Zeer persoonlijk advies

Dit jaar heb ik een bedrijfspand gekocht maar dat was zeker niet gelukt zonder Edwin. Bij de hypotheek van mijn huis moest ik veel documenten zelf opvragen en regelen omdat ik een eigen onderneming heb. Dit kostte mij enorm veel tijd en stress. Daarom keek ik enorm op tegen een hypotheek afsluiten voor mijn bedrijfspand. Echter ging de zakelijke hypotheek door Edwin heel soepel en heb ik het gevoel dat ik nauwelijks iets gedaan heb. Daarnaast heb ik ook een groot deel via de bank kunnen financieren en heb ik zelfs een bouwdepot! Wanneer ik ook maar een vraag had wist Edwin het antwoord of zocht hij dit zo snel mogelijk uit. En dit was vaak binnen een uur. Zonder jou was dit nooit gelukt Edwin, dus nogmaals mijn dank!

Geholpen zoals je hoopt geholpen te worden!

Als commerci?�le man ben ik niet zo erg thuis op het financi?�le vlak. Als startende ondernemer, is het niet makkelijk om een stukje funding geregeld te krijgen. Edwin heeft mij hiermee fantastisch geholpen en de dingen uit handen genomen waar hij sterk in is. Hierdoor heeft hij mijn fundingvraag tot een succesvol einde gebracht! Hierdoor heb ik mijn bedrijf kunnen opstarten in de vorm zoals ik het graag wil. Edwin, enorm bedankt hiervoor!!!

Fijne samenwerking en een mooi resultaat

Ik wilde een vakantiewoning kopen. Deels met eigen geld en deels met een financiering. Dit bleek lastig om bij een gewone bank te regelen. Ik schakelde de hulp in van het Financieringsgilde. Daar kreeg ik hulp van mijn financieeladviseur Edwin Struik. Fijne gesprekken en een prima service. Mocht ik dit in de toekomst nog eens doen dan zal ik zeker weer bij Edwin aankloppen.

Goed, snel en professioneel!

Voor onze nieuwe rente zijn wij uitstekend geholpen door Edwin Struik. Edwin zorgt ervoor dat je begrijpt wat je leest en neemt veel zaken uit handen. Heel fijn om een adviseur te hebben die goed met je mee denkt!

Zeer prettige samenwerking!

Het was een prettige samenwerking! Altijd te bereiken en staat klaar voor al je vragen! En snel met aanvragen en afhandelingen!

Duidelijk, weet van aanpakken!

Goede begeleiding van begin tot eind, fijn om op deze manier iets uit handen te kunnen geven.

Uitmuntend

Ik heb met Erwin Struik fantastisch gewerkt. Het ging allemaal heel soepel, en de volgende keer zou ik weer bij hem aankloppen. Kreeg naast de financiering ook nog een fles wijn, waar maak je dat nog mee

Prima en deskundig advies, puur gedacht en gehandeld vanuit de klant

Ik heb Edwin leren kennen als een ter zake kundig adviseur, die goed op de hoogte is van de (relevante) wet & regelgeving. Bovendien was/ is Edwin in staat om het hele proces scherp op de inhoud te blijven en was een spin in het web in het aanvraagproces. Het was prettig om met Edwin samen te werken, en sluit niet uit dat ik in de toekomst weer een beroep op Edwin doe.

de snelheid waarin alles geregeld wordt is fantastisch

kennis, kunde en snelheid. de financiering was binnen twee weken geregeld

Duidelijk, plezierig en recht op het doel af.

Vanuit het buitenland (Canada) investeren in Nederlands vastgoed is gecompliceerd en aan nog meer regels gebonden dan vanuit Nederland. Een adviseur met de juiste kennis in financiering is dan een eerste vereiste. Via een tip van de Hypotheker kwam ik in contact met Edwin Struik. Vanaf het eerste kennismakingsgesprek was de sfeer plezierig, met onderbouwde berekeningen en voorstellen werd heel duidelijk uitgelegd hoe we de financieringsaanvraag zouden indienen en wat voor papieren en documenten hiervoor nodig waren. Email en telefooncontacten waren duidelijk, bondig en plezierig. De financiering & aankoop zijn inmiddels geregeld. Zonder twijfel zou ik een volgend financieringsproject met Edwin aangaan.

