Moest iets langer wachten voordat ik aan de beurt was, maar het was het wachten waard.
Kom er al heel lang en altijd goed
Altijd een goed gesprek met aandacht ook voor de mens niet alleen het gebit. Deskundig en up to date. Jammer dat ie meedoet met de beauty care...
Altijd bang en zenuwachtig en ze steld mij altijd weer gerust met haar collega’s
Goede service
Goed
Duidelijke uitleg Deskundig en vriendelijk
Iedere keer weer een goede begeleiding door Sophie vd Torre !
Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan door de telefoniste en mijn tandarts Hanneke Nabuurs behandelt mij altijd uitstekend zoals ook mijn mondhygeniste Ursula , ik kan geen enkel minpunt benoemen .
Ik ben blij met de deskundigheid en goede resultaten na behandelingen. Al 30 jaar een zeer prettig contact, waardoor ik me helemaal op m'n gemak voel.
Goede tandarts en fijne assistentes er wordt goed naar je geluisterd.
Heel vriendelijke tandartsen. Werk vlot en zonder twijfel om jou het beste resultaaat te geven. Ik ben hier erg tevreden en mijn kinderen van 6 en 7 ook!
ik ben geen tandarts mens en ook niet bang daar voor ondanks was ik erg tevreden met vriendelijke groet henk
Vakkundige behandelingen en prettig personeel.
De angst voor de tandarts houden ze daar rekening mee
Goede tandartsen en goede mondhygiënisten, ik kan er voor alles terecht. Medewerkers zijn erg vriendelijk altijd.
Fijne gezellige vriendelijke tandarts
Inmiddels vind ik sinds enkele jaren in Mondzorg De Villa, tandarts Ruud Sewpersad een meer dan uitstekende tandarts. Daar waar ik bij mijn vorige tandarts te regelmatig in haar stoel zat en soms vreemde adviezen kreeg, is het nu allemaal uitmuntend geregeld. Onlangs weer een nieuwe tandprothese aan laten meten. Het past gelijk en ik hoefde niet meer terug. Kortom, ik ben uiterst tevreden over de tandarts en zijn assistentes.
Top!
Prima en descundig advies gehad.
.
Nvt
.
word altijd vriendelijk behandeld , mijn tandarts hanneke altijd vriendelijk en zoekt de beste oplossing, ook de assistentes altijd vriendelijk
Ik kom al meer als 20 jaar bij ruud prima tandarts
Graafseweg 232
6531 ZZ Nijmegen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.