Onmogelijk is mogelijk geworden!

Tjalle en Arnaud hebben ons geweldig geadviseerd en begeleid bij ons traject. Van A tot z keurig en netjes geregeld. Top . Heel erg bedankt.10steren .

zeer goed geregeld

fijn contact met adviseur

Uitmuntend!!

Arnaud Satter heeft ons fantastisch geholpen! Echt een aanrader. Goed zaken doen goede communicatie en weten van doorpakken. Kortom Super! Slijptechniek Beusichem / Lintzagenopmaat.nl

Perfect!

Snel en adequaat toch een complexe verzoek afgehandeld. Binnen enkele dagen geregeld. Waar vele tekort schoten is het Arnaud toch gelukt! Zeker aan te bevelen.

Kundig advies

Deskundig advies met een zeer fijne begeleiding!

Tjalle heeft mij zeer goed geholpen met zijn expertise op het gebied van bedrijfsfinanciering. Zijn uitgebreide kennis en toewijding waren van onschatbare waarde bij het verkrijgen van een zakelijke financiering in een, voor mij, erg complexe wereld. Tjalle luisterde naar mijn zakelijke doelen en uitdagingen en bood vervolgens advies dat niet alleen doordacht en deskundig was, maar vooral ook praktisch en haalbaar. Ik kan zijn diensten zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar deskundig advies op het gebied van bedrijfsfinanciering.

Prima begeleiding, snel geregeld

Snel contact, geen belletje was te veel. Uiteindelijk snel geregeld.

Fijne samenwerking

De aanvraag voor een financiering is dankzij Arnaud en Tjalle snel realiseerbaar. Ze zit bovenop de aanvraag en schakelen snel tussen alle partijen. De onderlinge communicatie verloopt erg prettig.

Gaan door waar andere stoppen

Arnaud en Tjalle hebben mij voor de 2e keer geholpen met een lening voor mij bedrijf. De communicatie was duidelijk, en de lening was sneller geregeld dan verwacht. Deze heren gaan door waar andere stoppen en kunnen vaak dan ook meer regelen dan anderen. Dat is dan ook de reden waarom ik hun met 5 sterren aanbeveel.

Een buitengewone prestatie door Arnoud en zijn team!

In de wereld van financiering, waar complexiteit en snelheid vaak hand in hand gaan, zijn er maar weinig teams die echt boven de rest uitstijgen. Arnoud en zijn team behoren zonder twijfel tot die elite. Waar andere financieringspartijen aarzelden en het lieten afweten, daar hebben Arnoud en zijn team een meesterlijke prestatie geleverd door binnen slechts drie dagen een zeer complexe financiering rond te krijgen bij informele investeerders. De vastberadenheid, deskundigheid, en het vermogen om snel te handelen zonder de kwaliteit van het werk in gevaar te brengen, zijn kenmerken die Arnoud en zijn team in ruime mate bezitten. Hun benadering, gekenmerkt door professionaliteit en een diepgaand begrip van de financieringswereld, stelt hen in staat om daar te slagen waar anderen falen. Wat deze prestatie des te opmerkelijker maakt, is de context waarin deze is behaald. In een markt die steeds sceptischer en terughoudender wordt ten aanzien van complexe financieringsaanvragen, hebben Arnoud en zijn team bewezen dat ze niet alleen de uitdagingen aankunnen, maar deze ook kunnen ombuigen in succesvolle uitkomsten voor alle betrokken partijen. Het is niet alleen hun deskundigheid die indruk maakt, maar ook hun communicatieve vaardigheden. Ze hielden alle partijen continu op de hoogte, waardoor een sfeer van vertrouwen en transparantie werd gecreëerd die cruciaal is in dergelijke onderhandelingen. Deze prestatie van Arnoud en zijn team verdient niet alleen erkenning, maar ook lof. Ze hebben bewezen dat ze een betrouwbare partner zijn voor iedereen die op zoek is naar financiering, zelfs onder de meest uitdagende omstandigheden. Hun succes is een testament van hun harde werk, toewijding, en onwrikbare geloof in hun vermogen om resultaten te leveren.

Toppers

Arnaud en Tjalle hebben samen mijn bedrijf en privé weer ademruimte gecreëerd. De communicatie was super en werd ook goed op de hoogte gehouden. Ook werd alles goed uitgelegd waar ze mee bezig waren en hoelang die stappen konden duren. Wat ons betreft een DIKKE TIEN !!!

