Fijne adviseurs die er alles aan doen om je zo goed mogelijk te helpen!

Wij zijn super goed geholpen door Mark Riesewijk, onze adviseur bij Attentas. Altijd snelle en duidelijke communicatie en zeer flexibel bij het maken van afspraken. Alles werd ons helder uitgelegd en ook toen we onze hypotheek wilden verhogen werden we snel en goed geholpen. We zijn super tevreden en gunnen iedereen een Mark :)

Helemaal goed geweldige service altijd goed geholpen

Een dikke 10

Vanaf de aankoop van mijn appartement in 2016 heeft Attentas, Mark Riesewijk, mij voorzien van advies. In januari en februari 2024 heeft Attentas mij geholpen met het oversluiten van mijn hypotheek zodat het appartement een totale upgrade heeft gekregen. Attentas neemt alles in eigen hand zodat je alleen maar de gevraagde documenten moet aanleveren. Duidelijke en heldere taal, doen wat ze zeggen. Zowel de adviseur als de binnendienstmedewerkster, Gwen, zijn accuraat en komen afspraken na. Als ik iemand ken die advies zoekt, verwijs ik die altijd door naar Attentas. Een dikke 10 voor Attentas en in het bijzonder voor Mark en Gwen.

Super service

Adviseurs komen hun beloftes na. Snel een woning gevonden. Ze zijn allemaal zeer attent en ik ben uitstekend geholpen gedurende het hele proces door mijn adviseur Mark Rieswijk. Een aanrader! Ik ben zeer dankbaar!

Heel goed geholpen met opvragen van de overwaarde op ons huis.

Hierbij bevestig ik dat wij , mijn man en ik zeer goed geholpen zijn door de Financieel Adviseurs van Attentas!!! Vriendelijk en je wordt als mens geholpen in de wir war van de financiële wereld ze blijven eerlijk en bekijken samen met jou of het financiëel draagzaam is. De score is dan een 9 maar voor ons een dikke 10!!!! Attentas bedankt voor alles!!! Germ en Griet Kolthof

Mijn verwachtingen waren te laag.

Ik kan het iedereen aanraden om dit team in te huren. Naast de vriendelijkheid en de expertise die ik heb ervaren in alle contactmomenten vind ik de transparantie, duidelijke communicatie en snelle service boven verwachting. Zij hebben mij veel werk uit handen genomen, en daarbij elke stap gecommuniceerd. Daarnaast heeft Mark mijn verwachtingen overtroffen met zijn reken formules. De volgende keer weet ik zeker dat ik eerst zal uitreiken naar Attentas.

Fijne eerlijke adviseurs die alles snel voor je regelen!

Via google kwamen wij bij Attentas uit. Zij hebben ons onwijs goed geholpen bij de koop van ons huis. Het eerste huis wat wij op het oog hadden is het helaas niet geworden (overboden). No cure no pay, maar wel al fijn advies bij het eerste huis. Uiteindelijk hebben wij een ander huis gevonden en daar hebben zij ons van begin tot eind goed mee geholpen. In december 2023 hebben wij alles in ongeveer 1-2 maanden voor elkaar gekregen met hulp van Mark en zijn collega's. Fijn dat het nog in 2023 kon ivm financiele voordelen! Ze denken met je mee en zijn daarin ook eerlijk. Hele fijne samenwerking gehad.

Super adviseurs!

Snel een woning gevonden via hun hulp. Vriendelijke mensen en snel in omgang. Zeker een aanrader!

Service gericht

Geweldige klantgerichte ervaring

Super goed geholpen door mijn adviseur Mark Riesewijk. Duidelijk en klant en doelgerichte service. Gedegen goed advies. We blijven terugkomen great job again Mark!

Geweldig!!

Gesjellig, Serieuzz in de zin van op alles letten en optijd aangeven. Geen addertjes onder het gras of tapijt:) Ik ben zeeeeer tevreden over Mark en Vanessa. Ze hebben altijd een open oor of open mail klaar voor je. En ik zou willen eindigen hiermee, Ben je moe van het huren of wachten om een geschikte huurhuis te vinden. Wil je graag kopen maar je heb de centjes daar niet voor(eigen inbreng) Geen nood! Neem contact op met Attentas. Attentas helpt je met van A tot Z. Terwijl jij in de tussen tijd online je bank besteld en ook je bed. Met Attentas in Zee, zei verdienen een 10.! Zoveel gezelligheid tijdens het bellen en mailen heb ik nog Nooit gezien! Keep up the Good work!! Keep Helping where you can , and God will bless you again en again Van Alex en Jolanda Bruin-Linger

Bovenal ontzettend dankbaar!

Als complete leken op het gebied van de huizenmarkt en alles wat daarbij komt kijken hebben we contact gezocht met Attentas Financieel Adviseurs en zijn op een hele persoonlijke en professionele manier geholpen met de aankoop van ons nieuwe huis. We zijn over de drempels heen geholpen en hebben nu echt het gevoel dat we een goed besluit hebben genomen voor onze toekomst. Zowel Stijn Vreman, onze eerste contactpersoon als Gwen Geltink van de binnendienst hebben ons op vriendelijke wijze van elke stap op de hoogte gehouden. Ik kan dit een ieder aanraden, ongeacht je voorkennis of achtergrond. Wij zijn helemaal gelukkig!!

Uitstekend geholpen.

Een heel fijn adviesbureau Attentas. Een goede bekwame adviseur die ook betrokken is met je situatie. Wordt netjes en duidelijk begeleid. Voorstel wordt netjes en uitgebreid vastgelegd en besproken. Vervolg stappen met medewerkster van het kantoor wordt ook goed begeleid. Enorm blij met mijn nieuwe huis en financiele situatie

Deze mensen maakten het onmogelijke mogelijk.

