Niels Berghmans is DE specialist en expert bij uitstek!

Mijn ervaring met het financieringsgilde en met name Dhr. Niels Berghmans is echt TOP! Zelden heb ik iemand meegemaakt die zo proactief is en echt het beste met de klant voorheeft. Niels denkt met je mee, heeft de antwoorden al voordat je de vraag weet te stellen en zijn expertise op het gebied van financieringen is simpelweg verbluffend. Waar andere stopte, ging Niels voor mij door. Hij heeft het allemaal geregeld! Alles wat Niels beloofde kwam hij ook echt na en veel sneller dan ik had verwacht. Als iemand een financiering nodig heeft dan moeten ze echt met deze partij werken want anders zul je nooit de service en beste voorwaarden krijgen die Niels voor je kan regelen. De deal die Niels voor mij heeft geregeld was vele malen beter dan andere grote (bank) partijen mij konden bieden. Niet twijfelen, met Niels kun je níet misgaan!

Regelt het gewoon

Was altijd bereikbaar blijft Dirk erop houden dat het snel verloopt

volledig ontzorgd!

Niels heeft mij geholpen met een financiering voor een bedrijfsunit. Ik wist zelf niet waar ik moest beginnen, en ben blij dat Niels dit voor zijn rekening heeft genomen. Er wordt goed gecommuniceerd en hij is goed bereikbaar. Een aanrader!

Uitstekende actieve houding, voor herhaling vatbaar!

Prima begeleiding,met kennis van zaken Ik ben erg tevreden over de totstandkoming financiering

Top geregeld!!

Niels heeft mij goed en snel geholpen aan een financiering. Hij heeft mij goed geïnformeerd tijdens het traject en is goed bereikbaar.

Het begeleidingstraject van Financieringsgilde was erg prettig. Onze adviseur was zeer professioneel en behulpzaam bij het vinden van de beste financieringsoplossing voor ons bedrijf.

Geweldig geholpen!!

Niels maken met me een afspraak om een financierings uitbreiding te bespreken. Tuurlijk beetje eng want je denk komt een grote bankjogen aan. Niets is minder waar. De gesprekken gingen heel snel naar gemoedelijk geklets en hij stelde me gerust. En dat voelde ik ook terug, echt het gevoel of ze aan "mijn" kant stonden. Niels heeft deuren gevonden en geopend voor me om mijn zaak naar the net leven te tillen. Dikke aanrader!!! Mvg Ricardo

Parklaan 54 A

5613 BH Eindhoven