Super bedrijf

Communicatie was goed en proactief door het hele traject heen. Ook toen zaken niet exact liepen zoals we samen hadden voorzien. Monteurs hebben alles netjes geïnstalleerd en achtergelaten. Duidelijke informatie na de installatie. Ik zou iedereen Green Planet Energy aanbevelen.

Goed contact en een prima uitvoering van de opdracht.

Voordat de plaatsing kon starten moest er eerst een zonneboilerpaneel verwijderd worden; dit hield in dat na verwijdering op die plaats ook weer dakpannen op de pannenlatten gelegd moesten gaan worden. De 2 heren, die belast waren met de uitvoering op het schuine dak hebben zonder enig probleem het paneel verwijderd, dakpannen gelegd en de 10 zonnepanelen op het dak gemonteerd naar volle tevredenheid van ons. De 2 uitvoerders waren vriendelijk, behulpzaam en lieten de plaats waar zij werkten netjes en opgeruimd achter. De keuze op Green Planet Energy is tot stand gekomen door het vertrouwen wat de adviseur Ramon tijdens zijn bezoek uitstraalde. Kortom een prima bedrijf om in zee te gaan.

Prettige uitleg en afspraak wordt nagekomen

Prettige uitleg en afspraak wordt nagekomen .

Een aanrader bij het plaatsen van zonnepanelen

Contact heel prettig, inhoudelijk en duidelijk. Keurig en snel geïnstalleerd en goede service

Vlotte reacties, snelle levering. Uitstekend geholpen.

geweldige aardige mannen die goed werk afleveren

zeer tevreden met mijn zonnepanelen

amazing

Very friendly and professional throughout the consultation and installation of the panels. They reached out twice to re-schedule appointments earlier rather than postponing. From consultation to the completion of installing 7 panels (a mere 2-3 hours of work), only took 2 weeks. Communication in English was incredibly smooth. Highly recommended!

Snel, vakkundig, vriendelijk!

8 panelen snel, vakkundig en vriendelijk gemonteerd en aangesloten!

Serieuze medewerkers met verstand van zaken.

Professionele vakmensen. Goede communicatie en mooi werk.

Van begin tot eind goed geïnformeerd, duidelijke communicatie, vakkundig plaatsen van panelen en marktconforme prijs. Een aanrader dus!

Binnen 1 week na 1e contact werden de panelen geplaatst. De heren hebben netjes gewerkt.

Goede kwaliteit, goede service, vriendelijk personeel

Van tevoren werd ik op een eerlijke manier geïnformeerd en behandeld. De service in het voor en natraject was super en de medewerkers die de zonnepanelen kwamen plaatsen waren uiterst vriendelijk.

Snel en vakkundig

Correcte mannen, netjes gewerkt.

Door storm kon de klus niet in 1 keer worden afgemaakt, maar werd spoedig daarna ingepland. Afspraken werden nagekomen.

Heel tevreden met de diensten van Green Planet. Goed geadviseerd voor de installatie. 10 zonnepanelen binnen 4 uur geplaatst en aangesloten door mannen met duidelijk veel ervaringen en wederom duidelijk advies. Hebben bij meerdere aanbieders offerte opgevraagd en Green Planet beste aanbod. Maar belangrijker vonden wij nog de snelle communicatie, dat ze echt meedenken en hele goede service bieden.

Een goede, no-nonsense installateur van zonnepanelen

Met dank aan Green Planet Energy heb ik een supermooie en betaalbare installatie van 10 zonnepanelen op mijn schuurdak laten plaatsen. De offerte was goed doordacht en Matt denkt oprecht mee met hoe de installatie het beste tot zijn recht kan komen, daarnaast was de offerte voor mijn installatie bij Green Planet Energy zo'n €700 goedkoper ten opzichte van bijv. Coolblue met gelijkwaardige opbrengst. De installateurs zijn ook een paar toppers, zij zorgen ervoor dat de klant zo goed als niets hoeft te doen en leggen je vervolgens netjes uit hoe je o.a. de Enphase app kunt gebruiken voor inzicht op je opbrengst. Mannen, ga zo door met dit mooie bedrijf. Jullie zijn klantgericht, realistisch en leveren daarnaast ook nog vakwerk. Bedankt!