Een huis kopen is een droom waar heel wat puzzelstukjes aan te pas komen. Een droom waarvan mijn vrouw en ik van dachten dat het altijd een droom zou blijven. Maar zie, daar was Attentas, die met veel begeleiding ons liet zien dat de puzzel ook voor ons prima in elkaar past. Werk om de hoek, familie aan het einde van een tussendoorgang en een leven in Twente dat zo compleet anders is dan de gejaagdheid in Rotterdam. Zonder Attentas was het er niet van gekomen. Een fantastische begeleiding, een eerlijk verhaal en een ongelofelijke passie om de droom van een koophuis ook voor ons waar te maken.

Behulpzaam, helder en duidelijk!

Bij het eerste contact worden de persoonlijke situatie en wensen besproken. Vervolgens gaat de expert meteen met de aangeleverde gegevens aan de slag. Wat is mogelijk en welke hypotheekverstrekker past daar het beste bij? Er wordt meegedacht en op vragen krijg je snel en duidelijk antwoord. Als alles in werking wordt gezet, wordt elke stap duidelijk gecommuniceerd. Dit was erg fijn want het gaat uiteindelijk (voor mij) om veel geld en er komt op zo'n moment veel op je af. Ik heb het in ieder geval als zeer prettig ervaren dat mensen met kennis van zaken mijn belangen hebben behartigt met een zeer mooi eindresultaat!

Super goede communicatie en alles wordt top geregeld.

Zowel mijn vriendin en ik hadden niet verwacht dat we nu al een huis konden kopen, zonder de hulp van Attentas was dit dan ook niet gelukt. Super fijne communicatie en alles war gezegd wordt, wordt dan ook waar gemaakt. Daarom van ons een 10!

Goede dienstverlening

Attentas heeft ons al verschillende malen geholpen met onze hypotheek. Het contact, de eerste keer persoonlijk en de tweede keer via een video-verbinding, was deskundig en serieus, want het gaat niet om een paar stuivers, maar er was ook plaats voor humor. Alle handelingen die verricht worden, worden duidelijk uitgelegd. En als er vragen waren, dan konden we deze altijd stellen. De communicatie verliep soepel.

Topervaring met zeer kundige en persoonlijke ondersteuning

Met zowel Mark als Venessa de ervaring dat ze je vooral steunen en echt willen helpen je droom waar te maken. Maar sowieso de snelheid en de bereikbaarheid erg top. Wij zijn ontzettend tevreden en hadden meteen een zeer goede klik waarin alles goed en duidelijk werd uitgelegd.

deskundig en persoonlijk

Het oversluiten van een hypotheek is tegenwoordig niet altijd makkelijk. Met de professionele begeleiding en persoonlijke aandacht hebben wij dit traject als zeer prettig, maar vooral deskundig ervaren. Daar, waar wij niet aan dachten, werden we op geattendeerd, tevens werden wij zonder zelf te hoeven vragen steeds op de hoogte gehouden van de stand van zaken in het proces. Met succes kijken wij terug op een zeer plezierig contact. Een aanrader!!

Afspraak is afspraak

Vanaf de 1ste afspraak was het duidelijk dat Attentas een organisatie is die transparant de zaken op tafel legt en aangeeft waar de mogelijkheden wel en niet liggen. Heel fijn. Ondersteuning bij de taxatie, documentatie en afhandeling bij de notaris en tussen de bedrijven door alle afspraken nakomend. Echt een aanrader.

Uitstekende advies en service

Zeer prettige ervaring met deze adviseur, al voor de tweede keer. Eerst in 2018 bij aankoop van ons huidig huis. Alles was toen vlekkeloos verlopen. Geen zorgen, geen gedoe. Geweldig! Dit jaar weer bij het oversluiten van onze hypotheek. Prima advies gekregen en goede begeleiding met het regelen van taxatie, documentatie enz. Alles weer perfect en snel geregeld, we zijn zeer tevreden en raden de diensten van Attentas zeker aan.

Hypotheek

Heel fijn en goed geholpen.Na dat we in 2016 onze hypotheek hebben geregeld via Attentas en toen goed zijn geholpen. Hebben we nu na 6 jaar weer contact gezocht. De vraag was zitten we nog goed met de hypotheek. Na goed advies er voor gekozen om de hypotheek over te sluiten alles goed geregeld door de adviseurs ook netjes antwoord op je vragen.

Oversluiten hypotheek

We zijn geweldig geholpen met het oversluiten van onze hypotheek waarin ons doorlopend krediet is meegenomen. Waar bij andere banken meteen antwoord kan niet was heeft de adviseur van Attentas in mogelijkheden gedacht en ervoor gezorgd dat we een enorme maandelijkse lasten besparing hebben nu. Geweldige begeleiding van de adviseur en collega. Alles tot in de puntjes uitgelegd en geregeld en geen addertjes onder het gras. Eerlijk advies en nu geld over om leukere dingen mee te doen.

De 2e keer weer 100% tevreden!

Zeer kundig, zeker met de complexiteit van ons nieuwbouw project. Van A tot Z ontzorgd en geregeld.

Beloftes worden nagekomen

Waarvan je dacht dat niet kon blijkt achteraf wel te kunnen

Rigtersbleek-Zandvoort 10 7521 BE Enschede

Over Attentas Financieel Adviseurs

Wij zijn een landelijk werkend kantoor welke is gevestigd in Enschede. Onze specialisaties behelzen de kerngebieden Hypotheken & Financieringen. Ons werkgebied behelst geheel Nederland. Ervaar ook het gemak van een financieel professional aan uw zijde!