
Wordt netjes geholpen met goede tips door de behandelaar Vind de medewerkers bij binnenkomst (balie) chaotisch lopen met meerdere achter de balie en een goede dag kan er niet af. De tandarts veranderd nogal eens als je komt is er weer iemand anders dan op de afspraak staat.
Vervelend te horen dat uw ervaringen niet optimaal zijn. Kan ik hierin iets voor u betekenen? U mag direct contact met mij opnemen via: [email protected] Groet Corina
Elke keer weer fijn om gecontroleerd te worden en met schoon gebit weg te gaan.
Het is alleen erg jammer dat er zo'n groot verloop is. Je hebt regelmatig een nieuwe tandarts en dat is telkens wennen
Helemaal oke
Prettig
Heel goed gegaan
Redelijk tot goed
Ik kom al jaren bij de praktijk Herpen-Ravenstein. Sind enkele maanden bij de nieuwe tandarts binnen het team van praktijk Ravenstein. Dhr. Jurgen Schuit. Bevalt goed! De tandarts luistert, legt goed uit wat er mogelijk is en doet alles in overleg. Graag wil ik deze tandarts als vaste tandarts voor mijn gebit. Ga zo door.
Beste Wim, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij proberen altijd rekening te houden dat onze patiënten bij de zelfde behandelaren komen. Met vriendelijke groet!
Goede ervaringen
al is het niet mijn favoriete uitstapje, wordt wel deskundig geholpen
Wordt voor en tijdens behandeling uitgelegd wat ze gaan doen dat geeft je een goed gevoel
goed verlopen
Hele vriendelijke tandarts en was duidelijk in alles wat hij ging doen enzo.
Bellen is helpen! Ondanks mijn angst ben ik zeer tevreden!
Al jaren patient aldaar, naar tevredenheid. Korte lijnen en prettige contacten. Duidelijke adviezen en meedenken met de patient. ga zo door in de nieuwe situatie, na de heer van Hooff.
na iedere keer een andere tandarts gehad te hebben kan ik zeggen dat de laatste 2 erg goed bevielen en mij vertrouwen gaven.
Verder goede verzorging van patiënt.
Kundig
In een spoedsituatie ben ik door Rebecca van den Brink onmiddellijk geholpen. Zij heeft mij ook goed doorverwezen naar de specialist. Zij communiceert goed
Dat alles prima is
Had mijn tandarts niet en mijn dubbele afspraak was niet goed weggezet. Extra gevraagd om niet steeds een andere tandarts te krijgen en helaas geen gehoor aan gegeven. Ik wil niet steeds iemand anders aan mijn mond??
Vervelend te horen dat uw ervaringen niet optimaal zijn. Kan ik hierin iets voor u betekenen? U mag direct contact met mij opnemen via: [email protected] Groet Corina
Continu andere tandartsen.
Vervelend te horen dat uw ervaringen niet optimaal zijn. Kan ik hierin iets voor u betekenen? U mag direct contact met mij opnemen via: [email protected] Groet Corina
Wij hebben helaas de laatste keren geen prettige ervaringen. Afspraken zijn niet juist in de agenda gezet, worden afgebeld. En onze afspraak was ook niet prettig. Mijn dochters en ik hadden het gevoel uitgelachen te worden.
Beste Ellen, Vervelend te horen dat uw ervaringen niet optimaal zijn. Kan ik hierin iets voor u betekenen? U mag direct contact met mij opnemen via: [email protected] Groet Corina
Je wordt op je gemak gesteld. Niets wordt je opgedrongen. Ze geven advies. Maar laten de keus aan de cliënt.
Ik kwam bij de tandarts voor een stukje afgebroken tand + losgekomen vulling, en liep weer naar buiten met een goed volledig gebit.
Nieuwstraat 11
5371 AH Ravenstein
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.