
Tot voor kort was er geen stabiele bezetting waardoor veel verplaatsingen van afspraken of veel tijd tussen de afspraken. Nu is er een zeer kundige mondhygiëniste en een tandarts met veel ervaring. Er is een professionaliseringsslag gemaakt en dat kan alleen maar beter worden met deze professionals en de ondersteuning van de kundige assistenten.
Beste Jolanda, Bedankt voor uw review. Wij waarderen uw eerlijkheid en vertrouwen in onze praktijk. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
De afspraken zijn duidelijk. Van tevoren wordt besproken wat nodig is. Betrokken mondhygiëniste en tandarts.
Beste Brigit, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
Fijne praktijk met kundige mensen. Afspraken worden goed nagekomen en tijdens de behandeling wordt alles goed uitgelegd.
Beste, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
Was er voor niets daar.
Snel geregeageerd en gerepareerd !
Bedankt voor uw reactie. Wij waarderen deze zeer.
Professionele zorg en advies gekregen
Bedankt voor uw reactie. Wij waarderen deze zeer.
Goed en betrouwbaar. perfecte uitleg als vorens ze gaan behandelen.
Bedankt voor uw reactie. Wij waarderen deze zeer.
Fijn om weer een vaste tandarts te hebben.. Duidelijke uitleg, houdt fijn rekening met tandarts angst. Mondhygiëniste ook goed en duidelijk.
Bedankt voor uw reactie. Wij waarderen deze zeer.
Wordt heel goed geholpen en te woord gestaan
Bedankt voor uw reactie. Wij waarderen deze zeer.
- onterecht een gaatje vinden (bij andere tandarts geweest en die zag niks nb!!) - telkens wisselende tandartsen - bij hoge kosten kind ouders niet attenderen en ineens meer als €500 moeten betalen, schandalig!! - hele gezin uiteindelijk weg bij deze tandarts én schriftelijk uitgeschreven en na lange tijd ineens weer gebeld worden door praktijk?? Wat voor administratie hebben jullie?? Niet up te date in ieder geval, slechte zaak.
Beste M, Bedankt voor uw terugkoppeling. Wat vervelend dat u deze ervaring met onze praktijk heeft. U had inderdaad een offerte moeten ontvangen voor de behandeling van uw zoon. Wij bieden daarvoor onze excuses aan. Tevens begrijpen wij dat het niet prettig is dat u steeds een andere tandarts heeft gezien. Dit is inmiddels opgelost. Wij hebben al een tijdje een vaste tandarts, waarvan wij zeker zijn dat hij geen onnodige behandelingen uitvoert. Wij hebben u inmiddels uitgeschreven en zullen u niet meer benaderen. Sorry voor het ongemak hiervan.
Door duidelijkheid minder gespannen
Beste Geert, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
Mondhygieniste heeft prima dienst geleverd. Echter bij afwezigheid van de tandarts heeft zij een vulling geplaatst , die helaas dezelfde dag is afgevallen. Hiervoor heb ik een nieuwe afspraak gemaakt of mijn ervaring de juiste is.
Beste Wim, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
Goede uitleg voor opvolg behandeling
Beste Marleen, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
Nu mij ervaring zijn tot op met heden erg positief na gehandeling nu bezig en het gaat steeds beter
Alles is goed geregeld en goed uitgelegd. Een afspraak verzetten is nooit een probleem. Een echte aanrader.
Beste Artur, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
vorige eigenaar heeft in coronatijd de zaak van de hand gedaan. en is zelf als knecht gaan werken. Te veel verloop geweest of problemen, en toen plots zelf vertrokken. Veel vaste klanten in de steek gelaten met kapotte protheses .
Uitstekend en snel geholpen in een gemoedelijke sfeer. Warm aanbevolen.
Beste Theo, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
Afspraken worden goed nagekomen en duidelijke uitleg en advies wat je kunt verwachten. Dit was enkele jaren geleden wel anders.
Beste Eric, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
geen probleem met mondzorg moesel
Beste Mesut, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
goed
Beste Philipp, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
Erg behulpzaam!
Beste Rahma, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
geen opmerkingen
Beste Toos, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
Ben nu ongeveer 5 jaar klant bij deze tandarts. Komt nog steeds een beetje rommelig over deze organisatie. Controle en mondreiniging gaat soms tegelijk, maar moet soms apart. Geef dit svp duidelijk aan. Ook voor het maken van ern afspraak ( via mail) is dit niet duidelijk. Voorbeeld; je hebt al n afspraak staan, Krijgt dan n mail dat je n afspraak moet maken ( vorzorging of controle, dat blijft de vraag), Dan bel je op hoe het zit, en er wordt n afspraak ingepland. Later krijg je weer n mail dat er n afspraak is ingepland op n geheel andere datum… Rommelig allemaal. Heb er ook over geklaagd, Mondreiniging en cintrole verloopt verder prima…
Beste Henny Gerards, Bedankt dat je dit aan geeft. Wij gaan dit zeker oppakken. Ga kijken wat ik kan doen in ons systeem om de mails duidelijker te maken. Hoop dat dit dan in de toekomst beter gaat. Met vriendelijke groet, Inge Sommer Praktijkmanager.
Duidelijke afspraken ook financieel
Beste Ruud, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
Goed
Beste, Bedankt voor uw review. Wij waarderen deze zeer. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Moesel
Christinelaan 12
6006 CJ Weert
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.