Prettig contact en goede en vlotte installatie

Mijn ervaring met Green Planet Energy is erg positief. Ramon als verkoper heeft zelf jarenlang installaties gedaan, en dat merkte je direct bij het kennismakingsgesprek. Er kwam een erg goed advies uit tegen een scherpe prijs. De installatie zelf en de communicatie vooraf met het kantoor daarover was ook gewoon top. Al met al zeer tevreden over dit bedrijf en ik kan hun van harte aanbevelen.

Uitstekend bedrijf

Alles naar wens!

Goede ervaring, netjes, vriendelijk en snel.

Zonnepanelen vandaag geplaatst. Monteurs netjes, snel, vriendelijk. Zou het bedrijf aanbevelen.

Zeer snel en correct

Alles volgens afspraak, goede uitleg.

Keurig geholpen

Alles netjes uitgelegd en in goed overleg gemonteerd zonder problemen.

Top service

Green Planet Energy is een zeer klantgericht bedrijf die een topservice levert. Vanaf het moment van de aanvraag voor een offerte tot aan het daadwerkelijk plaatsen en aansluiten van de zonnepanelen wordt de klant stap voor stap begeleid. In tegenstelling tot een aantal andere concurrenten komt Green Planet Energy thuis langs om ter plaatse de situatie op te nemen en de klant nog beter te adviseren. Daarbij wordt een duidelijk en eerlijk advies gegeven waarbij niet de duurste maar juiste de beste panelen worden aanbevolen die bij de situatie passen. De communicatie die na het accepteren van de offerte verloopt is erg duidelijk en klantgericht. De installateurs zijn vakbekwame mensen en ook erg klantvriendelijk. Bij onvoorziene problemen wordt er een goede en passende oplossing gezocht. Kortom wij zijn zeer te vreden over Green Planet Energy en bevelen anderen dit bedrijf zeer aan.

Duidelijke begeleiding van aankoop t/m plaatsing van de panelen. Zeer correcte en bekwame monteurs die er voor zorgden dat wij als bewoners zo min mogelijk overlast hadden. Duidelijk uitleg. Kortom prima allemaal

Zeer goede installatie en uitstekend meedenken met de klant.

Ik ben zeer tevreden met de levering en installatie van mijn zonnepanelen van Green Planet Energy. Vanaf het eerste moment werd er goed met me meegedacht over wat de beste oplossing is voor mijn specifieke situatie. Daarnaast hield men rekening met specifieke additionele wensen die ik had mbt de elektriciteitsinstallatie in mijn huis. De installatie an zich verliep vlot en men was niet te beroerd om ook een paar kleine additionele onderhoudshandelingen aan mijn huis te verrichten. Gedurende het hele traject was mijn vriendelijk tegen mij en had ik het gevoel met competente mensen te maken te hebben. Al met al kan ik dan ook iedereen die zonnepanelen wil Green Planet Energy van harte aanraden.

Super klantgericht en top service.

Ze zorgen voor de perfecte klantbeleving. Er wordt tijdig en vriendelijk gecommuniceerd. Installateurs zijn zeer kundig, vriendelijk en geen moeite is ze te veel. Echt super tevreden over alle facetten van het advies gesprek tot en met de installatie. Zonder iemand bij dit bedrijf te kort te doen zijn we echt supertevreden over de service en kundigheid van het installatieteam. Ik kan iedereen deze leverancier aanbevelen!

Bedankt voor deze mooie review! We streven er altijd naar om de perfecte klantbeleving te bieden, en het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Uw positieve feedback motiveert ons enorm!

Bedrijfsgegevens

Boerhaaveweg 4

3401 MN Ijsselstein

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.