Snel en vakkundig

Correcte mannen, netjes gewerkt.

Door storm kon de klus niet in 1 keer worden afgemaakt, maar werd spoedig daarna ingepland. Afspraken werden nagekomen.

Heel tevreden met de diensten van Green Planet. Goed geadviseerd voor de installatie. 10 zonnepanelen binnen 4 uur geplaatst en aangesloten door mannen met duidelijk veel ervaringen en wederom duidelijk advies. Hebben bij meerdere aanbieders offerte opgevraagd en Green Planet beste aanbod. Maar belangrijker vonden wij nog de snelle communicatie, dat ze echt meedenken en hele goede service bieden.

Een goede, no-nonsense installateur van zonnepanelen

Met dank aan Green Planet Energy heb ik een supermooie en betaalbare installatie van 10 zonnepanelen op mijn schuurdak laten plaatsen. De offerte was goed doordacht en Matt denkt oprecht mee met hoe de installatie het beste tot zijn recht kan komen, daarnaast was de offerte voor mijn installatie bij Green Planet Energy zo'n €700 goedkoper ten opzichte van bijv. Coolblue met gelijkwaardige opbrengst. De installateurs zijn ook een paar toppers, zij zorgen ervoor dat de klant zo goed als niets hoeft te doen en leggen je vervolgens netjes uit hoe je o.a. de Enphase app kunt gebruiken voor inzicht op je opbrengst. Mannen, ga zo door met dit mooie bedrijf. Jullie zijn klantgericht, realistisch en leveren daarnaast ook nog vakwerk. Bedankt!

Prettig contact en goede en vlotte installatie

Mijn ervaring met Green Planet Energy is erg positief. Ramon als verkoper heeft zelf jarenlang installaties gedaan, en dat merkte je direct bij het kennismakingsgesprek. Er kwam een erg goed advies uit tegen een scherpe prijs. De installatie zelf en de communicatie vooraf met het kantoor daarover was ook gewoon top. Al met al zeer tevreden over dit bedrijf en ik kan hun van harte aanbevelen.

Uitstekend bedrijf

Alles naar wens!

Goede ervaring, netjes, vriendelijk en snel.

Zonnepanelen vandaag geplaatst. Monteurs netjes, snel, vriendelijk. Zou het bedrijf aanbevelen.

Zeer snel en correct

Alles volgens afspraak, goede uitleg.

Keurig geholpen

Alles netjes uitgelegd en in goed overleg gemonteerd zonder problemen.

Top service

Green Planet Energy is een zeer klantgericht bedrijf die een topservice levert. Vanaf het moment van de aanvraag voor een offerte tot aan het daadwerkelijk plaatsen en aansluiten van de zonnepanelen wordt de klant stap voor stap begeleid. In tegenstelling tot een aantal andere concurrenten komt Green Planet Energy thuis langs om ter plaatse de situatie op te nemen en de klant nog beter te adviseren. Daarbij wordt een duidelijk en eerlijk advies gegeven waarbij niet de duurste maar juiste de beste panelen worden aanbevolen die bij de situatie passen. De communicatie die na het accepteren van de offerte verloopt is erg duidelijk en klantgericht. De installateurs zijn vakbekwame mensen en ook erg klantvriendelijk. Bij onvoorziene problemen wordt er een goede en passende oplossing gezocht. Kortom wij zijn zeer te vreden over Green Planet Energy en bevelen anderen dit bedrijf zeer aan.

Duidelijke begeleiding van aankoop t/m plaatsing van de panelen. Zeer correcte en bekwame monteurs die er voor zorgden dat wij als bewoners zo min mogelijk overlast hadden. Duidelijk uitleg. Kortom prima allemaal

Zeer goede installatie en uitstekend meedenken met de klant.

Ik ben zeer tevreden met de levering en installatie van mijn zonnepanelen van Green Planet Energy. Vanaf het eerste moment werd er goed met me meegedacht over wat de beste oplossing is voor mijn specifieke situatie. Daarnaast hield men rekening met specifieke additionele wensen die ik had mbt de elektriciteitsinstallatie in mijn huis. De installatie an zich verliep vlot en men was niet te beroerd om ook een paar kleine additionele onderhoudshandelingen aan mijn huis te verrichten. Gedurende het hele traject was mijn vriendelijk tegen mij en had ik het gevoel met competente mensen te maken te hebben. Al met al kan ik dan ook iedereen die zonnepanelen wil Green Planet Energy van harte aanraden.

Super klantgericht en top service.

Ze zorgen voor de perfecte klantbeleving. Er wordt tijdig en vriendelijk gecommuniceerd. Installateurs zijn zeer kundig, vriendelijk en geen moeite is ze te veel. Echt super tevreden over alle facetten van het advies gesprek tot en met de installatie. Zonder iemand bij dit bedrijf te kort te doen zijn we echt supertevreden over de service en kundigheid van het installatieteam. Ik kan iedereen deze leverancier aanbevelen!