Snelle en heldere begeleiding en adviezen

Tjalle heeft ons met raad en daad bijgestaan tijdens de aankoop van een bedrijfspand. Door zijn onderhandelingen met de geldverstrekkers heeft hij een gunstige financiering voor ons kunnen realiseren. Tjalle Bomers is gedreven, snel en komt zijn afspraken na. Kortom, een Topper!!

Erg tevreden met Tjalle en Arnaud!

Ze hebben iets geflikt waar onze eigen bank zelfs respect voor heeft. Erg blij met hun raad en daad!

100% inzicht en betrokkenheid bij het oplossen van een financiering.

Tjalle Bomers biedt een uitstekende service, gekenmerkt door snelle en accurate communicatie en acties. De professionaliteit en efficiëntie waarmee hij te werk gaat, zijn bewonderenswaardig. Ik ben zeer tevreden met de diensten van Tjalle Bomers en beveel hem ten zeerste aan aan anderen die op zoek zijn naar betrouwbare en effectieve ondersteuning.

Uitstekende begeleiding

Vanaf het allereerste begin tot de afronding heeft Arnaud mij uitstekend begeleid bij het verkrijgen van een financiering voor mijn onderneming. Het was de eerste keer dat ik een dergelijk proces doorliep waarbij veel informatie nieuw voor mij was. Arnaud stond altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden, wat mij het vertrouwen gaf dat ik nodig had bij elke stap en beslissing die ik nam. De afhandeling van mijn financiering verliep vlot, waardoor ik me weer snel kon focussen op mijn passie, het creëren van waardevolle belevenissen.

Kundig en betrokken.

Dankzij Arnaud zijn gedrevenheid, kennis van zaken maar bovenal zijn betrokkenheid is de financiering gelukt. Duidelijke communicatie en altijd bereikbaar om te overleggen.

Fijne succesvolle samenwerking

De aanvraag van mijn financiering is dankzij Arnaud goed verlopen. Hij zit bovenop de aanvraag en schakelt snel tussen alle partijen. Ook is de onderlinge communicatie erg prettig. Bedankt!

Geweldig team dat helpt en luistert !!

Ik zou alle Spakenburgers adviseren om Tjalle en Arnaud in te schakelen. Goede communicatie en een goede opzet van je wensen en uitmuntende hulp met het financiele gedoe met de geldverstrekkers die je nodig hebt !! Compleet ontzien van je zorgen en veel kennis van zaken !

Onverwacht snel kunnen uitbreiden door top service!

Waar we in 2023 onze complete financiering hebben omgegooid, ontstond eind van het jaar de ultieme kans om de buurman erbij te krijgen. Door snel schakelen van Arnaud en Tjalle kon de financiering hiervoor ook gerealiseerd worden. Hierdoor zijn we nog beter toekomstbestendig dan dat we eerst verwachtten!

Goede, snelle en duidelijke adviseur!!

Jullie zijn toppers

Waar andere partijen totaal niet buiten de hele krappe boxen durven te denken, zeiden Arnaud en Tjalle direct al 'komt goed, geen probleem'. Gezien de ervaringen met andere partijen was ik sceptisch, eerst zien dan geloven. Ze zijn direct voor me aan de gang gegaan en binnen no-time was alles geregeld. Ik kan ze van harte aanbevelen!

Best mogelijke optie voor je bedrijfsfinanciering

We zijn uitstekend geholpen met het bemiddelen voor de aankoop van ons nieuwe bedrijfspand door de heer Bomers. We zijn volledig ontzorgd gedurende het hele traject van de aanvraag tot aan de bindende offerte van de bank. Daarbij hebben we ook nog een scherp aanbod gekregen van de bank. Super tevreden, ik zou deze partij aan iedereen aanraden!

klantgericht, proffesioneel, betrokken en zeer servicegericht

ook nog eens toffe gasten om mee samen te werken

snel doeltreffend

Veel opties, snel en goede tarieven.

Financieringsgilde te Arnhem beste Ooit

Financieringsgilde Arnhem bewijst keer na keer hun professionaliteit en inzet. Alle zorgen van een ondernemer bij een financiering aanvraag wordt in handen van Financieringsgilde genomen. Enige wat wij moeten doen, na afronding een handtekening zetten (natuurlijk als alles volgens de afspraak is verlopen). Met Financieringsgilde zijn wij in een jaar gegroeid als in 10 daarvoor. Uitzicht naar een gezonde financiële opbouw in mijn mening is onmogelijk zonder Financieringsgilde. Arnaud! Super TOP geregeld en we zijn in de tweede jaar al erg blij met Financieringsgilde. Dank jullie wel!

Nieuwe Kade 16 6827 AB Arnhem