Een maand proberen was een mooie ervaring

Als ik het niet kon proberen voor een maand kosteloos had ik het niet besteld want daar vond ik het te duur voor maar met uitproberen merkte ik dat ik gesprekken veel beter kon volgen en me niet zo hoefde te concentreren wat ze zeiden , Een fijne ervaring en ben er blij mee

Wonderlik.

100 % klant gesentreerd.

Na bij een grote keten klant te zijn geweest nu bij onlinehoren.com een prima ervaring gehad. De klant staat centraal, er wordt goed geluisterd en je krijgt een uitstekend advies. Mijn Oticon hoorapparaten zijn het beste wat ik in de afgelopen 15 jaar heb ervaren. Het is alsof mijn handicap is verdwenen en voor een redelijke prijs.

Ben uiterst tevreden.

Professioneel en zeer klantvriendelijk. Hebben ook een lieve hond,

Unieke ervaring

De dames van Onlinehoren.com zijn betrokken, professioneel, luisteren goed en nemen al je wensen mee in het traject. De kerst op de taart was de hotelovernachting in Roermond. Top concept! Bedankt dames!

Eindelijk een zaak die je klachten serieus neemt

Het kost wat maar je krijgt veel terug

Super professioneel

Op internet is het op eerste gezicht lastig onderscheid te maken tussen de professionele winkels en de prijsvechters. Ik heb 10 winkels benaderd. Uiteindelijk bij onlinehoren.com uitgekomen. Naar volle tevredenheid. Heel professioneel advies; we hebben lang de tijd genomen met testen van verschillende apparaten en instellingen. Juist met hoor uitdaging heb je deze extra aandacht en tijd nodig. Ik kan ze heel erg aanbevelen; ook de prijs vond ik uiteindelijk zeer aan de goed concurrerende kant. Een zeer tevreden klant!

uitstekend

deskundig en goede utleg

Perfect!

Vriendelijke en zeer deskundige mens-mensen. Goede uitleg en zij hebben oor en oog voor evt. zaken die ik niet (goed) begrepen heb, dan pikken zij die op en nemen de tijd voor mij - klant - tot het wel duidelijk is geworden.

Professioneel en vriendelijk

Ik was 2 x ter plaatse en 120 km voor gereden, maar beslist de moeite waard. Deskundig advies en plezierige interactie met Anita.

Deskundig en gastvrij met een 'goed oor' voor de klant

Anita had mijn komst goed voorbereid. Ze had mijn gehoortoestellen aan de hand van mijn opgestuurde metingen al goed afgesteld, zodat er nog maar weinig bijgeregeld hoefde te worden. Ze nam ruim de tijd voor mij en heeft alle mogelijkheden heel duidelijk uitgelegd. De Hear Experience was geweldig, dit is een heel mooi concept. Ik heb hierdoor goed kunnen testen in verschillende omstandigheden en het hotel is werkelijk prachtig, echt een cadeautje. Ook de overige medewerkers wil ik een compliment geven. Ze waren allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een echte aanrader!

Heel goed geholpen.

Zeer deskundige

Geweldige service met een luisterend oor.

Na wat zoekwerk werd mijn aandacht op (H)Oorzaak in Nederweert gevestigd. De referenties zijn werkelijk de waarheid. Een bijzonder prettige voorlichting en daarop volgend advies beantwoorden geheel aan mijn verwachtingen. De nieuwe toestellen werden geleidelijk en met kennis aangemeten, met een zeer tevreden en gelukkig resultaat

Uw Service is geweldig

Hierbij wil ik even een reageren op het Hear Experience weekendarrangement. Op zaterdagochtend werd ik hartelijk door u ontvangen. U nam de hoortest af en ik was prettig verbaasd over de goede apparatuur die daarbij gebruikt werd. Daarna kreeg ik de hoortoestellen en ben ik naar Düsseldorf gegaan voor een gezellige middag stadten. Daarna ging de reis naar het prachtige Art Deco Hotel Valies te Roermond. Echt een heel mooi hotel. Op zondagochtend bij u nog een fijnafstelling van de hoortoestellen gekregen en ‘s middags naar het outlet winkelcentrum te Roermond. De hoortoestellen bevallen prima, het weekend was gezellig en nuttig en uw service is geweldig. Hartelijk dank daarvoor. Met vriendelijke groet,

Goed advies door vriendelijke audicien, goede prijs.

