Zeer vriendelijk en betrokken, voldoende uitleg en alles ging lekker vlot.
Ik heb tot nu toe altijd een positieve ervaring gehad bij jullie. Wat ik jammer vond is dat ik gister 5 minuten voor mijn afspraak werd afgebeld toen ik er al bijna was. Uiteindelijk heb ik snel een nieuwe afspraak kunnen inplannen. We blijven allemaal mensen en zijn niet perfect, dus het kan een keer gebeuren. Mijn tandarts heeft goed met me meegedacht en vervolgstappen goed uitgelegd.
Initieel had ik een afspraak voor het vullen van gaatjes, die kon niet doorgaan door een vergadering. wat prima is. maar dan verwacht je wel dat je een vergelijkbare afspraak daarvoor terug krijgt. Dit was niet het geval, ik had een kijk afspraak waarbij het gaatje alleen gezien werdt en moest een nieuwe afspraak maken voor een Maand later. Tijdens deze afspraak zouden er twee gaten gevuld worden, echter vondt de tandarts dat er maar een vulling nodig was. Hier werdt ik echter niet over geinformeerd en moest zelf vragen waarom het tweede gaatje niet gevuld werdt.
Amir Ahmad altijd goede en eerlijke tandarts die altijd mee denkt voor ons de beste Tandarts.
Goede en snelle behandeling.
Ik ben zeer tevreden
Liefdevolle mondhygiene specialisten.
Zeer vriendelijk en empatisch personeel, die goed en open communiceren over de behandeling.
Ik kom al een paar jaar bij Mondzorg Velperweg . De tandarts en mondhygiënist zijn erg kundig, vriendelijk en doen hun werk met plezier . Het enige jammere is dat ik nog nooit in al die tijd op tijd ben geholpen op het tijdstip dat de afspraak stond wel bij de mondhygiënist maar de tandarts loopt altijd uit zelf vroeg in de ochtend om 09.00 of 08.30 . Niet 5 min maar meestal 20 a 30 min . Jammer voor een half jaar controle . Anders had ik 5 sterren gegeven .
Професійно
Een tandarts die goed naar mij luistert en geen overbodige dingen aanbied.
Vriendelijk, en zorgvuldig
Een fijne mooie praktijk geen aanmerkingen Alleen erg jammer dat je geen afspraken kunt maken in de avonden wat eerder wel kom Je stoot, denk ik een hoop patiënten voor het hoofd
Ik ben pas 1 keer geweest en vind dat ik daardoor nog geen volledig beeld heb, maar de eerste indruk is zeker positief. De praktijk straalde rust uit en ze hadden ook de tijd voor me. En naar mijn idee heb ik een eerlijk gesprek gehad. Ook aan de balie kreeg ik wat uitleg over de eerste betaling, dat vond ik zeer prettig.
Uitstekende tandartspraktijk, er werken professionals van topniveau.
Uitstekend provisioneel
Ik word altijd netjes ontvangen ,en er word altijd gevraagt hoe het met me gaat voordat de behandeling in alle rust begint. Ik vind het een zeer fijne, schone praktijk
Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en heel deskundig. Kortom ik ben een zeer tevreden Patiënt.
Ik ben bij de mondhygieniste Najet en tandarts Moussian in zeer deskundige handen! Er straalt ook een enorme rust en vriendelijkheid van hen af, een zeer persoonlijke behandeling geven zij beiden!
Gewoon goed en fijn
Vriendelijke werknemers en goede zorg. Altijd een luisterend oor in het geen wat je als persoon nodig hebt voor je gebit.
Ik ben altijd heel erg tevreden over mijn tandartspraktijk. Het team is vriendelijk, professioneel en deskundig. Ik voel me op mijn gemak tijdens de behandelingen en word altijd goed geholpen. Ik beveel deze praktijk zeker aan! ⭐
Toen ik bij Dima kwam voor behandeling, merkte ik meteen dat hij heel snel en professioneel werkt, zonder ruimte voor fouten. Hij geeft injecties volledig pijnloos en behandelt de tanden snel en duidelijk, zonder de patiënt te belasten. Daar ben ik hem heel dankbaar voor.
Mijn ervaring met de praktijk is prima. Wat ik jammer vind is dat er erg veel in het niet Nederlands onderling wordt gecommuniceerd.Dit gebeurd zowel tijdens de behandelingen als tussen collega’s onderling. Ik vind dit storend omdat je niet weet wat er gezegd wordt en waarover het gaat terwijl jij daar ligt als patient. Ook de wachttijd vind ik lang. Afspraken lopen altijd uit , behandeling begint nooit op tijd en als je een nieuwe of vervolg afspraak moet maken zit er vaak veel tijd tussen. Je kunt nooit (bijna) direct terecht.
The doctor and assistant are professionals. Everything was done quickly, efficiently, and painlessly. I will definitely come back if needed!
Velperweg 101 b
6824 HH Arnhem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.