Vriendelijk en betrouwbaar

Niels is al jaren onze financieel adviseur. Goed bereikbaar via telefoon en e-mail voor onze vragen. Hij denkt met je mee en legt alles duidelijk uit. We kunnen altijd op hem rekenen.

Prettig en persoonlijk financieel advies

Niels van Hypotheek Info Punt handelt snel en denkt mee. Hij is al jaren onze financiële adviseur en komen graag elke keer bij hem terug.

Uitstekend werk geleverd !

Ik ben super blij met Niels! Ik heb in mijn eentje een huis kunnen kopen en ben Niels super dankbaar voor alle werk die hij geleverd heeft. Zonder hem zou dat niet gelukt zijn!

Snel, deskundig en goed geregeld

Bij een hypotheekaanvraag heb je het al gauw over hele grote bedragen. Het is daarbij dus heel belangrijk dat iemand die je daarin adviseert deskundig is, maar waar je vooral vertrouwen voelt. Niels is deskundig, handelt snel en is betrouwbaar. Hij luistert goed wat je wil en doet zijn uiterste best om het voor je te regelen en is daarin duidelijk en vriendelijk.

Korte lijntjes en duidelijke communicatie

Er wordt meegedacht, duidelijk gecommuniceerd en snel antwoord op vragen.

Absoluut aan te raden. Heeft ons enorm geholpen bij het kopen van ons huis.

Niels was altijd snel bereikbaar en altijd klaar om ons snel en duidelijk van informatie te voorzien. Hierdoor wisten wij bij het orienteren op de huizenmarkt al duidelijk wat onze mogelijkheden waren. Vooral het prettige en snelle contact vonden we fijn.

Zeer tevreden!

We zijn ontzettend goed begeleid door Niels. De communicatie verliep duidelijk en vlot. We hebben dankbaar gebruik gemaakt van verschillende adviezen en zijn erg tevreden over het resultaat!

Snel en duidelijk advies op maat

Niels is goed te bereiken en heeft korte lijntjes binnen de financiële sector. Hij heeft ons goed advies gegeven over de aanvraag van onze hypotheek en voor ons liep dit mede door zijn werk zeer voorspoedig. Wij raden hem hierbij ook van harte aan.

Snel, daadkrachtig en helder!

Niels is een prettige gesprekspartner die goed luistert en snel en efficiënt zijn werk doet.

Persoonlijk en deskundig

Zeer prettig contact en deskundig advies. Proactief, bereikbaar en betrokken.

Alles goed en snell geregeld.

Ook tot laat in de avond bereikbaar. Toppie

Een vriendelijke en fijne persoonlijke wijze van handelen.

Heel fijn geholpen waarbij veel oog is voor de persoonlijke situatie. Ook wordt er goed meegedacht aan zaken waar je als klant vaak (nog) niet aan denkt. Snelle afhandeling en advies op maat. Ook naderhand nog contact om te vragen of alles goed is verlopen en of er nog vragen zijn.

Deze man heeft skills!

Hij wilde graag kijken of hij iets voor mij kon betekenen. Ik heb mij geheel overgegeven aan de expertise van Niels. Hij was snel, bereikbaar, duidelijk en zeer meedenkend. Het advies was heel overzichtelijk en boven verwachting goed, nadat andere adviseurs voor hem niet tot een positieve uitkomst kwamen. Hij is echt in het geheel gedoken en heeft bekeken waar mogelijkheden lagen en deze ook zeker benut en er is een mooi passend advies uit voort gekomen. Erg dankbaar!

Deskundige en vriendelijke service.

Ik ben zeer goed geholpen. Ik kon op elk moment bellen met vragen. Er is deskundige hulp en service geboden. Niels en Koos zijn vriendelijk en geduldig.

Topadviseur

Al jaren onze vaste hypotheekadviseur en dat is niet voor niets. Niels legt alles duidelijk en helder uit en denkt met je mee. daarnaast is hij snel in zijn (re)acties. Kortom; een topadviseur!

Niels bijt zich vast en gast door tot het lukt.

Niels heeft ons al diverse keren bijgestaan op financieel vlak. Hij weet alles telkens weer met de meest gunstige voorwaarden voor ons voor elkaar te krijgen. Niels is enorm stipt, snel en creatief in het zoeken naar oplossingen. Betrouwbaar en kundig. Tel daar een portie humor bij op en je begrijpt dat het enorm fijn zaken doen is met Niels.

Hypotheek op naam

Raad de hypotheekadviseur echt aan Moest mijn hypotheek op naam krijgen Wat we dachten dat het onmogelijk zou zijn heeft hij voor mekaar gekregen.Ben er zo dankbaar voor echt top.

Oversluiten hypotheek

De hypotheekadviseur heeft ons in een super tijd uitstekend begeleid en geholpen. Wij zijn ontzettend tevreden over de wijze waarop onze hypotheek afgesloten is!Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we enorm tevreden zijn met deze adviseur. Hij doet wat hij zegt, legt duidelijk uit wat hij doet er reageert altijd snel op vragen. Mijn hartelijk dank.

Fijne en snelle communicatie

Fijne en snelle communicatie met een mooi eind resultaat! Tussendoor was de hypotheekadviseur ook goed te bereiken voor vragen. Hij heeft mij erg goed geadviseerd, ondersteund in het proces en uiteindelijk een mooi eindresultaat met de bank. Naast professioneel ook warm in het contact. Door scheiding hadden mijn ex man en ik de hulp van een hypotheekadviseur nodig wat ik als zeer prettig heb ervaren! Ik raad deze hypotheekadviseur zeker aan om je te helpen :-)

Hypotheek oversluiten

Snelle en heldere communicatie, waardoor alles secuur en vlot is geregeld

Goede begeleiding bij oversluiten hypotheek

Ik vond het contact erg prettig. Hij is snel met reageren en dacht goed mee vanuit mijn situatie en wensen. Gaf ook goede uitleg over de verschillende mogelijkheden.

De adviseur was altijd bereid om nieuwe vragen te beantwoorden, top service en goed geholpen!

Zeer professioneel en vertrouwd!

De adviseur weet waar hij het over heeft, kan dat goed overbrengen en geeft je een professioneel en eerlijk advies.

Verrassend oversluiten hypotheek

Aan de adviseur uitgelegd wat onze wens(en) waren. 1. Meer overzichtelijke hypotheek 2. Indien mogelijk lagere maandlasten voor lange periode 3. Indien mogelijk iets extra's. Niet alleen punt 1 maar ook 2 ?n 3 gerealiseerd. Wij zijn bijzonder blij hiermee.

Oversluiten

Wij zijn erg goed geholpen door onze adviseur, zeer kundig, accuraat en snel, zonder de zorgvuldigheid uit het oog te verliezen. En naar volle tevredenheid geholpen

Over Hypotheek Info Punt / van Herwaarden

Hypotheekadvies sinds 2003 Hypotheek Info Punt is een landelijk werkende organisatie met voor u als voordelen: - Persoonlijk en klantgericht - Financieel advies op maat - Groot aanbod geldverstrekkers - De beste voorwaarden - 100% onafhankelijk - Groot landelijk netwerk