Zeer goed ondersteund in mijn proces!

Korte lijnen, geen drempel, snelle actie en reactie, dat heeft in een hele korte periode heel veel vertrouwen gegeven. Bedankt Edwin!

Perfect geholpen, snel en doeltreffend!

Onze ervaring met Financieringsgilde ( Edwin Struik) is uitstekend! Edwin denkt met je mee, is deskundig, goed bereikbaar en reageert snel. En heeft alles in een mum van tijd voor ons geregeld. Super bedankt Edwin.

Soepel

Onze adviseur (Edwin Struik, Alphen aan den Rijn) in een paar steekwoorden: vriendelijk, behulpzaam, effici?�nt, snel van begrip en zakelijk. Afspraken worden nagekomen en overleg wordt vlot opgevolgd. Zou hem zeker aanbevelen aan vrienden en relaties.

Goede professionele maar ook persoonlijke manier van werken.

Edwin Struik denkt met je mee

Mijn ervaring met Edwin Struik is super. Hij heeft onze geholpen met onze herfinanciering. Omdat hij zich verdiepte in het bedrijf kon hij een goed advies geven. En daar zijn we ook mee akkoord gegaan. Nogmaals bedankt Edwin

Helpt je uitstekend

Zeer tevreden met financieringsgilde haaglanden. Zorgt dat alles duidelijk is en goed geregeld is. Ik raad iedereen hun aan.

Financieel strateeg

Edwin Struik is een gedreven persoonlijk gericht financieel strateeg. Gedurende het gehele proces heeft hij nauwlettend mijn dossier bewaakt en sturing gegeven aan alle betrokken partijen.

Heel fijn om een specialist als Edwin aan je zijde te hebben bij dit soort zaken.

Het is heel prettig dat Edwin precies weet hoe "de financieringswereld" in elkaar zit. De benadering naar financiers is daarmee duidelijk en professioneel en het antwoord van de financiers in ?�?�n keer "to the point" en scherp.

Zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Zeer tevreden.

Edwin kon snel schakelen, was betrokken en nam initiatief om het te regelen. Binnen 3 werkdagen geregeld. Plezierige kerel! Uiteraard kost wat, maar dan heb je ook wat....

Snel duidelijk en oprecht

Hulp gevraagd aan Edwin voor het het her financieren van ons bedrijf Daar bij heeft en ons goed en snel mee geholpen en het mogelijk gemaakt om dat te tegen zeer gunstig rente af te sluiten. Edwin handel duidelijk en snel en heeft veel passie voor zijn vak. Je bent geen nummer! Maar persoonlijk contact. Super bedankt.

Niets is te veel !

Denkt mee, reageert snel op vragen, houd ons op de hoogte van de stand van zaken.

Zeer deskundig en zeer betrouwbaar!!

Edwin is iemand die.. snel antwoord op vooral belangrijke vragen heeft, daarnaast ook snelle afhandeling. Als het nou via app, mail of telefonisch is, op alle mogelijke manieren kan je met Edwin heel snel schakelen. Neemt ook de tijd om alles goed door te nemen met jou. Hij heeft mij uitstekend geholpen, daarom beveel deze adviseur van harte aan!!

Goede controle en begeleiding

Edwin heeft ons goed geholpen met de aanvraag en het tot stand komen van de financiering voor ons nieuw pand in Nieuwkoop

Fantastische begeleiding !

De begeleiding van de financiering als zeer prettig ervaren, niets was te moeilijk. Heeft heel goed alles uitgelegd en meerdere keuzes open gehouden. We hadden zelf de regie, terwijl ons wel alles uit handen werd genomen, super fijn!

Prettige omgang met top resultaat

Hoorn 77 9

2404 HH Alphen aan den Rijn