Goed op mijn gemak gesteld en uitgelegd wat er gaat gebeuren netjes en vakkundig zijn werk gedaan
Ze leggen alles wat ze doen rustig en duidelijk uit, ze verstaan hun vak, kundig en vriendelijk
Goed gesprek gehad, en zeer goede uitleg. Vind de parkeer mogelijkheid zeer slecht, daarom was locatie Herpen zo fijn. Voor mensen die slecht ter been zijn is de praktijk niet gemakkelijk te bereiken, ook met het oog op het lopen op de kinderkopjes.
Op prettige wijze geholpen.
Waren niet zo bereid om naar ons te luisteren
Beste heer en mevrouw van Mulekom, Wat vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de manier van communiceren en behandelen. Graag nemen wij met u contract op zodat we kunnen kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Corina Geraets - Netten Praktijkmanager
we worden altijd fijn geholpen vriendelijk en goed verzorgd
Goedde controle en informatie om mijn gebit nog beter te reinigen gehad.
Goede tandarts. Goede uitleg.
goede praktijk tot nu toe geen klachten
Goede uitleg over de dingen die jullie gaan doen.
Je wordt goed en professioneel behandeld.
Heel goed
Zeer goede mondhygheniste
Heb ik nog niet, maar als het hetzelfde is als in Herpen ben ik 100% tevreden.
TOP
Schone ruimte en vriendelijke mensen.
Goede uitleg moderne technieken
Ik ben enkele keren bij de tandarts in Ravenstein geweest en er erg tevreden over. Goed advies, uitleg, alle tijd voor je, en vriendelijk personeel.
No information was available and no prices for treatment was available . Service counter was abandoned no one to talk to. Treatment was terrible the assistant repeatedly walked away and left me almost drowning. The dentist scolded me because I was moving around due to almost drowning with the water in my mouth. I wouldn't recommend this dentist at all like 2 school girls giggling while treatment was being given. Atrocious. Think about your clients . Everyone disappeared after the treatment? Absolutely unacceptable and unprofessional.
I hope this message finds you well. I am writing to express our sincere apologies for any inconvenience or discomfort you may have experienced during your recent treatment. Your satisfaction and well-being are of utmost importance to us, and we regret that your initial impression did not meet your expectations. We understand the significance of a positive healthcare experience, and we want to assure you that we are committed to addressing your concerns and making amends. Your feedback is invaluable to us, and we are eager to take proactive steps to enhance your future experiences with our practice. To discuss your experience further and explore how we can make improvements, please feel free to contact me, Corina, the Practice Manager, via email at [email protected]. I am here to listen, address your concerns, and work towards ensuring a more positive and satisfactory experience moving forward. Thank you for bringing this matter to our attention. We appreciate your understanding and the opportunity to make things right. Your comfort and confidence in our services are our top priorities. Sincerely, Corina Geraets-Netten Practice Manager
Er wordt meegedacht en er wordt duidelijk besproken wat de mogelijkheden maar ook ónmogelijkheden zijn. Dat waardeer ik!
Het is jammer maar als hij zijn werk maar goed doet !
Goede behandeling
Heel tevreden met Lisette,wil haar graag als vaste tandarts
Nvt
Lijkt wel of je in t buitenland bij de tandarts bent met al die hoofddoeken en buitenlanders daar binnen . Voor mij laatste keer dat ik daar geweest ben.
Het spijt ons echter te vernemen dat uw beoordeling lijkt gebaseerd te zijn op factoren die niet gerelateerd zijn aan de professionele kwaliteiten van onze tandartsen en assistenten. Binnen onze praktijk streven we ernaar om hoogwaardige tandheelkundige zorg te bieden aan al onze patiënten, ongeacht hun achtergrond. Het is voor ons van groot belang dat de beoordelingen gericht zijn op de zorg die wordt verleend en niet op persoonlijke kenmerken zoals land van herkomst. Discriminatie wordt binnen onze praktijk niet getolereerd en staat haaks op de waarden die we hoog houden. We willen u vriendelijk verzoeken om onze tandartspraktijk te beoordelen op basis van de geboden zorg en dienstverlening. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we open voor een gesprek om ervoor te zorgen dat uw ervaring in de toekomst positiever is. Mocht u desondanks liever een andere tandartspraktijk zoeken die beter aansluit bij uw verwachtingen, respecteren we uiteraard uw keuze.
Nieuwstraat 11
5371 AH Ravenstein
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.