Snel contact en antwoorden op vragen.

Snel, praktisch en duidelijk

Snel, praktisch en duidelijk

Zeer tevreden. Martijn heeft snel en adequaat gehandeld!

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van de financiering. Martijn heeft snel en adequaat gehandeld!

Fijn en snel contact en goede service

Financieringsgilde Noord-Holland heeft erg goed geholpen en ondersteund. Snelle en goede service, duidelijk en denken goed mee in jouw specifieke situatie.

Zo wil je dat het gaat

Snel, duidelijk, oplossingsgericht. Dat is wat je verwacht, en krijgt. Kennis van zaken, inlevingsvermogen, flexibel zijn eigenschappen van Mark die ik hoog aanprijs.

Snelheid gekoppeld aan creativiteit

René van Financieringsgilde Noord Holland koppelt snelheid en creativiteit aan elkaar, en biedt op deze manier een passende aanbieding voor ieder financieel vraagstuk. Hiernaast geeft René met een enkele rake opmerking gevraagd en ongevraagd advies op vele vragen waar ondernemers antwoord op zoeken. Prettig zaken doen met Financieringsgilde Noord Holland, en met René in het bijzonder.

Prima ervaring met Mark

Goede hulp , staat klaar om vragen vrij snel en duidelijk te beantwoorden.

Ik heb te maken met iemand nou dat is gewoon de beste. Die heeft alles zo perfect geregeld het kan gewoon niet beter.

goeie service en snel geholpen

Martijn verleent goede service, reageert snel en heeft de dienstverlening snel voor elkaar!

Ontzettend blij en tevreden!

Rene Beerepoot heeft met onze financieringsaanvraag een lange adem moeten hebben. En die had hij. Rene heeft ons fantastisch bijgestaan en heeft enorm veel kennis van zaken. Ook tijdens de spannende momenten of het allemaal wel ging lukken, was Rene altijd bereid om te helpen en om zaken te verduidelijken. Bij ons is een droom waar geworden met deze financiering. Rene ontzettend bedankt!

Helemaal prima!

René heeft via zijn netwerk onze financieringsaanvraag neergelegd en uiteindelijk is deze zeer succesvol afgerond. We hebben goed en fijn contact en René denkt op alle fronten mee. Ook inzake een privé investeringsaanvraag was René zeer welwillend. Fijn om je in ons netwerk te hebben. We hopen nog mooie zaken met elkaar te mogen doen. Patrick Boon, Handgemaaktbrood

Pragmatisch, professioneel en oplossingsgericht

Ik heb Mark leren kennen op een belangrijk en stressvol moment in mijn professionele en persoonlijke situatie. Hij heeft mij snel, gericht geholpen aan een oplossing. Toen deze toch niet de juiste bleek, was hij heel snel in staat een betere oplossing te bepalen en realiseren. Met Mark in je hoek heb je iemand die je ontzorgd, rust en overzicht bewaard en je echt helpt. Zonder reserveringen beveel ik Mark aan.

Een moeizaam proces met uiteindelijk goede afloop

Soms voelde het alsof er nooit een eind aan zou komen, gelukkig is dit wel gebeurd. Vaker en uitgebreider informeren zou ik als tip geven, evenals afstemmen tussen de partijen m.b.t communicatie. Het te woord staan bij vragen, daar werd uitgebreid tijd voor uitgetrokken, ook buiten kantoortijden, dat was heel fijn.

prima en goede service

wij zijn goed begeleid en geholpen.

Uitstekende begeleiding bij de aanvraag

Professionele aanpak. Duidelijke communicatie.

Ontzettend fijn om samen een financieringstraject in te gaan

Een fijne adviseur, no-nonsense. Begrijpt wat er nodig is en spreekt ook duidelijk uit wat er niet mogelijk is. Heel fijn om mee samen te werken.

Snel, betrouwbaar en met kennis van zaken

Daar partner René ons bedrijf en de branche op zijn duimpje kent, weet hij onze behoeftes en kan hierdoor snel, accuraat, met kennis van zaken en op een no nonsense manier handelen.

Zeer veel vakkennis en ervaring

Wij hebben de kennismakingsgesprek met Martijn Tesselaar als zeer waardevol ervaren. Werkelijk alle aspecten m.n. voor en nadelen kwamen tijdens het gesprek aan bod onderbouwd met voorbeelden. Het zou onze eerstekker zijn om een pand te gaan kopen waar wij ons bedrijf zouden gaan vestigen. Mede doordat wij zo goed zijn geadviseerd zijn wij tot de conclusie gekomen niet verder te gaan in aankoop van het pand. Je zou kunnen zeggen negatief maar mede door de informatie welke Martijn gaf hebben wij er van afgezien. Martijn bedankt en hopelijk kunnen wij in de toekomst een beroep op je doen.

Top Kerel!!!!

Mark gaat voor je door het vuur!!!

Kundig, professioneel en er wordt echt met je meegedacht.

Een heel prettige ervaring met dit bedrijf. Er werd met je meegedacht en er werden nuttige adviezen gegeven. Voelde heel vertrouwd.

Eerlijk en vertrouwd

Iemand die doet wat hij zegt en er voor ONS was!

top geregeld

goed geholpen

Ontzettend goed geholpen met onze vraagstukken.

Prettige samenwerking. Zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk en goed geholpen

Als je (als ondernemer) vastgoed gaat kopen om te verhuren, dan gaan er heel veel deuren dicht qua financiering. Martijn van Financieringsgilde kwam met een goede maatwerk oplossing.

Het project is tot volle tevredenheid afgerond.

Zoals we Ren?� kennen. Proffesioneel, prettig en met goed resultaat afgerond.

James Wattstraat 8

1817 DC Alkmaar