Zeer goed geholpen

Ben heel goed geholpen door stefan Raad hem zeker bij anderen aan

Snel en vakkundig

Zeer snelle en vakkundige opvolging van de vraag en bovenal op een ontspannen en faciliterende manier. Voor ons in onze drukke agenda wordt dit als zeer positief ervaren.

Denkt mee en denkt in oplossingen, super.

Denkt mee en denkt in oplossingen voor de klant. Snel in het regelen tot zelfs de afspraak met de notaris. Goede begeleiding! Dank!

Goed advies en snelle oplossing

We zijn goed geholpen door het Financieringsgilde. Het contact was prettig en de adviseur kwam snel met een passend advies. Er was ook een pro-actieve opvolging vanuit de adviseur, zowel naar ons als naar de financierder.

Super geregeld/ geweldig

Contact met gijs is echt geweldig, reageert snel, zit er boven op een als je zelf een beetje verslond helpt hij je er even door heen. Dat is gewoon geweldig. Ik zal hem zeker aanbevelen bij anderen.

Service, doortastendheid en oplossing hebben tot het gewenste resultaat geleid

Samen met Gijs Vreeburg is er een herfinancieringsvraag voor een bedrijfspand neergelegd. Na een eerste inventarisatie en presentatie van mogelijke oplossingen zijn er vervolgstappen gezet. Kennismaking met (mogelijke) financier(s) en taxatie. Dit heeft geleid tot offertes. De notariële afwikkeling verliep vlot. We kunnen nu weer doorondernemen.

Professionals die resultaat leveren

Het Financieringsgilde heeft een breed netwerk aan leningverstrekkers. Zij nemen een financieringsvraagstuk bij je uit handen en begeleiden je goed in het keuzeproces. Hiermee kan je je als ondernemer richten op de groei van je onderneming in plaats van het doorlopend bezig zijn met het scheppen van de juiste financiële voorwaarden. Ik ben erg tevreden over het resultaat en de professionele manier van werken en raad het iedereen aan.

Gedegen advies en plezierig contact

Met Gijs de financiering kunnen regelen voor een overname. Dankzij zijn professionele en persoonlijke begeleiding de juiste financiering gevonden en af kunnen ronden. Ik beveel Gijs en Financieringsgilde aan voor iedere ondernemer die een oplossing zoekt voor overnamefinanciering.

Gaat door het vuur om je van dienst te zijn !!!!

Zelden iemand zoals Gijs Vreeburg mee gemaakt, die van jouw probleem zijn probleem maakt en alles in het werk stelt om tot een oplossing te komen. Hier worden "woorden nog echt daden"!!!!

Super advies en werkwijze

In contact gekomen met Pepijn , vanaf het eerste moment gelijk een super goed gevoel. Hij denkt super met je mee en maakt waar wat die zegt. Fijne gesprekken en advies.

Kundig en behulpzaam!

Gijs heeft ons fantastisch geholpen met de financiering van de aankoop van ons nieuwe bedrijfspand. Door zijn inzet en ervaring is dit hele proces van begin tot eind zeer soepel verlopen en konden wij ons focussen op onze normale werkzaamheden. Een absolute aanrader voor elke ondernemer!

Direct een vertrouwd gevoel

Goede gesprekspartner met verstand van zaken.

Persoonlijk, creatief en betrokken

Goed contact gehad om tot een eventuele samenwerking te komen en naar diverse opties gekeken die het beste zouden passen bij de onderneming. Altijd fijn om met een proffesional om de tafel te zitten.

Goede begeleiding en ondersteuning

Super goede begeleiding gehad tijdens het regelen van een financiering voor het aankopen van een bedrijfspand. Snelle en adequate reactie op vragen. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Dit is een bedrijf waar nog met je meegedacht wordt, Er worden oplossingen aangedragen en naar je geluisterd. Fijn bedrijf

Top gesprek

Wij zijn goed ontvangen en een prettig gesprek gehad met Pepijn Alkemade over wat voor financiering het beste bij ons past. Hij neemt de tijd voor ons en is zeker ge?�nteresseerd over wat wij van plan zijn. Dus in het kort gezegd prettig gesprek gehad en we zijn een stuk wijzer geworden. Gr RF van Tol Timmerwerken

Begeleiding van A tot Z uitstekend!

Professionele begeleiding, korte lijnen, snelle schakeling en prettige contactpersonen.

Ongevenaard!!!!!!

Ik had niet verwacht dat Pepijn zoveel voor mij en mijn bedrijf kon betekenen in zo���n korte tijd. Als heel heel erg prettig ervaren!

binnen afzienbare tijd een gepaste financiering verzorgd door een echte professional

Pepijn heeft ons bijzonder goed geholpen door in het begin een gedegen inventarisatie te maken van onze financieringsbehoefte. Hierdoor werden we gerustgesteld dat Pepijn met de juiste oplossing zou komen. Binnen afzienbare tijd hadden wij keuze uit verschillende opties en hebben de best passende oplossing gekozen. Pepijn is een echte professional met gevoel voor de mens achter de ondernemer.