Grondige intake, goed advies. De ervaren audicien nam de tijd. Tevreden met geleverde hoortoestellen. Leuke actie om de toestellen op te halen, een dag te testen met gratis overnachting in Roermond, en de volgende dag terug naar de audicien om alles af te ronden. Enige minpuntje is dat Nederweert erg ver weg is - maar dit werd goedgemaakt door de gratis overnachting.

De omgang met de klant is zeer respectvol.

Met een zeer deskundig advies en een luisterend oor ben ik tot een goede keuze gekomen. De klantgerichtheid is groot. Alles wordt geduldig en duidelijk uitgelegd. Elke afspraak wordt goed nagekomen. Dat geeft vertrouwen.

Ik heb sinds 5 maanden de phonak aud p90-RL life RIC rech ik ben heel tevreden mee ik kan hem nu in natte ruimte gebuiken dus meer contact met mensen

topkwaliteit

Op zoek naar het beste hoortoestel met de beste prijs kwam ik uit op Oorzaak Hoorkliniek. Daar trof ik een kwalitatief uitstekende service. Stap voor stap met geduld en precisie werden de hoortoestellen op mijn gehoorverlies afgesteld, met ruimte voor mijn eigen input. Dit hangt volgens mij samen met de onafhankelijke positie van deze zaak. Geen belemmeringen door de dwang van het opereren in een grote keten. Kortom; Ik kan iedereen Oorzaak Hoorkliniek aanbevelen.

Zeer deskundig en klantgericht

Na een periode van uitstel toch maar de stap gezet naar een audicien. Via google kwam ik bij onlinehoren.com terecht. Duidelijke website. Afspraak gemaakt. Vriendelijk personeel en aandacht voor mij omdat het voor het eerst was dat ik hoortoestellen nodig had. Uitgekomen op Widex Moment. Ideaal met de app op mijn iPhone.

Uitstekend advies en service bij aankoop Oticon More 1.

Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van deze aankoop in NL. Bij Onlinehoren gaat zeer professioneel en efficiënt te werk wat betreft de nodige metingen, het advies om de juiste toestellen te kiezen en ze dan af te stellen om tot een optimaal resultaat te komen. TOP! Ook zeer belangrijk voor klanten uit België; bij Onlinehoren volgt men de procedures en levert men de juiste documenten af om te genieten van de tussenkomst door het Belgische ziekenfonds (CM).

Heel fijne oortjes

Je kunt ze zelf harder of zachter ( bv bij de tv )zetten en ook in rumoerige ruimten kan je het instellen. Oplaadbaar ook fijn, nooit geen batterijen meer wisselen.

Snel gelevert en past prima

App op mobiel werkt goed

prettig en deskundig

Heel wat hoortoestellen liggen in de la, in plaats van achter het oor. Dat heeft te maken met een verschil van de verwachting en het feitelijke resultaat. De strategie die ik ervoer was; dat de audicien in eerste instantie mikt op het verlagen van mijn verwachting en te focussen op het vermijden van onaangename ervaringen. Bij het controle bezoek komt als vanzelfsprekend een verlangen naar een sterkere gehoorversterking en een acceptatie is dan al bereikt.

Over onlinehoren.com

Onlinehoren.com is een online audicien zaak voor de beste top merken hoortoestellen tegen betaalbare prijzen. Onlinehoren.com is partner van Oorzaak Hoorkliniek, de audicien speciaalzaak in Nederweert.