Inspirerend en leerzaam

Leuke training met duidelijke sheets die je structuur geven bij het verbeteren van processen en het borgen van de verbeteringen.

Goed!

De training bood een verkenning van de onderwerpen en heeft me een waardevol overzicht gegeven dat ik nu kan toepassen als een handig instrument in mijn werk. Ik heb geleerd hoe belangrijk het is om samen te werken en de trainer was deskundig en wist goed in te spelen op onze behoeften. Ik ben tevreden met de kennis die ik heb opgedaan en ik zou deze training en Ingrid zeker aan anderen aanbevelen."

Gereedschapskist vol tools

Heldere uitleg, fijne onderbrekingen met praktijkvoorbeelden. Veel informatie om op te nemen in 5 dagen. Waardevol zou kunnen zijn om vanuit een praktijkvoorbeeld door de stof te gaan.

Zeer leerzame cursus

- Enthousiaste docente - Goede afwisseling tussen theorie en praktijkvoorbeelden - Duidelijk - Leerzaam

Zeer interessant en direct toepasbaar in de praktijk

Leerzaam, theorie wordt goed afgewisseld met praktijk. Vooral de gamifying is een leuke afwisseling en tegelijkertijd heel inzichtgevend.

Leerzaam

Handige tools om verbeterprocessen in te zetten.

Zinvolle ervaring

Veel tools en inzichten die mij verder helpen binnen de organisatie.

Goed en duidelijk

Goede stof en veel informatie. Vertaalslag is erg duidelijk.

Interessant

Het was een erg leuke training, die veel nieuwe inzichten heeft gegeven

Fijn training, fijne trainer

Een opleiding die direct toepasbaar is in de praktijk.

Leerzame training

Leuke opleiding

Interessant en niet saai

Heb met veel aandacht de training doorlopen en door de manier van trainen bleef de leerstof goed hangen.

Fantastisch

Goed presentatie en uitleg van Peter(docent,trainer) .Orange belt gehaald

Erg goed en leerzaam

Erg leerzaam en een andere inkijk.

Kort maar krachtig

Vraagstelling examen soms verwarrend en 1x fout

Goeie uitleg

Goede uitleg en de gelegenheid om te vragen

Goede cursus door ervaren intsructeur

ervaren als een leerzame dag door een ervaren instructeur die weet waar hij over praat.zeer duidelijke filmpjes en vragen

Prima te doen

Zeer leerzaam en goed uitgelegd

Peter kon goed je aandacht er bij laten houden met mooie voorbeelden en leuk spelletje tussen door om de aandacht er bij te houden

Zeer nuttige cursus

Ben aangenaam verrast door de leuke interactie van theorie en praktijk. Alles zeer duidelijk uitgelegd door Byron.

Zeer interessante training. Nooit echt iets mee gedaan ‘aar kan nuttig zijn

Nuttige inzichten. Leuk rollenspel. Als accountmanager nutt er direct van toepassing z Maar heel interessant, evt vervolgbaar/functie

Interessante opleiding

Interessante stof die met achtergrondinformatie op het hoe en waarom van bepaalde gebruikelijke technieken in mijn werkveld, alsmede handvatten om bepaalde discussies in te gaan en argumenten om standpunten te onderbouwen.

Zeer prettig en leerzaam

Met heel veel plezier heel veel geleerd Dat zeker een aanrader.

Goede lean six sigma green belt training

Training met veel praktijk voorbeelden, goede uitleg, soft skills én de harde statistiek. Kleine groep met veel interactie en eigen inbreng.

Zeer enthousiast!

Mandy is een zeer bekwame trainer, die met veel enthousiasme haar workshops geeft en ons goed heeft voorbereid op het examen. Ze kan op een leuke manier statistiek bijbrengen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.