Heel erg goed!

Charlotte is een fijne advocaat waar ik heel fijn contact mee had! Ze nam alle tijd voor me.

• Betrokkenheid

Wij danken u voor het plaatsen van uw mooie review! Met vriendelijke groet, Het team van Brugman Letselschade Advocaten

Professionele medewerkers

• Betrokkenheid

Geachte mevrouw Brunsveld, Wij danken u voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Het team van Brugman Letselschade Advocaten

Omdat ik toch wel steun heb gevoeld.

Deze advocaat voelde zeker wel goed aan. Als een steuntje in de rug. Het was wel wat lang wachten, maar uiteindelijk hebben wij onze zin gekregen.

• Betrokkenheid

Beste Romy, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Dat waarderen wij zeer! Met vriendelijke groet, Het team van Brugman Letselschade Advocaten

Prettig

Na aanleiding van een ongeluk en medisch ongemak bij onze 1 jarige zoon heeft Brugman een prima afhandeling en resultaat gehaald voor onze zoon. Het contact en het menselijke aspect werd ook goed gewaarborgd.

• Betrokkenheid

Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review! Met vriendelijke groet, Het team van Brugman Letselschade Advocaten

Wij zijn heel goed bij gestaan door brugman letselschade met een geschil tegen de gemeente Betreffende een val door losliggende tegels Gemeente probeerde zich er makkelijk van af te maken maar brugman letselschade gaven niet op en hebben ervoor gezorgd dat er een passende schadevergoeding kwam En waren erg betrokken

Zeer goed opgelost

Deze advocaten werden mij aanbevolen en ik heb er zeker geen spijt van. Mijn zaak werd deskundig en best wel snel naar tevredenheid opgelost

Keurig geholpen netjes afgehandeld

Werd aangereden door een auto met de fiets waarbij de veroorzaker zich tegenover mij afhoudend hwas. Kwam online met Brugman Letselschade in verbinding en hebben van A tot Z alles keurig netjes afgehandeld .

• Betrokkenheid

Beter kan het niet. Kort gezegd top

• Betrokkenheid

Professionele hulp gekregen op een zeer prettige wijze

Mijn man en ik zijn zeer goed geholpen en op een prettige manier. Als wij vragen hadden, konden wij altijd een beroep op hun doen. Vooral een compliment voor onze contact persoon, Mr. Iris Kamphuijs Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Ze doen hun beste om te winnen

Ze doen hun beste om als wij zo veel mogelijk hoge bedrag te krijgen of ontvangen Ze zijn lief en betrouwbaar mensen en helpen Ze direct en wat ik mooie en fijn is dat ze geen geld had ze van mijn gekregen of hadden ze mij gevraagd om ik hun kosten te betalen Top service en top en aardig mensen! HOU ZO VOL. Ik ben blij

Goede en snelle afhandeling

Mijn ervaring met Brugman Letselschade Advocaten is zeer goed. Het dossier werd snel opgepakt wat leidde tot een snelle afhandeling. Ik werd deskundig bijgestaan en er werd helder antwoord gegeven op mijn vragen. Mocht het een volgende keer nodig zijn dan zal ik Brugman zeker nog eens benaderen.

• Betrokkenheid

Keurige en deskundige hulp gehad

Alles keurig geregeld en goed op de hoogte gehouden toen zaak onder behandeling was

• Betrokkenheid

Wij danken u voor het achterlaten van uw review! Met vriendelijke groet, Het team van Brugman Letselschade Advocaten

In december 2022 betrokken geraakt bij een verkeersongeval en mij laten bijstaan door mevrouw L. van Diepen. Ik heb de bijstand als zeer fijn ervaren. Er is snel een voorschot gerealiseerd om onder andere mijn medische kosten te betalen. Het contact met de verzekeraar is uit handen genomen waardoor ik mij volledig op mijn herstel kon richten.

• Betrokkenheid

Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review voor ons kantoor! Met vriendelijke groet, Het team van Brugman Letselschade Advocaten

Geweldig geholpen, er is zeer professioneel met de zaak omgegaan!

Ik ben zeer goed geholpen door dit bedrijf, er werd altijd spoedig op mijn vragen gereageerd en kreeg ik overal een duidelijk antwoord op. Alle kostenposten werden meegerekend in het proces en werd er alles aan gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen. Mijn dank hiervoor! Mocht ik in de toekomst hulp weer hulp nodig hebben zal ik zeker terugkeren naar dit bedrijf.

• Betrokkenheid

Wij danken u voor deze mooie beoordeling die u ons heeft gegeven. Dit waarderen wij zeer! Met vriendelijke groet, Brugman Letselschade Advocaten

Prima doortastend en geduldig

Zijn kundig vriendelijk en doortastend

• Betrokkenheid

Ervaring Brugman letselschade advocaten.