Bedankt voor deze mooie review! We streven er altijd naar om de perfecte klantbeleving te bieden, en het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Uw positieve feedback motiveert ons enorm!

Kwalitatief, betrouwbaar & zorgvuldig

GPE is een bedrijf wat van wanten weet. Ze zijn betrouwbaar. Duidelijk, denken mee, open en eerlijk. Matt, Mike, Sam en iedereen die daar werkt bedankt voor het gehele traject! 10/10

Vakbekwaam en vriendelijk

De communicatie verliep heel goed, het werk is snel en vakkundig uitgevoerd. Het enige dat tegenzat was dat de eerste keer de ladderlift niet toereikend bleek te zijn waardoor de plaatsing een maand moest worden uitgesteld.

Doen alles voor een zonnige toekomst

De consultant kwam met het goede plan op de dakkapel aan de achterkant ook 2 panelen te plaatsen. En adviseerde ook de stoppenkast te vervangen (35 jaar oud) met oog op de toekomst. Vandaag zijn er 10 nieuwe panelen geplaatst. De 6 oude zijn verwijderd en door hun afgevoerd. Tevens de gehele stoppenkast vervangen. Alles snel en zonder al te veel vuil te maken gebeurd. Zeer vriendelijk en attent personeel.

Goede communicatie en net werk afgeleverd

erg goed

ikben heel erg tevreden

Top communicatie en service

Monteurs Sam en Mike, top monteurs en in erg fijn in de omgang. Denken mee in het plaatsen van de panelen en werken lekker door. Ook met het kantoor goede ervaringen. Vanaf het eerste bezoek van Ramon Huinink, tot het plaatsen erg tevreden.

Goed resultaat, maar onduidelijkheid over prijs

De installatie van de zonnepanelen is goed verlopen, de installateurs zijn vriendelijk, en alles is netjes achtergelaten. Er was wel onduidelijkheid over de prijs, zowel bij de initiele offerte als bij de eindfactuur. De offerte kwam hoger uit dan verwacht vanwege een misverstand tijdens het eerste gesprek. Bij de eindfactuur stond eerst een te hoog bedrag, maar dat werd aangepast nadat wij dat aanwezen. Er werden achteraf tarieven genoemd die lager waren dan wat wij betaald hebben, dus ik zou aanraden om een lijst met tarieven aan te vragen i.p.v. te vertrouwen op de offerte die ze voor je opstellen. De installatie kon eerder dan bij de meeste partijen, maar de installatiedatum moest onverwacht een aantal weken verzet worden, omdat ze opeens een installatieteam tekort kwamen. Uiteindelijk was het dus niet sneller of langzamer dan bij andere partijen.

Heel positief

De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd op de wijze die afgesproken was. Maar bovendien hebben de mannen mij geattendeerd op al aanwezige lekkage op het dak (kapotte loodslab). Hartstikke goed! Bedankt hiervoor! Ik het kon daardoor laten repareren voordat er schade is ontstaan.

Snelle professionele plaatsing met vriendelijke service

Snelle lijntjes met de organisatie waar werd meegedacht met de plaatsing van de panelen. Eerste keer dat ze het dak op zijn gegaan zagen ze een mogelijke lekkage, eerlijk aangegeven dat wij hier naar moesten kijken voordat de panelen zouden liggen en er mogelijk later problemen zouden komen. Toen dak gerepareerd was kon er snel een vervolg afspraak worden gemaakt. Vriendelijke service en ze hebben ook de meterkast vervangen.

Vakkundig en snel geplaatst

8 zonnepanelen en dito omvormers zijn Zonnepanelen en omvormers zijn vakkundig en snel geinstalleerd. Aardige installateurs met veel vakkennis. Er ging wel enige tijd overheen, voordat zonnepanelen geplaatst konden worden (ca 2 maanden). Fijne app waarbij je direct kan zien hoeveel opbrengst er wordt gegenereerd. Ook prettig dat je de zonnepanelen zelf kunt uitzetten.

Zeer vakkundig

De 2 mannen waren mee denkend en werken vlot en netjes

Zeer goede ervaring - ik kan Green Planet Energy van harte aanbevelen!

Fijn dat Green Planet Energy langs kwam om de mogelijkheden te bespreken en de situatie te bekijken alvorens een offerte te maken. Communicatie over de offerte en de order verliep goed en makkelijk. De installatie werd supersnel uitgevoerd door ervaren en aardige installateurs. Alles bij elkaar een zeer goede ervaring en ik ben erg tevreden. Een fijn bedrijf om zaken mee te doen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.