Persoonlijke aandacht met kennis van zaken.

Wij zijn door Ralph zeer vakkundig, met oog voor de mens achter de vraag geholpen. Goede adviezen en een keurig passende oplossing, binnen een fijn tijdsbestek!

Ik heb niets aangevraagd

Ik heb net goed aangevinkt,maar iemand heeft mijn gegevens gebruikt om iets aan te vragen. Misschien iets voor te controleren

Beste meneer Broeders, Vervelend dat iemand anders uw klantgegevens heeft achtergelaten op onze website bij het maken van een berekening van de maandlasten van een zakelijke hypotheek. Wij bellen de ondernemer die zo'n berekening heeft gemaakt altijd even na om te vragen of alles duidelijk is en of er wellicht nog vragen zijn. Er komt iets lekkers jullie kant op voor het ongemak en om jullie kostbare tijd goed te maken. Geniet er van! En mochten we in de toekomst toch iets kunnen betekenen op het gebied van financieren, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Joey Gosenson Financieringsgilde Breda

Een verademing, wat een toppers!

Joey en Hannewies hebben mij compleet ontzorgd m.b.t. het aanvragen van een financiering. Ze houden je op de hoogte en houden het concreet, geen onnodige communicatie. Ze weten wat ze moeten doen en vooral waar ze het over hebben.

Koninklijke klantbehandeling! Joey gaat verder waar anderen opgeven!

Dankzij Joey kunnen wij onze dromen werkelijkheid maken! Hij geloofde in ons vanaf dag 1 en heeft ons met elke stap begeleid. We hadden geen gemakkelijk verhaal maar voor hem was het heel snel heel helder. Hij schakelt heel snel, is altijd bereikbaar en krijgt voor elkaar wat anderen niet lukte! We zijn hem eeuwig dankbaar!

Samenwerking ervaren als zeer prettig. Aanrader!

Waar mijn financieringsaanvraag aan de voorkant gesneden koek leek viel dit enorm tegen. Bedrijfsovername was hoogstwaarschijnlijk niet op tijd afgerond als we geen gebruik hadden gemaakt van de dienstverlening van Financieringsgilde en Joey in het bijzonder. Waar ik persoonlijk al behoorlijk gestrest raakte van alle tegenslagen bleef Joey professioneel, met een goede afloop tot gevolg.

uitstekende adviseur, snel en nauwkeurig werken, Top aanrader!

Nogmaals bedanken aan Joey!

Na een aantal afwijzingen elders kwam joey op mijn pad . Joey heeft de lening perfect geregeld , ik had hierbij geen zorgen over alle papieren en dergelijke die daarbij komen kijken , joey legt op een duidelijke en makkelijke manier uit wat ik allemaal moest aanleveren . Ik werd continue op de hoogte gehouden over de status van mijn aanvraag , kort gezegd helemaal TOP

Je bent hier een expert in!

Ik bewonder je gedrevenheid en kan steeds op je rekenen.

Ik beveel iedereen in mijn netwerk Joey van het finacieringsgilde aan!

Niets dan lof voor Joey. Heeft alles onder controle en denkt echt goed mee. Neemt de juiste iniatieven en zet echt dat stapje extra. Kan geen kritiek verzinnen.. Voor de volgende stap gaan we zeker naar Joey!!

Geweldige service met persoonlijke touch!

Joey heeft ons van begin tot eind geweldig ondersteund met zijn kennis en persoonlijke ervaringen. Hij staat altijd voor je klaar en is zeker niet beroerd om die extra stap te zetten. Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar een onafhankelijke financieel adviseur!

Financieringsgilde had het zo geregeld

als zeer positief ervaren

Alles top geregeld. Tot in de puntjes

Heel goed contact, vertrouwelijk! En alles top geregeld van het begin tot het einde. Zeer aan te bevelen!!

Druivenstraat 47 2.12

4816 KB Breda