Een uiterst professioneel, vakkundig en beleefd team!

In alle fases, van het startgesprek tot het uitleggen van hoe de App werkt waarop we de opgewekte energie kunnen zien, zijn we ontzettend goed geholpen. Duidelijke uitleg over de opties, zeer beleefde mensen, en nette afwerking van de kabels. We werden zelfs stap voor stap geholpen bij het aanmelden van de zonnepanelen bij onze energieleverancier. We zijn erg blij met de zonnepanelen en zeer tevreden over het team van Zonstart. We raden Zonstart echt aan als je zonnepanelen wilt aanschaffen bij een bedrijfje met vakkundige, meedenkende, en eerlijke mensen.

Communicatie, voortraject en uitvoering verloopt allemaal zonning!

Van begin tot eind keurig op alle vlakken.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over hun communicatie, netheid van werken en kennis van zaken.

Een heel fijn bedrijf

Ik kwam in contact via Alexandro mede door zijn vasthoudenheid en deskundig uitleg ben ik overstag gegaan. Vandaag is alles geïnstalleerd met uitstekend personeel en goede uitleg. Kortom tot op heden erg tevreden.

Aan te bevelen!

Goed in contact, verstand van zaken, vriendelijke mensen, leggen duidelijk uit wat er gaat gebeuren en hoe het werkt, staan open voor eventuele vragen achteraf. Positieve ervaring

Super service, kwaliteit en zeer betrouwbaar

Hele goede ervaring gehad met Zonstart. Vanaf het begin van het contact uiterst vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen. Komen afspraken en na en de installatie verliep vlekkeloos. Zeker aan te raden.

Professioneel en keurig bedrijf

Zonstart waren er maar meer bedrijven zoals jullie. Vanaf het eerste contact zijn wij uiterlijk vriendelijk en professioneel door jullie geholpen. Onze zonnepanelen zijn keurig netjes en naar tevredenheid geplaatst. Ook de monteurs waren keurig, correct en werkte zorgvuldig. Omdat wij geen standaard stenen dakpannen hebben, wilde veel bedrijven de zonnepanelen niet komen plaatsen bij ons. Zonstart ging dit probleem echter niet uit de weg en heeft onze zonnepanelen gewoon geplaatst. Wat wij ook uniek vonden is dat wij niets hoefde aan te betalen. Dit zie je bijna nergens meer tegenwoordig. Pas na de oplevering konden wij het geld over te maken. Hiervoor moet je een enorm vertrouwen hebben in de klant. Bedankt daarvoor Zonstart.

Heel tevreden!

Ontzettend goede service, goede bereikbaarheid.

Zeer tevreden met Zonstarts panelen

Vanaf offerte tot levering ging alles zeer vlot. Twee prima, en vriendelijke installateurs van Zonstart plaatsten de zonnepanelen nauwkeurig 'in het gelid' op mijn dak. Laat nu de zon maar schijnen! Via de app is de opbrengst per paneel heel mooi te volgen.

Vriendelijk en goede communicatie

Goede communicatie en vriendelijk personeel, zonnepanelen liggen er goed op.

In een woord geweldig!

Vanaf het eerste gesprek met uw adviseur hadden wij alle vertrouwen in Zonstart. De duidelijke uitleg, het meedenken bij het “ schouwen” van het dak en de plaatsing van de zonnepanelen , inclusief de aansluiting en het installeren, zijn perfect gedaan. Onze “ zorgen” over de serre , bij plaatsing van de zonnepanelen , werden serieus genomen en door de serre vakkundig te beschermen, is alles goed verlopen. Onze complimenten aan al het vakkundige personeel van Zonstart.

Brilliant

The engineer are so much professional during installation. We didn't get any problem it was so quickly installed that it stunned us.

• Would you recommend us? Yes

Goede uitleg, goede service, snelle levering Je kan altijd bellen met vragen Wij zijn zeer tevreden

Ieder contact was erg klantvriendelijk en sloot naadloos aan op vorige contact. Goede service en passend advies. En de onderlinge collegialiteit viel op.

