Attente, vriendelijke bejegening, goed meedenkend, uitstekende uitvoering (laadpaal aan huis)

Professioneel en vriendelijk

Professionele medewerkers, super vriendelijk zowel aan de telefoon als in het echt.

De mannen waren ruim op tijd en hebben prima werk geleverd. Snel en vakkundig. Ook het aanmelden via de app wat nogal wat voeten in aarde had is prima opgelost. Ik zou eenieder aanraden met dit bedrijf in zee te gaan.

Zeer meedenkende professionals!

Van A tot Z een louter positieve ervaring, zelfs een mogelijke lekkage bij de aanhechting van de schoorsteen constateren en verhelpen de heren, nogmaals dank daarvoor! Nu lekker “dubbel” genieten van alle zonnestralen!!!

Tot nu toe Top Top Top

De reactie snelheid van de heren is super! Installatie als afgesproken geïnstalleerd. Ligt er keurig bij en de latere aansluiting van het elektrische systeem werd keurig uitgevoerd. Opvolging van de aanmelding bij de energie leverancier verliep vlekkeloos. Nu maar hopen dat de zon blijft schijnen Heren mijn dank en zal jullie zeer zeker aanraden

Deskundig advies en snelle installatie!

Zonstart heeft vanaf het begin tot en met de installatie erg goed met ons meegedacht, maatwerk geleverd en deskundig geadviseerd. Verder staan ze altijd klaar voor vragen, ook na installatie.

Aanrader!

Zonstart is een aanrader. Van intake tot installatie en uitleg over gebruik van de app was het een hele plezierige ervaring. Het bedrijf levert A kwaliteit panelen en omvormers en het installatie team is professioneel en werkt super netjes en snel. Geen twijfel. Met dit bedrijf kan je in zee.

Dank Zonstart

Heldere communicatie, goede samenwerking. 1 minpuntje: na aanvaarden offerte duurt het 6 weken tot plaatsing. Het zou fijn zijn de dag van te boren even een (mail) bevestiging van de plaatsing te krijgen. Verder top.

Prima, snel goed werk geleverd

Goed vakmanschap en eerlijke communicatie

De vakmensen van Zonstart zijn heel goed, ze denken mee. De communicatie is prettig, eerlijk en er worden snel stappen gezet. De installatie ging heel soepel en ben er super blij mee!

Panelen snel geinstalleerd

De installatie zoals vooraf doorgesproken is soepel verlopen. Helaas kon de installatie volgens de voorkeurs route (kabel) naar meterkast worden doorgevoerd. Na grondig overleg bij installatie volgens plan B aangebracht. Installatie werkt zoals verwacht. Omdat wij een bitumen schuin dak hebben waren extra werkzaamheden noodzakelijk om de ankers aan te brengen en te zorgen dat het dak lekdicht is en blijft. Ik hoop hier nog vele jaren plezier van te hebben

prettig, leerzaam, geduldig

Eind november 2023 onder niet de allerbeste weersomstandigheden zijn onze 14 glas-glas panelen gelegd op 4 dakdelen. Het was niet makkelijk om ze te plaatsen, o.a. door het steile dak en deels slechte bereikbaarheid, maar uiteindelijk lagen ze er toch dankzij Mac en Kevin. Door problemen met de CT-spoelen gaf de app in het begin niet de juiste waarden weer, maar door ruggespraak van (andere) Wim met Enphase is dit opgelost. Na de installatie nog een enkele keer met Alessandro van de backoffice contact gehad, hij reageert altijd snel. Tegen de tijd dat ik een warmtepomp, laadpaal of thuisbatterij wil, zal ik zeker contact met hen zoeken.

Een uiterst professioneel, vakkundig en beleefd team!

In alle fases, van het startgesprek tot het uitleggen van hoe de App werkt waarop we de opgewekte energie kunnen zien, zijn we ontzettend goed geholpen. Duidelijke uitleg over de opties, zeer beleefde mensen, en nette afwerking van de kabels. We werden zelfs stap voor stap geholpen bij het aanmelden van de zonnepanelen bij onze energieleverancier. We zijn erg blij met de zonnepanelen en zeer tevreden over het team van Zonstart. We raden Zonstart echt aan als je zonnepanelen wilt aanschaffen bij een bedrijfje met vakkundige, meedenkende, en eerlijke mensen.

