondanks dat we met regelmaat tegenslagen ondervonden in het proces, bleef Hanneke altijd positief en heeft ze alle mogelijke middelen gebruikt om uiteindelijk de financiering rond te krijgen! Hanneke heeft een fijne persoonlijke aanpak en is altijd bereikbaar om vragen te beantwoorden.

fijne begeleiding

voor de overname van ons kinderdagverblijf advies gehad van Hanneke. ze had meerde lijntjes uitgegooid bij meerdere banken en wist de juiste ingangen. open objectief advies.

Goed, gedegen advies.

Hanneke is een prettige gesprekspartner die op alle vlakken meedenkt en een eerlijk advies geeft. Ze bijt zich vast in de relatie en gaat voor het maximale. Top!

Scherp, kwaliteit en snelheid. Patrick Roesink van Financieringsgilde Twente beveel ik zeer aan.

Ik was bezig met een lang traject van inkoop in een bedrijf. Het proces liep stroef. Op dat moment schakelde ik Patrick Roesink in. Door zijn deskundigheid, aandacht, snelheid en tact werd het proces vlot getrokken. De inkoop is geslaagd met een solide financi?�le basis. Ik beveel Patrick Roesink zeer aan.