Highly recommended!

Great team, super easy to work with and professional. Also system is great, with good insights. They did a good pre-installation check so there were no surprises on the day of solar panel installation. I really appreciated that the check was done by same team leader who led installation. Additional follow up questions were quickly answered. And aside for this, they're a friendly group of people - highly recommended!

Snelle service

Na 1 Telefoontje met Alexandro, werd de storing in de omvormer die ik had snel opgelost. Dit ondanks dat een ander de zonnepanelen had geplaatst. Super service

Zeer goede service

We hebben zonnepanelen laten plaatsen door Zonstart. Zeer goede service, geven duidelijk informatie en netjes aangelegd.

Opgewekt,

Wat een fijne mensen bij Zonstart! Zowel bij de intake als bij de nadere verkenning en het daadwerkelijk plaatsen van de panelen, hebben we beleefde, nette enthousiaste mensen ontmoet die goed weten wat ze doen! Glasheldere, complete uitleg gekregen en mocht er nog een vraag zijn, dan zijn ze goed te bereiken via telefoon en e-mail! Vanaf t eerste contact hebben we een positief gevoel. Bescheiden mensen die snel en correct handelen en zich aan afspraken houden! Behulpzaam bij het aanvragen van de vergunning. Het nieuwste van het nieuwste is geleverd en in korte tijd geïnstalleerd. En na alle werkzaamheden is alles perfect opgeruimd achter gelaten! ( Zelfs onze vloer gedweild)

zeer vriendelijk personeel en keurig werk geleverd!

top bedrijf zeer vriendelijk personeel. alles netjes geïnstalleerd en netjes afgewerkt. goede uitleg gekregen raad bedrijf echt aan bij andere.

Vriendelijk en goed bereikbaar

Zonstart is een fijne partij en heeft goede communicatie, per mail en ook telefonisch goed en snel bereikbaar. Helaas is wegens het slechte weer de installatie 2x verzet, maar toen hier telefonisch contact voor werd opgenomen kreeg ik wel meteen excuses en werd er snel een andere afspraak ingepland. De plaatsing is uiteindelijk ook netjes gegaan, met goede communicatie vooraf. Het plaatsingsteam belde netjes 30 min voor aankomst, en leggen na oplevering in alle rust de werking van het systeem/app uit.

Perfecte service

Het is best een grote beslissing om zonnepanelen te nemen. Kost een hoop geld en duurt best even voordat je het hebt terugverdient. Daarom wil je deze beslissing nemen met een partij die geduldig is en je niet pusht. Dat was helemaal hoe zonstart er in staat.

Deskundige en efficiënte mensen, leggen goed de keuzes uit, werken keihard, kortom: top!

Professioneel, ervaren en vriendelijk. Aanrader!

Bij zonstart zit je op het juiste adres; professioneel, vriendelijk en harde werkers. Je wordt duidelijk geinformeerd in het gehele proces. De installatie en oplevering is super netjes gedaan en wij zijn daardoor blij met het eindresultaat. Dit bedrijf gaat voor kwaliteit en dat merk je in alles. Team Zonstart, super dank!

Netjes geïnstalleerd.

Pakketboot 19 3991 CH Houten

Over Zonstart

Bij Zonstart geloven we dat de wereld groener kan. Daarom werken we hard om alle geschikte daken in Nederland vol te krijgen met zonnepanelen. Wij zijn een jong en enthousiast bedrijf en werken met een ervaren team in de installatietechniek en bouw. We hebben een heel eigen manier van werken, waarin persoonlijk contact, duidelijkheid en kwaliteit voorop staan. Bij ons kunt u rekenen op de beste materialen en uitstekende uitvoering. Zo kan iedereen genieten van duurzame zonne-energie van eigen dak waarmee u niet alleen geld bespaart op de energierekening, maar ook een steentje bijdraagt aan de verduurzaming van Nederland. Onze eigen gecertificeerde medewerkers installeren vakkundig uw zonnestroomsysteem op uw dak zodat u kunt genieten van de zon, en daar zijn we trots op.