Zetten heel veel stappen extra

Er word vaak gezegd niks is onmogelijk dat komt bij wilkens &partners zeker tot zijn recht. Proberen en slagen erin om voor hun klanten er alles en nog meer uit te halen wat mogelijk is.. communicatie is prima je word terug gebeld of gemaild snel en efficiënt. Fijne goede open sfeer .. kortom een top team. Bedankt voor alles wat jullie voor ons voor elkaar hebben gemaakt...

Wat een 'Wil' hebben deze 'Partners'!

Wat een 'Wil' hebben deze 'Partners'! Zeer betrokken bij de situatie van de klant, betrouwbaar, zeer kundig, toegankelijk, correct, vriendelijk en professioneel. Ze hebben een bijna onmogelijke zaak weten mogelijk te maken. Onvermoeibaar en continue bereidt om ons op de hoogte te houden.Ze zetten heel veel stapjes extra waar kan. Als het mogelijk was zouden wij een extra ster aan de hypotheekadviseur willen toebedelen, een echt mensen mens met ontzettend veel kennis van zaken. Deze man overtreft echt werkelijk alles! Ontzettende waardering voor dit Top team!

Maatwerk, persoonlijk �n vakkundig

Als je eigen bedrijf en priv� door elkaar heen lopen haken er al snel adviseurs af. Bij Wilkens en Partners is dat net andersom het geval, die zagen onze situatie juist als uitdagend. Het maakte niet uit wat we vroegen, er kwam een passend antwoord, maar ook een duidelijke uitleg als iets niet kon zoals vooraf bedacht. Duidelijke afspraken die nagekomen werden, dat is de rode draad geweest tijdens het hele proces. We hadden keus uit verschillende opties qua hypotheek oversluiten en bij iedere optie werden de voor- en nadelen helder uitgelegd, inclusief rekenvoorbeelden met het effect op de vaste lasten en belastingen. Wat wij als zeer prettig ervaren hebben is het persoonlijke contact en het gevoel dat je een klant bent, geen nummer. Was er een vraag, dan loop je gewoon even naar binnen en dan wordt daar meteen actie op ondernomen. Een verademing als je het vergelijkt met de logge banken waar we eerst zaken mee deden. Kortom: lagere maandlasten, zeer tevreden klant.

Gedurfd maar geniaal

Wederom een super ervaring en advies gekregen van Wilkens & Partners. Snel schakkelen en een gedurfd advies neergelegd wat geweldig aansluit bij mijn wensen.

Helder & eerlijk advies

Zeer tevreden over dit kantoor, ik heb gedurende het hele traject duidelijk, kundig advies gekregen en kreeg het gevoel dat er serieus gekeken werd naar wat bij mij en mijn situatie past. Mijn adviseur, capabele vakman met duidelijke passie voor zijn vak.

Professioneel maar toch ongedwongen

Goed advies gehad. Toch nog proberen meer voordeel te halen, terwijl wij al lang tevreden waren. Helder en ongedwongen gesprekken gehad.Echt helemaal top!!

Super advies en resultaat

Met de gegevens die ik heb kunnen verstrekken aan de adviseur, hebben ze een fantastische prestatie geleverd en voor mij een super hypotheek kunnen verzorgen. Ten opzichte van vorige hypotheek een reductie van meer dan 50% in kosten en een steniging van 25% in aflossing. Deze dienstverlener is een meerwaarde voor iedereen die een hypotheek zoekt.Voor ondernemers de perfecte partner. De adviseur spreekt dezelfde taal, werkt de gegevens tot in de puntjes uit, onderbouwt het proces naar aanvrager en verstrekker duidelijk en overzichtelijk.Kortom, een bedrijf met een bewezen meerwaarde.

Buitengewoon werk geleverd!

Een betere hypotheekadviseur hadden wij ons niet kunnen wensen. Jullie hebben voor elkaar gekregen wat een andere niet was gelukt!5 sterren zijn eigenlijk veelste weinig!

Gewoon goed en betrouwbaar!

Voor ons de 2e keer dat wij bij Wilkens&Partners aanklopten voor een Hypotheek. De 1e keer was een hypotheek regelen voor onze dochter, uitstekend werk verricht!Als ZZP'r is het spannend om een hypotheek te krijgen, een hoop geregel en veel papierwerk. Wilkens&Partners geeft duidelijk aan wat je aan moet leveren, goed en duidelijk advies gekregen welke hypotheek het beste bij ons past, daarna de financi�le molen in en zonder enig tegengas van de Regiobank werd ons een hypotheek verstrekt! Chapeau voor ***** en medewerkers, een kantoor welke wij zeker aan kunnen bevelen!