Mevrouw Blaazer heeft mij fantastische ondersteuning geboden bij mijn letselschade traject. Een goede en een duidelijke werkwijze, goede manier van communiceren en overleggen. Ben het hele proces goed geholpen. Nogmaals bedankt!

• Betrokkenheid

Bedankt voor het achterlaten van uw review. Mevrouw Blaazer heeft u met genoegen bijgestaan in uw zaak! Met vriendelijke groet, Het team van Brugman Letselschade Advocaten

Zeer goede inbreng en betrokkenheid

Als slachtoffer van een motorongeval ben ik goed bijgestaan door Brugman. Op basis van mijn klachten en tekortkomingen heeft mijn advocaat alles op alles gezet om mij tot mijn recht te voorzien.

Goed en adequaat advocatenkantoor

Ik heb letsel opgelopen na een autoongeluk. De verzekeraar liet mij in de steek. Brugman advocaten heeft de zaak opgepakt en keurig afgehandeld.

• Betrokkenheid

Een zakelijke, mensgerichte professionele advocaat

Vanaf het eerste contact over de schadeletsel kwestie was de dienstverlening menselijk, invoelend en zakelijk professioneel. Gedurende het gehele traject ben ik op correcte wijze ongevraagd op de hoogte gesteld van de stand van zaken. Elk van de betrokken advocaten, juridische medewerkers en administratief personeel blonkt uit in duidelijkheid.

• Betrokkenheid

Beste Errol, Wij danken u voor het achterlaten van uw mooie review. Fijn om te vernemen dat u onze bijstand als positief heeft ervaren en u ons kunt aanbevelen aan anderen. Met vriendelijke groet, Het team van Brugman Letselschade Advocaten

Helemaal top

Super bedrijf komt na waar ze voor staan

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve review. Dit waarderen wij zeer! Met vriendelijke groet, Brugman Letselschade Advocaten

Heel goed geholpen

Jullie hebben mij heel goed kunnen helpen, op het bereikbaar zijn na. Als ik na een tijdje contact wilde opnemen met mijn advocaat dan lukte dat lastig.

• Betrokkenheid

Wij vinden het fijn om te horen dat wij u naar tevredenheid hebben bijgestaan in uw letselschadezaak. Verder geeft u aan dat de bereikbaarheid beter kan. Fijn dat u dit aangeeft en daar gaan wij zeker mee aan de slag intern. Nogmaals veel dank voor het achterlaten van uw review en wij wensen u al het goed voor de toekomst toe. Met vriendelijke groet, Het team van Brugman Letselschade Advocaten

Zeer nuttige advies ontvangen. Daarnaast werden wij stap voor stap meegenomen in het proces. Dit is zeer gewaardeerd, derhalve 4 sterren.

Uitstekend geholpen!!

Wij zijn met Brugman in contact gekomen na een ongeluk van mijn moeder. Wij hadden gelukkig nog ervaring met letselschade en wisten er ook weinig van. In eerste instantie dachten wij zelfs dat het inschakelen van een advocaat een beetje teveel van het goede was. Dat bleek allerminst waar te zijn. We zijn uitstekend bijgestaan door mw. Waiboer. Zij heeft ons zeer goed geadviseerd en de zaak tot een bevredigend einde gebracht. Ik kan Brugman Letselschade aan iedereen aanraden, ook aan diegenen die denken dat het de moeite niet waard is.

• Betrokkenheid

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Wij hebben u graag bijgestaan in de zaak van uw moeder. Met vriendelijke groet, Het team van Brugman Letselschade Advocaten

Het werk uit handen genomen.

Door een aanrijding van een bestuurder die door rood reed ben ik in het ziekenhuis beland. Mijn motor was total loss en ik had letsel waardoor ik maanden niet veel kon doen. Omdat ik een flinke hersenschudding had heb ik contact gezocht met brugman letsel schade. Zij hebben alles wat er bij kwam kijken uiterst professioneel opgepakt en hebben er voor gezorgd dat de schades vergoed werden. Zonder Brugman was mij dit zeer waarschijnlijk niet gelukt. Het was een lang proces maar er is alles aangedaan om mij te helpen. Er is gemaild, gebeld en ge-facetimed en de stappen keurig overlegd. Wat een fijn bedrijf. Mijn volledige tevredenheid is het bewijs. Niets dan lof. Brugman raad ik ten volste aan!

• Betrokkenheid

Wij vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de behandeling van uw dossier. Het was ons een genoegen om u bij te staan! Met vriendelijke groet, Het team van Brugman Letselschade Advocaten

Over Advocaatscore.nl