Communicatie, voortraject en uitvoering verloopt allemaal zonning!

Van begin tot eind keurig op alle vlakken.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over hun communicatie, netheid van werken en kennis van zaken.

Een heel fijn bedrijf

Ik kwam in contact via Alexandro mede door zijn vasthoudenheid en deskundig uitleg ben ik overstag gegaan. Vandaag is alles geïnstalleerd met uitstekend personeel en goede uitleg. Kortom tot op heden erg tevreden.

Aan te bevelen!

Goed in contact, verstand van zaken, vriendelijke mensen, leggen duidelijk uit wat er gaat gebeuren en hoe het werkt, staan open voor eventuele vragen achteraf. Positieve ervaring

Super service, kwaliteit en zeer betrouwbaar

Hele goede ervaring gehad met Zonstart. Vanaf het begin van het contact uiterst vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen. Komen afspraken en na en de installatie verliep vlekkeloos. Zeker aan te raden.

Professioneel en keurig bedrijf

Zonstart waren er maar meer bedrijven zoals jullie. Vanaf het eerste contact zijn wij uiterlijk vriendelijk en professioneel door jullie geholpen. Onze zonnepanelen zijn keurig netjes en naar tevredenheid geplaatst. Ook de monteurs waren keurig, correct en werkte zorgvuldig. Omdat wij geen standaard stenen dakpannen hebben, wilde veel bedrijven de zonnepanelen niet komen plaatsen bij ons. Zonstart ging dit probleem echter niet uit de weg en heeft onze zonnepanelen gewoon geplaatst. Wat wij ook uniek vonden is dat wij niets hoefde aan te betalen. Dit zie je bijna nergens meer tegenwoordig. Pas na de oplevering konden wij het geld over te maken. Hiervoor moet je een enorm vertrouwen hebben in de klant. Bedankt daarvoor Zonstart.

Heel tevreden!

Ontzettend goede service, goede bereikbaarheid.

Zeer tevreden met Zonstarts panelen

Vanaf offerte tot levering ging alles zeer vlot. Twee prima, en vriendelijke installateurs van Zonstart plaatsten de zonnepanelen nauwkeurig 'in het gelid' op mijn dak. Laat nu de zon maar schijnen! Via de app is de opbrengst per paneel heel mooi te volgen.

Vriendelijk en goede communicatie

Goede communicatie en vriendelijk personeel, zonnepanelen liggen er goed op.

In een woord geweldig!

Vanaf het eerste gesprek met uw adviseur hadden wij alle vertrouwen in Zonstart. De duidelijke uitleg, het meedenken bij het “ schouwen” van het dak en de plaatsing van de zonnepanelen , inclusief de aansluiting en het installeren, zijn perfect gedaan. Onze “ zorgen” over de serre , bij plaatsing van de zonnepanelen , werden serieus genomen en door de serre vakkundig te beschermen, is alles goed verlopen. Onze complimenten aan al het vakkundige personeel van Zonstart.

Brilliant

The engineer are so much professional during installation. We didn't get any problem it was so quickly installed that it stunned us.

• Would you recommend us? Yes

Pakketboot 19

3991 CH Houten

Over Zonstart

Bij Zonstart geloven we dat de wereld groener kan. Daarom werken we hard om alle geschikte daken in Nederland vol te krijgen met zonnepanelen. Wij zijn een jong en enthousiast bedrijf en werken met een ervaren team in de installatietechniek en bouw. We hebben een heel eigen manier van werken, waarin persoonlijk contact, duidelijkheid en kwaliteit voorop staan. Bij ons kunt u rekenen op de beste materialen en uitstekende uitvoering. Zo kan iedereen genieten van duurzame zonne-energie van eigen dak waarmee u niet alleen geld bespaart op de energierekening, maar ook een steentje bijdraagt aan de verduurzaming van Nederland. Onze eigen gecertificeerde medewerkers installeren vakkundig uw zonnestroomsysteem op uw dak zodat u kunt genieten van de zon, en daar zijn we trots op.