Klant is koning

Na echtscheiding op zoek naar een nieuwe hypotheekverstrekker ben ik bij Wilkens en partners terecht gekomen. Helder en duidelijk de mogelijkheden besproken. ***** denkt echt met je mee en zet net dat stapje extra om de hypotheek rond te krijgen. Wat een inspanning en klantvriendelijkheid.!

Hebben daadwerkelijk alles voor ons gedaan!

Wij zijn via vrienden bij Wilkens en Partners terechtgekomen voor een hypotheek. Uiteindelijk hebben we redelijk snel een passende hypotheek gevonden (na uitstekend advies, waarbij we alles konden vragen!).Echter, door wat problemen met de 'start bouw', konden wij onze hypotheek nog niet tekenen. Uiteindelijk moesten wij de hypotheek binnen 2 weken tekenen, maar toen waren wij op vakantie. ***** (onze adviseur) heeft er toen echt alles aan gedaan om onze dezelfde hypotheek later nog eens te verstrekken. Dat was eigenlijk onmogelijk, maar het is hem alsnog gelukt!Ik zou bijna durven zeggen dat hij alleen voor ons bezig was! Zo veel tijd en moeite werd er in onze zaak gestoken. Echt helemaal top! Daarbij hebben we een hele prettige samenwerking gehad en kregen we meteen duidelijk antwoord wanneer er nog stukken ontbraken.Ik zou Wilkens en Partners echt aan iedereen willen adviseren bij het afsluiten van een verzekering of hypotheek! Uitstekend advies en erg fijn contact!

Top kantoor!!!

Professionele en uiterst deskundig advies en begeleiding in het hele hypotheek proces. Zeer snelle en bekwame acties die ertoe geleid hebben dat onze hypotheek op tijd rond kwam. De inzet is tomeloos om maar tot het door de klant gewenste resultaat te komen. Communicatie is helder en snel. Ook de noodzakelijke verzekeringen werden snel en zonder omhaal geregeld. Het lijkt wel of ik aandelen heb in dit kantoor, maar dat is niet het geval. Wij zijn uiterst tevreden en willen dat graag met u delen. Wat ons betreft zijn de mensen van Wilkens en Partners meer dan op hun taak berekend en echte toppers!! Wij bevelen dit kantoor bij iedereen aan m.b.t. de diensten die zij leveren.

Zeer goed advies en in begrijpelijk taal.

Komt zijn belofte na en regelt alle grote lijnen binnen een week als dit nodig is. Bij ons zelfs in drie dagen. Toen wisten wij waar we aan toe waren.

Wat een doorzettingsvermogen!

Het leek bijna onmogelijk om vanuit het buitenland een huis te kunnen kopen in Nederland. De adviseur reageerde als enige om de wanhoops-mailtjes die ik rond had gestuurd. En wat zijn wij blij dat we bij hen terecht zijn gekomen. Vanaf het eerste moment was de relatie gebaseerd op vertrouwen, erg prettig. De service! zelfs op dagen dat het kantoor dicht was werden wij nog gebeld voor overleg. Het komt erop neer dat ze het bijna onmogelijke mogelijk hebben gemaakt en wij dankzij de adviseurs, weer woonachtig zijn in Dronten. Wij bevelen Wilkens en Partners zeker aan. Nogmaals bedankt!

uitstekend advies met alle opties open!

Bij Wilkens & Partners terecht gekomen via mijn schoonouders. Prettige partij waarbij transparantie, directe communicatie en vertrouwen de boventoon voeren. Ze zijn volledig gegaan voor de optimale hypotheek voor onze situatie. Niet blindstaren op enkel rentetarief, maar ook verder kijken wat er meer is en dat tot het maximale benutten. Uiteindelijk bleek onze situatie voor diverse banken lastig te passen binnen de gestelde 'ouderwetse' acceptatiecriteria. Door een gedegen onderbouwing vanuit Wilkens & Parners kregen we toch een hypotheek verstrekt. Niets anders dan lof voor de manier waarop zij voor je werken! Een aanrader voor ieder die een serieus advies wenst voor een eerlijke prijs.

super dienstverlener

door de vasthoudendheid en de vastberadenheid en vakkennis van de adviseur is mijn hypotheek uiteindelijk toch voor mekaar gekomen.daarvoor mijn dank en bewondering.

