Oversluiten hypotheek

We zijn geweldig geholpen met het oversluiten van onze hypotheek waarin ons doorlopend krediet is meegenomen. Waar bij andere banken meteen antwoord kan niet was heeft de adviseur van Attentas in mogelijkheden gedacht en ervoor gezorgd dat we een enorme maandelijkse lasten besparing hebben nu. Geweldige begeleiding van de adviseur en collega. Alles tot in de puntjes uitgelegd en geregeld en geen addertjes onder het gras. Eerlijk advies en nu geld over om leukere dingen mee te doen.

De 2e keer weer 100% tevreden!

Zeer kundig, zeker met de complexiteit van ons nieuwbouw project. Van A tot Z ontzorgd en geregeld.

Beloftes worden nagekomen

Waarvan je dacht dat niet kon blijkt achteraf wel te kunnen

Service en dienstverlening op eenzame hoogte

Waar de meeste wegen zijn gesloten, is hier wel een doorlopende weg. Waar bij anderen het woord lening cq krediet valt en de deur direct wordt gesloten, blijft hier de deur wagenwijd open staan. Waar anderen geen uitweg of oplossingen willen zien, zien ze hier een uitdaging. Waar wij dachten dat het einde verhaal was, daar dacht onze adviseur gelukkig heel anders over.....en met fantastisch resultaat. Het is dus wel mogelijk, en dat door tomeloze inzet, empathie, oplossingsgericht,kwaliteit, onbaatzuchtig en recht door zee. Dit zie je bijna niet meer. Kwaliteit en service op eenzame hoogte. Mark, en de rest van het team, bedankt voor de geweldige inzet en verstandshouding. Ga zo door.

Goed advies en uitvoering voor complexe aanvraag

Zoals beschreven in de titel - ondanks een complexe situatie en heeft Attentas er voor gezorgt dat ik een woning kon aankopen en de gewenste hypotheek verstrekt werd. Duidelijk advies, snelle opvolging van vragen en prettig samenwerken.

Deskundig en behulpzaam

De adviseur is ontzettend deskundig en betrokken. Wij dachten door onze restschuld dat we nooit meer een huis zouden kunnen kopen, maar hij heeft alles voor ons op een rij gezet en de mogelijkheden bekeken. Het is toch gelukt en daar zijn we ontzettend gelukkig mee. Het is een gekke tijd om een huis te kopen momenteel, wat het niet makkelijker maakte. En ondanks dat hij erg druk is maakte hij toch altijd tijd om te helpen bij het bieden of zaken uit te zoeken. Ook zijn collega's hebben ons ontzettend gehlopen met de dossiervorming.

Klantbegeleiding zoals het hoort!

We hebben recent gebruik mogen maken van de dienstverlening van Attentas, waar wij ontzettend over te spreken zijn! In het begin wisten we natuurlijk niet wat we konden verwachten, omdat onze situatie een vrij aparte was. Maar desondanks dat hebben ze ons perfect geholpen door middel van zeer duidelijke communicatie, goede overzichten en door het meedenken vanuit ons perspectief. Waarvan wij dachten dat er geen oplossing was, is dit toch gerealiseerd door Attentas!

Zeer ervaren

Wij zijn zeer goed geholpen met het oversluiten van een hypotheek.Ze geven net even dat beetje extra, wat zeer fijn is. Leggen alles goed uit, nemen overal de tijd voor. De adviseur is een topper!

Eerste koopwoning

De adviseur heeft ons goed geholpen, had veel geduld ook wanneer we zenuwachtig werden of het allemaal ging lukken of niet. Deed alles wat we aan hem hebben gevraagd. Houdt zich aan de afspraken en komt zijn beloftes ook na.Dankjewel voor de hulp in de aankoop van ons eerste huis!

Oversluiten hypotheek

was zeer vriendelijk en duidelijk.Waar anderen ons lieten zitten hebben zei ons verder geholpen en zo ons verbouwing tot realisatie laten komen.Was een heel geregel maar hebben ze netjes gedaan..Hun prijs is het zeker waard!!Heel erg bedankt,groeten vanuit onze nieuwe serre.!

supergoed geholpen

Zeer goed geholpen door dit kantoor. Ze doen echt alles om te helpen waar anderen het opgeven. Met de hulp van de adviseur eind 2018 ons droomhuis kunnen kopen, we hadden er niet meer op gehoopt na eerdere afwijzingen van onze hypotheekaanvraag. Maar zij kregen het gewoon voor elkaar! Na een lange bouwperiode gaan we over een paar weken dan toch echt verhuizen naar een prachtige nieuwbouwwoning. Ze reageren altijd heel snel, communiceren supergoed en geven je heel veel vertrouwen ! Ik beveel deze hypotheekadviseur en zijn collega's van harte aan.

