Leerzame inzichten opgedaan

Bij een vorig bedrijf al eens zijdelings kennis met deze materie kennis gemaakt. Nu begrijp ik, dankzij de theorie en leuke oefeningen, beter de achtergrond van het hoe en waarom.

Leuk en leerzaam

Opgefrist mijn eerdere gelezen dingen bij GM Poland

Een boeiende/bindende training

Prettige ontspannen training

Goede herhaling van stof op een duidelijke manier uitgelegd

Goeie uitleg

Leuk en leerzaam

Trekt aandacht

Goed uitleg met goede sfeer

Mijn ervaring is goed en verhelderend.

Ik vond de Cursus heel verhelderend en werd duidelijk uitgelegd zowel praktische als theoretische. De informatie die wordt verleend word goed overgebracht.

Absoluut de moeite waard

Rudie neemt je op een prettige manier mee in de Lean Six Sigma methodiek. Hij heeft praktijkvoorbeelden die simpel maar herkenbaar zijn.

Leuke training

Het was een leuke training. Veel herkenbare dingen. Niet per se heel veel nieuwe dingen. Maar herhaling is altijd goed. De manier waarop het gepresenteerd werd vond ik erg prettig. Hele duidelijke stem en een erg erg enthousiast. Ik kijk uit naar de vervolgstap van de Green Belt in september.

Leerzaam

Helder, duidelijk en vooral leerzaam!

In eerste instantie was ik zenuwachtig omdat ik niet wist wat er op mij af zou komen. Maar achteraf gezien is het super gegaan! Veel informatie gehoord en oefeningen gedaan, het was zeker een leerzame ervaring. En alles werd top uitgelegd!!!

Goede cursus waarin de praktijk goed aangehaald wordt

Tijdens de cursus is er continu gekeken hoe de theorie in de praktijk gebruikt kan worden. Zo kon ik tijdens het volgen van de cursus al aan de gang met de modellen voor mijn werk. Ook kreeg ik de theorie beter onder de knie door praktijkvoorbeelden te gebruiken.

Deze training heeft mij veel interessante en leerzame inzichten gegeven. Het helpt structuur aanbrengen binnen projectmatig werken en geeft veel verschillende tools om projecten aan te vliegen.

Informatief en energiek!

Ik vond het een informatieve, energieke en leuke training. De inhoud was theoretisch, maar ook praktisch naar ons bedrijf gericht, waardoor iedereen al met zijn/haar projecten aan de slag kon. Ingrid betrok daarin iedereen goed bij de training en speelde goed in op verschillende behoeften.

Zeer tevreden met de 5 daagse training. Ervaren trainer. Leuke afwisseling tussen theorie en praktijk oefeningen.

Fijne cursus op een begaanbaar tempo

5 volle dagen maar heel goed te volgen. Fijne trainer die ons hielp op elk moment.

Interessante cursus met goede docent!

De cursus bevatte een fijne afwisseling van theorie en praktijk. Door met praktijkvoorbeelden aan de slag te gaan werd de theorie beter begrepen. Fijne trainer die een goed tempo aanhield om de stof goed op te pakken.

Goed, duidelijk, rustig

Zin vat alles samen

Heel erg leerzaam

Ik heb heel veel nieuwe inzichten gekregen over op welke manieren ik mijn doelen kan behalen. Aanrader!

Kwalitatief goede training, overzichtelijk en leuk om te volgen.

De eerste dat training had al direct mijn aandacht. Onze trainer Ingrid vertelde precies wat wij van haar en de training konden verwachten. De stof inhoudelijk was soms lastig, maar hier werd goed de tijd voorgekomen. Dit heeft geresulteerd in het behalen van het certificaat!

Goed uitgelegd, rustig en herhaald waar nodig

Fijn, duidelijk en rustig uitgelegd

I am very satisfied with the content of this training.

I am pleased with the way this training make me aware of how I can use tools to improve processes, identify waste (lean principles) and be critical on the way data is judge and interprete correctly the respective observations.

• Would you recommend us? Yes

Zeer interessant

Zeer leuke training en ook interactief. Moeilijke materie mbt statistiek vergt meer inzicht. Praktijk voorbeelden zijn helder

Insightful

Carla (trainer) was very well prepared and experienced. In general the course is well structured and easy to follow. Material may need small improvements (small errors, typos). Overall very good.

• Would you recommend us? Yes

Leerrijk

Duidelijk uitleg van de onderwerpen over lean six sigma. met de spelletjes snap je het beter.

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 33

3992 AL Houten

030 227 0000

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.