Vertrouwen en zeer duidelijk/deskundig

Ik ben een alleenstaande vrouw die bij de ver- en aankoop woning in een complexe priv�-situatie op een buitengewoon plezierige en professionele wijze door het proces heen geloodst ben. Gedurende het gehele traject zijn alle on- en mogelijkheden op een zeer duidelijke wijze uitgelegd en vertaald in adviezen welke hebben geleid tot een hypotheek dat voelt als maatwerk.Dit kantoor heeft naar mijn gevoel alles uit de kast gehaald om een situatie te cre�ren die mijn financi�le rust en ruimte, voor zover mogelijk, in de toekomst borgen.Ik heb voortdurend het gevoel gehad dat mijn belangen voorop stonden; hoe gaan we het doen wat voor mij het beste is. Alle voor- en nadelen werden beargumenteerd en helder uitgelegd. Als e.e.a. dan ook nog eens gepaard gaat met correctheid, vriendelijk en altijd aanspreekbaar dan kom ik maar tot ��n conclusie; niets dan lof en dit (financi�le) kantoor kun je w�l vertrouwen hebben.

Top service !

Men neemt rustig de tijd om onder het genot van een kopje koffie uitleg en advies te geven. Ook heb ik het als prettig ervaren dat men duidelijk uitlegd waarom het uiteindelijke advies gegeven wordt.

Zeer kundig!

Bij binnenkomst voel je je gelijk thuis en ben je geen nummer!Van advies tot afsluiten hypotheek goed en vakkundig begeleid.Werken transparant en met korte lijnen.Gaan tot het uiterste.Wij zijn heel tevreden...ga zo door!!

een 10 met een griffel omdat hoger niet kan

Duidelijk en goed advies, super klantgericht. Iedereen van dit kantoor heeft zich enorm ingezet om onze 2 hypotheken samen te voegen. Wat bij de ABN niet kon en een vervelende situatie opleverde loste de adviseur en zijn team gewoon "even" op. Het lijkt allemaal zo gemakkelijk maar mensen realiseer U hoeveel werk er vaak zit in het komen tot een goed maatwerkadvies en de daadwerkelijke uitvoering. Er zijn weinig adviseurs die van A tot Z waarmaken wat ze beloven, Wilkens en Partners hoort zeker in dat selecte rijtje, als ik een twaalf kon geven kreeg je die, nu moet je het doen met een 10 en een griffel!

Doorzetter, kundig, klantvriendelijk, enthousiast

De adviseur regelt al sinds 2004 mijn hypotheek zaken. Ik ben in tussentijd al een paar keer verhuisd, dus ook steeds nieuwe hypotheek.Ik ken de adviseur als een kundig, klantvriendelijke en enthousiaste man die, wanneer hij zijn tanden ergens in zet, niet meer los laat.Recentelijk wilden we onze hypotheek omzetten i.v.m. de lage rentestand. Offerte getekend, maar geen juiste werkgeversverklaring, offerte gesloten. Toen die verklaring er toch bleek te komen, heeft de adviseur alle moeite gedaan de offerte met het rentetarief te heropenen, hetgeen hem lukte. Uiteindelijk bleek het toch niet een volledige verklaring te zijn, dus overgestapt naar plan B, een hypotheekaanvraag bij onze huidige bank. Door alle tijd en moeite die de adviseur erin heeft gestopt, ook een nog veel voordeligere offerte!Inmiddels de zaken zover afgerond dat we, dankzij de kundigheid en toewijding van de adviseur en zijn team, in januari naar de notaris kunnen.

In een woord Geweldig!

Voor ons hebben ze een droom laten uitkomen! Veel kennis en advies en vooral een bijzondere inzet. Voor ons was het een zeer complexe zaak die tot een geweldig einde is gebracht.

fantastisch advies

Wilkens en partners gaven mij een goed advies waarbij zij vooral in acht hielden wat mijn eigen wensen waren op het gebied van hypoyheek verstrekking en levensbehoefte. Maar ook welke bankverstrekker het beste zou matchen bij deze behoefte.Een eerlijke partij die nauw contact hield met mij en mij dan ook heel goed op de hoogte hielden van de ontwikkelingen die er plaats vonden. Persoonlijk gezien heb ik al vaker met hypotheek adviseurs te maken gehad maar de adviseur en partners steekt er hier ver bovenuit.Een goed gesprek, advies en uiteindelijk goed eindresultaat!

Uitgebreid en deskundig advies

Na twee uitgebreide gesprekken hadden wij een goed overzicht hoe we onze financi�le huishouding weer overzichtelijk konden krijgen, wat na zo lange tijd geen overbodige luxe was. Op vragen kregen we uitgebreid antwoord en er werd met ons meegedacht over extra aflossing en de overlijdensrisicoverzekering, waarbij we verschillende alternatieven kregen voorgelegd om onze keuze te bepalen.

Bijzonder goed advies en meedenkend!!

Dit kantoor zal ik altijd aanbevelen vanwege de plezierige en eerlijke manier van adviseren. Ze denken altijd mee in het voordeel van de klant en hebben een antwoord op welke vraag dan ook. Ze zijn altijd vriendelijk en maken graag even tijd voor je vrij, ook zonder afspraak!