Goed, snel en duidelijk!

Flexibel, snel en ontzettend goed advies. Dit zijn de eerste woorden die in mij opkomen, nadat onze kansen op de woningmarkt voorbij leken te gaan omdat ik van baan ging wisselen. Een beroep op een hypotheek leek dan ook onmogelijk, maar met de hypotheekadviseur van Attentas hebben (binnen korte termijn) ons droomhuisje kunnen kopen! :)

Ontzorgen bij aankoop huis

Wij zijn fantastisch en zeer professioneel geholpen door adviesburo Attentas, Professioneel, vriendelijk, goede en fijne communicatie en samenwerking ervaren. Wij zijn zo goed begeleid bij de aankoop van ons huis dat we volledig ontzorgd zijn. Een aanrader, betrouwbaar en professioneel!

Maakt het onmogelijk gedachte toch mogelijk

Wij zijn erg goed geholpen door dit kantoor en zijn zeer tevreden met het goede resultaat. Wat andere adviseurs alleen lukte met allerlei drempels en aanvullende voorwaarden in de hypotheekofferte zijn zij met een gedegen plan aan de slag gegaan en erin geslaagd een goede financiering voor onze nieuwbouwwoning voor elkaar te krijgen. Eigenlijk ongelooflijk, zeker met alle berichten over wat de onmogelijkheden zijn. Wij zijn er dan ook heel blij mee dat dit kantoor ons zo goed geholpen heeft en ook vertrouwen bleef houden ook op de momenten dat het af en toe tegen zat. We geven Attentas dan ook een welverdiende 10 voor hun service.

Goud waard!!

Wat alle andere adviseurs niet klaar krijgen lukt hun wel. Na heel veel teleurstellingen kwam hij bij ons binnen en vanaf dat moment ging er wereld voor ons open. De adviseurs hebben ons met alles geholpen en we hebben ons droomhuisje gevonden!! Dit ging niet altijd even gemakkelijk maar zij gingen ervoor. Een droom is uigekomen dankzij deze fantastische mensen. En ook na de koop bieden zij ondersteuning. Als wij deze mensen ontmoet hadden voor alle andere adviseurs had dat ons een hoop stress en teleurstellingen bespaard. Dus wil je huis kopen vergeet alle andere en gewoon direct naar attentas!! Bedankt!!!

Top adviseurs

Onze hypotheek laten verhogen om een verbouwing te kunnen realiseren. De gevraagde stukken opgestuurd en nu alles rond.Super goede service, alles wordt bijna voor je gedaan.Helemaal top, en nog bedankt!!Een goed 2020!!Groetjes Dennis en Tonia...

Dromen kunnen uitkomen!

Waar de Nederlandse regels je met de rug tegen de muur zetten en huren gewoonweg niet meer betaalbaar is, vonden wij Attentas. Na het eerste telefonisch contact waren wij nog wat wantrouwig en voorbereid op onze zoveelste teleurstelling. Maar daar kwam de vrolijke en opgewekte adviseur binnen en dit bezoek veranderde ons leven. Van een uitgebreid adviesrapport tot het verlossende telefoontje heeft hij perfect afgehandeld. Samen met zijn collega hebben zij ons het gehele traject waar menig ander kantoor alleen problemen zag uit handen genomen en ons begeleid tot de aankoop van ons droomhuisje. Waar een wil is, is een weg! Dat is hoe de medewerkers van Attentas een casus aanpakken en daarom raden wij Attentas voor de volle 100% aan!!!Natuurlijk zijn er altijd negatieve reviews, maar ons is op voorhand verteld welke kosten wij zouden betalen bij een negatieve uitkomst en geloof me, dit is een fractie van wat je bij menig ander betaald (vaak het volle pond). Dikke 10 voor attentas!

Aanrader

De hypotheekadviseur heeft mijn vriend en mij super geholpen met de financiering van ons eerste huis. Enige wat wij moesten doen is papieren opsturen en het word allemaal voor je geregeld. Zeker een aanrader aangezien wij maar een maand hadden om alles rond te krijgen.

