Uitstekend geholpen door Eke Tinga

Ik ben na een verkeersongeval met zowel materiële als immateriële schade tot gevolg terecht gekomen bij mr. Tinga. Mr. Tinga is meteen aan de slag gegaan met mijn dossier en heeft mijn dossier aandachtig behandeld. Ze werkt erg gedetailleerd en houdt u goed op de hoogte over de correspondentie met de aansprakelijke partij en de ontwikkelingen omtrent uw zaak. Mocht u een letselschadeadvocaat nodig hebben zou ik haar zeker aanbevelen!

• Geholpen door: Eke Tinga

Ik ben naar volle tevredenheid bijgestaan door mevr E Tinga, zeer betrokken en professioneel.

zeer tevreden

ik ben erg goed geholpen. ik werd regelmatig op de hoogte gehouden. fijne communicatie. alles is netjes afgerond. ik zou het zeker aanbevelen als je hulp nodig hebt bij letselschade.

• Geholpen door: Eke Tinga

Enorm geholpen en geweldig bijgestaan

Na een auto-ongeluk had ik schade aan mijn auto en ook letselklachten; een stijve nek, veel hoofdpijn en met name ook angst om weer achter het stuur te gaan zitten. Het team van Van Diepen heeft mij enorm geholpen en daar ben ik ze ontzeggend dankbaar voor. Altijd een luisterend oor en goede juridische bijstand, bovendien met goed resultaat.

• Geholpen door: Eke Tinga

Betrokken en doortastende rechtshulp.

Na een bijtincident met een dier kenden wij ons recht niet en namen wij contact op met Van Diepen. Eke Tinga helpt ons op een zeer betrokken en doortastende wijze met de verschillende kanten van ons dossier. Zij neemt regelmatig contact met ons op en informeert naar de stand van zaken. Daarnaast ontzorgt zij ons volledig in het contact met de wederpartij. Wij zijn blij met haar inzet als onze advocaat.

• Geholpen door: Eke Tinga

Alles gewoon Top voor mij opgelost! Denken alles mee en gaan echt voor je aan de slag!!

Tegenpartij wees van meet af aan alle mogelijke verantwoordelijkheid van de hand. Dankzij alle hulp van dit Advocatenkantoor na meer dan zes maanden alsnog genoegdoening gehad. Oprecht alle lof voor hen optreden

• Geholpen door: Eke Tinga

In een moment van nood, ongelofelijk fijn dat een dat een deskundige je bijstaat.

Op een middag word je gebeld dat je zoon op zijn fiets aangereden is door een motor. In de stress ben je voornamelijk bezig met je zoon en zijn welzijn. Op dat moment vraag je niet naar de gegevens van de tegenpartij en ben je al lang blij dat je kind afgezien van wat schaafwonden verder ogenschijnlijk met de schrik er van af is. De dagen erna blijkt de schade, weleens waar maar materieel, toch behoorlijk in de centen loopt. Politie geeft geen gegevens vrij en probeer dan maar de motorrijder te achterhalen, laat staan de kosten te verhalen. Bij Van Diepen een toegewijde en deskundige E. Tinga toegewezen gekregen. Naast het ontzorgen, is het ook fijn dat iemand je helpt en stap voor stap je op de hoogte houdt van de vorderingen en hier ook bovenop zit. Al met al, klinkt gek, zit je niet op een letselschade advocaat te wachten, maar als je er een nodig hebt is Van Diepen wel een heel fijn kantoor om je te helpen.

Over Advocaatscore.nl