Zeer goede info bij aanschaf

Corecte en vlotte en zeer nette instalatie van de paneelen

Een hele kundige en sympathieke man

Op de dag van afspraak (enkele weken ervoor) is de boel vlot gelegd en aangesloten. En functioneert. Hij heeft een rek gebouwd waar de panelen op kwamen te liggen. Dat is helemaal prima gegaan. Het is pas drie dagen geleden, ik weet dus niet hoe de echte nazorg is, maar hij informeert wel of het goed is. Enige reden waarom het geen 10 is maar een 9, is omdat de communicatie ietsje beter kan. Even een berichtje een paar dagen voor aanvang van het werk stelt een consument gerust.

Zonnepanelen snel, vakkundig en met een goede prijs geleverd.

Wilfred neemt de tijd voor eerlijke uitleg en komt afspraken na. Geen verborgen kosten of kleine lettertjes. Werkt netjes en snel, legt alles prima uit. Zeer zeker aan te bevelen!

Goed werk Aardige mensen Snelle levering Alles netjes opgeruimd Goede communicatie

Goede kwaliteit en prijs

Ik heb meerdere offertes gekregen met dezelfde panelen en micro omvormers maar Wilfred had de beste prijs en reageerde snel op al mijn mails. Dus de keuze voor hem was snel gemaakt. Ook het leggen van de panelen ging goed. Er is zeer netjes gewerkt. Ik kan Wilfred dus zeker aanbevelen.

Vriendelijk en eerlijk

De offerte was helder en duidelijk. Maar niet alleen dat hij had ook nog eens de beste prijs. Wilfred heeft bij mij de panelen zelf geplaatst. Dat gaat snel en vakkundig en zonder enige overlast. Al met al een heel goed gevoel over gehouden. Zeker een aanrader dit bedrijf

Goed meegedacht en goede installatie

Zeer prettig contact, volledig correct geinstalleerd en alles voor een nette prijs

Op afspraak, snel en zonder rommel achter te laten ge-installeerd TOP!

Onze installatie is relatief klein maar werd binnen een aantal uren ge-installeerd. Alles werd netjes opgeruimd, zowel binnen als buiten. Het enige wat getuigd van hun aanwezigheid zijn de zonnepanelen op het dak. En de rest van de installatie natuurlijk: )

Heel tevreden.

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening, goede afspraken, goed meedenken en advies geven, fijne werksfeer, een bedrijf om aan te bevelen.

Erg goede service

Etg goede service. Er wordt met ie meegedacht. Erg goed bedrijf

Doet wat hij zegt.

Alles volgens afspraak. Snel en goed. Prettige samenwerking.

Levert kwaliteit wat er netjes uitziet en komt afspraken na

Van den Hoogen Verde B.V. komt afspraken na en is flexibel als het nodig is. Ook werd de tijd genomen om met de elektricien van mijn nieuwbouwwoning te overleggen voor de meest verstandige technische installatie. Er is bij mij in enkele dagen netjes werk afgeleverd zonder diagonale kabelgootjes, zwevende kabels of dat soort fratsen. Niks te klagen en alles verliep naar verwachting.

Goede kwaliteit en prijs met een duidelijke service!

Duidelijke service en goede afspraken. Zeer goede prijs ten opzichte van de geleverde service en kwaliteit!

Snel,goed en vriendelijk

Goede informatie voor- en achteraf. Vakkundig.

vlotte, efficiënte plaatsing van acht zonnepanelen op een winters (glad) dak.

snelle levering, op afgesproken tijd begonnen, vlot doorwerken zonder gestress en met humor. Werkplek keurig achtergelaten. Sterke aanrader !!

Vakkundig, professioneel en klantvriendelijk.

Als je op zoek bent naar een installateur bevelen wij van den Hoogen-Verde (Wilfred) aan. Vanaf het eerste contact tijdens de schouw hadden wij een goed gevoel bij dit bedrijf. Oplossend gericht en alles is keurig geinstalleerd. Ook is de meterkast aangepast aan deze tijd. Nogmaals ik kan een ieder dit bedrijf aanbevelen.

Snel, betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk

We waren op zoek naar iemand die ons kon helpen bij de uitbreiding van onze bestaande zonnepanelen. Bij het orienterende gesprek hadden we al meteen een goed gevoel bij Wilbert. Toen bovendien een concurrerende offerte op tafel werd gelegd, was de opdracht snel verleend. Uitvoering liep gesmeerd, alles is netjes afgewerkt en - niet onbelangrijk - zonder rotzooi achter te laten. Wij bevelen Wilbert van harte aan als je op zoek bent naar een installateur voor je zonnepanelen: snel, betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk.

Vertrouwenwekkend

Heldere communicatie en kwalitatief prima uitvoering van de afspraken.

Duidelijke afspraken, heldere communicatie, netjes werken en meedenken en dat alles ook nog eens voor een goede prijs.

Perfect!

Wilfred werkt zeer nauwkeurig en levert een perfecte installatie op. Hij heeft zeer veel kennis van zaken, denkt met je mee en laat zien hoe alles werkt. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

prima vakwerk geleverd

binnen 4 weken hadden wij de panelen al op ons dak liggen. Alles netjes en compleet afgewerkt

Denkt mee in situaties en adviseert. Goede prijs en werkt hard en netjes alle werkzaamheden af. Inclusief meterkast gebeuren. Dit alles in zijn eentje dus geen verkooppraatjes hij weet waar hij over praat.

Wilfred heeft het super gedaan. Communicatie, afspraken en de panelen zijn super! Erg blij met het resultaat en de klantvriendelijkheid.

Kwaliteit werk op korte termijn voor nette prijs

Op korte termijn konden er 10 panelen op mn dak gelegd worden. Netjes afgewerkt binnen een dag voor weten nette prijs.

Snel, betrouwbaar en netjes

Vanaf het eerste contact een goed gevoel over vd Hoogen Verde; Wilfred. Fijne communicatie en na akkoord offerte lagen de panelen er 3 weken later al op. Ook in de meterkast keurig aangelegd. Later is Wilfred nog terug gekomen om eea af te maken en aan te passen, nu is alles af. Absoluut een vakman en zeker aan te raden!