Professionele dienstverlening

Wij wilden na jaren toch eens kijken of het mogelijk was om een huis te kopen. Maar er zijn zoveel financieel adviseurs dat we door de bomen het bos niet meer zagen. Meerdere kantoren aangeschreven, maar toen Attentas belde was het echt een verademing. Ze zijn helder en duidelijk. Maken het verhaal niet mooier dan het is. Zijn alle afspraken na gekomen en zelfs meer. Reageerde altijd wanneer ik een vraag had en stelden ons altijd gerust. Het is een fijne partij om mee te werken. Ze zijn professioneel en zetten een extra stapje bij als dat nodig is. Het feit dat we ons contactpersoon konden contacten op vakantie is eigenlijk van de zotte, maar dit weerspiegeld wel wie hij is. Dankzij Attentas hebben wij ons droomhuis kunnen verwezenlijken! Ik zal Attentas zeker aanraden!

Perfecte Service!!

Attentas heeft ons goed begeleid bij het kopen van ons eerste huis. Hij heeft ons goed advies en uitleg gegeven over de verschillende mogelijkheden voor een hypotheek en stond altijd klaar voor onze vragen. Wij zullen Attentas dan ook zeker aanraden!!!

100% inzet

We zijn erg blij met de handelingen en begeleiding. Hij is erg betrokken en houd je ontzettend goed op de hoogte en gaat overal achteraan. Alleen is dit al helemaal niet te doen, maar met de adviseur gaat het bijna vanzelf!

Super goed begeleid in aankoop nieuw appartement.

Na een eerste aangename telefonische kennismaking, hadden we bij ons aan de keukentafel een prettig Intake gesprek met de adviseur. Er was meteen een click en al snel werd duidelijk wat de mogelijkheden waren. Het advies was helder verwoord in een duidelijk rapport. Toen we ons droom appartement hadden gevonden heeft de adviseur de onderhandeling op zich genomen en werd ons bod met motivatie ook nog eens het winnende bod. Doordat Attentas boven op ons dossier zat en alles regelden, hadden wij er eigenlijk geen omkijken naar. Toen we eindelijk het verlossende telefoontje kregen met de mededeling �we hebben nog wel een dingetje - jullie mogen dozen gaan inpakken� sprongen we een gat in de lucht. Vandaag krijgen we de sleutel krijgen van ons droom appartement. We kunnen alleen maar alle lof uitspreken over de medewerkers van Attentas. Super gedreven om voor je aan de slag te gaan. We geven Attentas dan ook een welverdiende 10 voor hun service.

Top dienstverlening

Bij deze willen wij Attentas aanbevelen. Na een vrijblijvende eerste kennismaking, was het voor ons al wel duidelijk dat wij te maken hadden met een professionele en plezierige organisatie waar wij gelijk vertrouwen in hadden. Attentas heeft ons het gehele proces volledig ontzorgt, waardoor de hypotheek aanvraag soepel en snel is verlopen.Binnen 6 weken hadden wij onze droomlocatie gevonden en wonen er nu dan ook met veel plezier.Attentas is dan ook echt een bedrijf welke wij dan ook aan iedereen zouden aanraden.

Oversluiting

Attentas en hun adviseurs ,leveren gewoon geweldig advies. Hierdoor weet waar je aan toe bent.Ze gaan meteen aan de slag en resultaat is gegarandeerd. eerlijkheid, snelheid, vriendelijkheid en correctheid zou ik graag een ieder die ik ken naar hen verwijzen. Attentas heeft ons ook geadviseerd bij het kopen van onze tweede woning in 2017.

Droom die uitkwam

Nadat wij steeds te horen kregen dat het onmogelijk was maakte de adviseur van attentas het voor ons toch mogelijk... na een restschuld van een vorige woning konden wij geen nieuw huis kopen .. hij maakte dit voor ons toch waar . Nu inmiddels trotse eigenaar van een super mooi huis op naar een nieuw begin met ons gezin.. attentas super bedankt zonder jullie was dit niet gelukt

Rigtersbleek-Zandvoort 10 101

7521 BE Enschede

Over Attentas Financieel Adviseurs

Wij zijn een landelijk werkend kantoor welke is gevestigd in Enschede. Onze specialisaties behelzen de kerngebieden Hypotheken & Financieringen. Ons werkgebied behelst geheel Nederland. Ervaar ook het gemak van een financieel professional aan uw zijde!