Impossible is nothing

Zeer professioneel, vakbekwaam, altijd cool, altijd bereikbaar. Met Bob kan je vastgoed kopen.

zeer goede begeleiding

Bob van Overloop is een zeer goede adviseur en ik bevel hem absoluut aan

Uitermate klantgericht

Ik ben uitzonderlijk tevreden over de service die ze bieden. Het is allemaal zeer goed en snel geregeld. Een aanrader.

Zeer gemotiveerd en vakkundig

Zeer vakkundig geholpen. Altijd bereikbaar en zeer ruim denkend, niets is te gek! Absoluut een aanrader!

Bob van overloop heeft ons fantastisch geholpen met dit traject te begeleiden. Meedenkend met alles, ons informeren hoe het ervoor staat, duidelijkheid vanaf het begin en dat het zeker een grote kans van slagen heeft. Man van ze woord en uiteindelijk is het gelukt! Bob van overloop raad ik je zeker aan als je iemand nodig hebt die voor je door het vuur gaat topper!

Mijn ervaring met Financieringsgilde is positief.

Telefonisch en per mail contact gehad met Bob. Dit is allemaal goed en positief verlopen.

Bob heeft fantastisch geholpen bij aankoop van een bedrijfsunit. Bob weet waar hij het over heeft en reageert zeer snel. Zonder hulp van Bob was het niet zo snel gelukt.

Deskundig, vaardig, gedreven en sociaal

Bob, Dank je wel voor je hulp, je enthousiasme en natuurlijk je vaardigheid en deskundigheid. Dit was onze eerste samenwerking en hopelijk niet onze laatste. Gr Gerco Smit GSC Duurzaam Advies BV

Ik ben tevreden met Bob hij ik kan eerlijk 10/10 geven

Belangrijk he is eerlijk Hij is zeer goed en ijverig in zijn werk met volle teugen! Hij is constant op zoek naar oplossingen, tot hij de oplossing vindt, kortom zeg ik, heel goed.

Zeer fijne samenwerking en snel!

Hele prettige samenwerking gehad en met goed resultaat.

Alles prima en snel geregeld!

Financieringsaanvraag naar wens en op tijd geleverd!

Vanaf het 1e moment direct aan het werk gegaan voor een goede hypotheek aanbieding. Geen nonsens, direct , goed advies, en snel een offerte naar onze wens in huis. Hartelijk bedankt voor alles.

Berliant

Ik ben zeer blij en tevreden over financi?�le advies van Dhr, Bob Van Overloop. Bob adviseert en helpt me enorm bij een financi?�le zaak. Hij was altijd goed bereikbaar als ik hem belde of als ik een vraag had en hij neemt goed tijd voor zijn cli?�nt. Fijn mens, hulpzaam en deskundige, zeer vriendelijk, heel trouw en heel goed in zijn werk. Gewoon met een woord zijn hulp is BERLIANT. Erg bedankt voor alles. Hartelijk groeten, Marnaz Vatandoor

Geweldige service met top resultaat!

Wij hebben een zeer prettige ervaring gehad met Financieringsgilde! Ik kan ze alleen maar aan iedereen aanraden. Ze zijn goed bereikbaar, denken actief mee en staan continu voor je klaar. Ook hebben ze actief contact met de partijen en zijn ze zeer kundig.

Een nieuwe ervaring waarbij alles uit de kast wordt gehaald

Bob haalt alles uit de kast. Zoekt alle mogelijkheden uit. Heel fijn om te horen dat er altijd een oplossing is.

Voor de tweede keer prettig en snel geholpen, Bob is kundig en betrokken adviseur

Beste Bob heeft ons voor de tweede financiering heel prettig geholpen . wij zijn heel goed ge?�nformeerd en kundig geholpen.

Heel fijne meedenkend flexibele en van A tot Z perfect geholpen

Bob van Overloop heeft ons heel goed en op snelle wijze geholpen. beste man was heel flexibel en kon hem goed bereiken wat ik zelf heel prettig vond . hij heeft heel veel moeite genomen voor ons vanwege rechtsvorm verandering, waar andere bedrijven vast liepen heeft hij toch voor mekaar gekregen. kortom wij zijn heel erg tevreden , echt een aanrader.

Willem de Zwijgerlaan 350

1055 RD Amsterdam