Bob heeft uitmuntend werk geleverd.

geen woorden voor.

Very efficient, personalized and friendly service

Bob really took care of us to find out what we needed and come up with a solution in very short time frame. He is very easy to get in touch with, follows up quickly and manages to whole process of getting a loan in am friendly, service full and efficient way. This is like night and day compared to any contact with the banks during the last 10 or more years. Would highly recommend him for any financing needs.

Geweldige ervaring, snel en concreet

Het is een top bedrijf echt een aanrader. ze zijn snel en concreet , komen alle afspraken perfect na .

Very fast credit

Amazing experience. I got credit in 48h.

Top, verwachtingen overtroffen!

Bob is een prettige en kundige gesprekspartner als het op zakelijk financieren aankomt. Duidelijk iemand met veel ervaring en een prettige pragmatische aanpak. Goed te weten dat er veel meer mogelijkheden zijn om je ondernemings-ambities te realiseren dan uitsluitend bij de bank. Zeker een aanbeveling waard!

Ik raad iedereen aan voordat ze ergens mee in zee ingaan. Bob weet waar hij het overheeft en denkt met jou mee.

compleet

Kundig, altijd bereikbaar, steekt veel tijd en enthousiasme in case. RubberMax groeit weer verder mede door jullie inzet. Top

Efficient

Always find a solution for you!

Betrokken, communicatief en klantgericht.

Hoewel mijn uitgangspositie voor het verkrijgen van een krediet in eerste instantie niet optimaal was, heb ik ervaren dat Bob er alles aan heeft gedaan om het toch te laten slagen. Bob is snel en duidelijk in de communicatie naar de klant en meedenkend.

100%

Zeer vriendelijk, professioneel en behulpzaam!

Hij regelt t onmogelijke!

Bob heeft voor mijn zeer uitdagende opdracht (net zelfstandig ondernemer icm een lidmaatschapsrecht) een financier weten te vinden die toch een hypotheek wilde oversluiten! Geweldig!

Perfect geregeld

Alles wordt geregeld zoals het wordt besproken. Ook wordt er een passend financiering geregeld.

Deskundig en Professioneel !

Dankzij Bob heb ik mijn hele traject, zakelijk en professioneel ervaren. Deskundig wordt naar gekeken, wat er allemaal kan en past binnen de geldende regels.!

Super duidelijk, proactief doelgericht en doeltreffend. Heel snel en goed geregeld.

Bob heeft blijkbaar veel ervaring. Hij snapt heel snel wat nodig is en hij regelt het kundig en snel. Hij kan uit de box denken, toch heeft hij een degelijk financiering geregeld via traditionele bank want dat wat het voordeligste. Voor mij eerste keer om financiering voor het bedrijf te moten regelen op deze schaal. Het verliep alsof het de meest gewone zaak van de wereld is. Dat vind ik knap: iets groots doen maar dat het lijkt alsof het vanzelfsprekend is. Waar je bij financieringsaanvragen je onzeker voelt werkte het deze ervaring juist als een boost voor het zelfvertrouwen van ons bedrijf.

Prima geholpen

Van begin tot een nieuwe financiering prima geholpen. Goed contact en goed bereikbaar.

Behulpzaam, kundig en persoonlijk!

Bob heeft mij uitstekend geholpen bij de aankoop van mijn bedrijfspand. Hij is een professional in zijn vak met veel kennis en ervaring. De communicatie verliep soepel. De lijntjes zijn kort en hij wist al mijn vragen in ‘jip-en-janneke-taal’ te beantwoorden. Na het samen doornemen van de financieringsmogelijkheden was de aanvraag snel geregeld. Bij een nieuwe zakelijke financieringen neem ik zeker weer contact op met Bob. Nogmaals bedankt voor de fijne samenwerking.

Zeer prettige en goede begeleiding

Snelle en eenvoudige service

Bob heeft mij zeer snel en professioneel geholpen. Zeker aan te raden.

Goed en snel reageren

Beste gedaan onze werk

Bob wil je bedanken voor het schakelen .. Je gaf ondanks alles niet op en je denkt altijd in mogelijkheden.

Een betrouwbare, creatieve en professionele dienstverlener

Bob���s inzet en bekwaamheid in het zoeken naar de juiste oplossingen hebben mij uitstekend geholpen. Hij is snel en duidelijk. Bedankt voor je inzet.

Uistekend geholpen

Bob heeft mij gedacht over alles waar ik zelf niet aan zou denken. Een partner in het proces!

wij zijn naar ons wensen en urgentie zeer naar tevredenheid geholpen

Erg prettig zeker een relatie om mee verder te gaan

Supersnel!

Het is ongelooflijk hoe snel Bob werkt en zorgt dat je op zeer korte termijn een lening kan afsluiten tegen gunstige voorwaarden. Hierdoor worden mijn klanten snel geholpen.

Impossible is nothing

Zeer professioneel, vakbekwaam, altijd cool, altijd bereikbaar. Met Bob kan je vastgoed kopen.

Willem de Zwijgerlaan 350

1055 RD Amsterdam