Ik ben heel goed geholpen en ik heb snel informatie gekregen over de zaak

• Geholpen door: N.v.t.

mijn ervaring is méér dan uitstekend

Alle juridisch adviseurs van Brugman stelden de goede vragen om mij te attenderen op mijn rechten. De communicatie was zakelijk maar prettig. Er is sprake van wederzijds respect en vertrouwen.

• Geholpen door: Mr. Friso W. Brugman

Goeie werk, wordt snel aangepakt ik ben zee tevreden

• Geholpen door: Mr. Donna van Klooster

Zeer goed geholpen!

Ik ben zeer goed bijgestaan bij mijn letselschade. Ik ben blij met hoe de zaak uiteindelijk is afgehandeld. De communicatie was prettig en over het algemeen ging het vrij vlot.

• Geholpen door: Mr. Gertjan Pranger

Bedankt voor het achterlaten van uw mooie review. Dit waarderen wij zeer! Met vriendelijke groet, Het team van Letselschade Kompas

Over Legalscore.nl