Goed advies en prima kwaliteit goederen

• Ik ben: een terugkerende klant
  • Gekocht product: Kussens | Dekbedden

Goede uitleg goede aankoop

• Gekocht product: Compleet bed
  • Waar kent u ons van? Overig

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van mijn nieuwe matras!

Mede door de vakkundige en vriendelijke verkoper, die ons verschillende matrassen liet uitproberen, ben ik zeer tevreden met onze aankoop! Nu, na enige maanden, kan ik rustig zeggen: je hebt een goede aankoop gedaan! Het matras en de topper liggen geweldig! Nogmaals hartelijk dank voor de prettige samenwerking. Groet, fam. Gerritsen.

• Waar kent u ons van? Kranten

De uitleg was geweldig

De service is perfect

• Ik ben: een terugkerende klant
  • Waar kent u ons van? Via bekende

Heel fijn en goed geholpen

Hebben alle tijd. Prettig geadviseerd Denken met je mee

• Waar kent u ons van? Overig

Goede aandacht m.b.t. het probleem, complete afhandeling zeer goed en klantvriendelijk

• Gekocht product: Kussens | Dekbedden

Zeer klantvriendelijk!

Op een vrijdag kort geleden zocht ik een bepaald matras, ik wist precies welk matras ik wilde hebben. Bij Beddenspecialist Konijnenbelt werd de telefoon zeer vriendelijk beantwoord, accuraat werd er opgeschreven waarom het ging en ik maakte de afspraak dat ik wat later zou terugbellen om te vragen of zij het betreffende matras toevallig op voorraad hadden. De medewerkster aan de telefoon zou al haar collega's op de hoogte stellen, zodat als ik terugbelde, degene die de telefoon opnam exact wist waar het over ging. En zo gebeurde het ook. Toen ik terugbelde, kreeg ik iemand anders aan de telefoon en die wist mij gelijk te vertellen, dat het betreffende matras op voorraad was. Ik was natuurlijk super blij hiermee en nog blijer werd ik, toen ik te horen kreeg dat het matras al de volgende dag bij mij afgeleverd kon worden! Degene die het matras hier kwam afleveren heeft ook alles keurig netjes uitgelegd en afgehandeld. Alles perfect en tot in de puntjes geregeld, wat een fantastische service en beleefd en vriendelijk personeel, zo kom je het niet vaak meer tegen!

• Waar kent u ons van? Internet/Google