Concreet, Betrouwbaar & Efficient

Vanaf het begin hebben Tahir en Mounir mij ondersteunt in mijn financiële vragen. Van het begin tot aan het einde heb ik de samenwerking ervaren als zeer prettig, maar ook uniek en betrouwbaar. Ze hebben mij ondersteunt in het aankopen van een huis en een auto. Ben ze hier zeer dankbaar voor en zou iedereen die zoekende is naar financiële ondersteuning, aanraden om deze jongens te benaderen!

Professionele advies.

Een snel en professionele financiële begeleiding, waar alle relaties waar men mee samenwerkt inzet. Niks is teveel, en altijd goed bereikbaar.

Eerste gesprek positiever dan huisbank

Ik heb een aannemersbedrijf en we zijn in een korte tijd enorm gegroeid. Ik begon eerst met kleine opdrachten en dit werden steeds grotere opdrachten. Ik heb moeten investeren in grote machines omdat we nu ook huizen bouwen. Ik had niet het geld om dit soort machines aan te schaffen. In beginsel heb ik aangeklopt bij mijn huisbank maar die wees mijn verzoek af. Ik ben toen via een vriend van mij die al eerder goed geholpen was getipt om contact te leggen met planfinancieringen. Al in onze eerste gesprek voelde dit al veel positiever dan bij mijn bank. Er werd naar mij geluisterd en er werd gedacht in oplossingen. Ze hebben samen met mijn boekhouder een prognose opgesteld en hebben een memo geschreven waarin mijn plannen duidelijk werden omschreven. Binnen 2 weken had ik een akkoord en werd de financiering uitbetaalt en kon ik verder doorpakken. Ik ben ze onzettend dankbaar en heb inmiddels ook andere vrienden doorverwezen. Bedankt Planfinancering.

Rust in een normaal zo hectische periode

Ik en mijn compagnon hebben jl een supermarkt overgenomen. Planfinacieringen en hun team van financials, juristen en fiscalisten hebben ons volledig ontzorgd .De begeleiding en het doorlopen van alle stappen hebben wij als zeer prettig ervaren. We vonden het heel spannend maar omdat ze bij alle stappen betrokken waren konden we in alle rust toekijken hoe de processen werden uitgevoerd. Ze waren betrokken bij de onderhandelingen, hebben de LOI opgetakeld en hebben een degelijke Due Dillegence uitgevoerd. Toen alle neuzen dezelfde kant opstonden en de cijfers van de bestaande onderneming correct bleken te zijn hebben zij ook gezorgd voor het opstellen van een koopovereenkomst en de financiering. Ze hebben alle expertises onder 1 dak en het geeft zoveel rust in een normaal zo hectische periode. Er komt veel op je af en er is zoveel waar je zelf niet aan denkt maar die zorgen zijn gelukkig weggenomen. Wij zullen Planfinancieringen zeker bij anderen aanbevelen!!.

Planfinancieringen heeft ons geholpen om een groeifinanciering te vinden die ons bedrijf heeft laten

Planfinancieringen heeft ons geholpen bij het vinden van een groeifinanciering voor Sendpeople. Hun expertise en vakmanschap hebben ons in staat gesteld om een extra liquiditeitsbuffer te creëren, waardoor we snel en efficiënt konden doorpakken. Ze hebben het proces eenvoudig en efficiënt gehouden en zorgden ervoor dat alles op tijd was. Ze zijn professioneel, meegaand en betrokken bij ons bedrijf. Dankzij Planfinancieringen konden we ons bedrijf laten groeien door de juiste financiering te krijgen. We zijn ze dankbaar!

Erg tevreden!!!

Vriendelijke en goede begeleiding vanuit Planfinancieringen bij het oversluiten naar een andere geldverstrekker. Wij hebben een pand met kamerverhuur. We hebben in beginsel toestemming gevraagd bij onze huidige geldverstrekker voor het verhuren en dit mocht niet. We hadden ook de wens om wat extra geld uit de stenen te halen voor een andere beleggingspand. Uiteindelijk heeft Planfinancieringen niet alleen de hypotheek overgesloten naar een geldverstrekker die verhuur toestaat maar ook extra kapitaal vrij gekregen zodat we kunnen doorpakken. Ook de verduurzaming is besproken zodat we ook dit gaan plannen. Uitermate tevreden klant!

Erg tevreden

Zeer positieve ervaring met planfinancieringen. Ik ben professioneel te woord gestaan en super geholpen door Tahir. Samen tot een mooie oplossing gekomen om op een flexibele manier, de groei van mijn bedrijf te kunnen financieren. Er wordt echt meegedacht. Alles wordt goed besproken en duidelijk gecommuniceerd. Geen kleine lettertjes.

Geweldig, korte lijntjes, oplossingsgericht

Voordat wij met Planfinancieringen in contact kwamen hadden wij al een aantal banken gesproken waarbij we al heel snel een nee kregen te horen. Wij kwamen in contact met Planfinancieringen door wat vrienden die al eerder een goede ervaring had met ze. Tijdens het eerste gesprek waren ze oprecht geïnteresseerd en kregen we het gevoel dat ze echt hun best willen doen om ons droom te realiseren. Ze hebben ons aan de hand genomen en stap voor stap hebben we het traject doorlopen. De letter of intent ( LOI) , Due Dillegence, oprichten van onze BV, opstellen van een ondernemingsplan en aanvraag financiering. Een geweldige club met goede mensen en korte lijntjes. Ze zijn oplossingsgericht en samen hebben we ons doel bereikt. Ook de verzekeringen hebben we hier ondergebracht.

Noord Brabantlaan 152

5652 LH Eindhoven