
Al jaren onze tandarts! Altijd heel informeel en bij Lilian is het eigenlijk zelfs gezellig. Ons gebit wordt in topconditie gehouden!
Mijn eigen tandarts verwees me hiernaartoe omdat hij niet datgene kon leveren wat ik nodig had. Op het begin was ik erg tevreden maar al snel ging het mis toen ik vroeg of alles op één factuur kon omdat iemand anders de rekening op zich nam, bleek dat dat niet was gebeurd ook al kreeg ik meerdere emails dat ik me daarover geen zorgen hoefde te maken. Toen ik vroeg of dit met terugwerkende kracht kon was het antwoord nee, en toen ik wilde weten waar het mis was gegaan kreeg ik direct een sneer terug dat het mis was gegaan bij infomedics en niet bij Miranda, echter heeft Infomedics mij duidelijk via mail en telefoon laten weten dat de facturen wel degelijk via Miranda los zijn ingeboekt. Jammer, want door deze fout heb ik een betalingsregeling moeten treffen.. Vervolgens brak mijn noodbrug af net na sluitingstijd op dezelfde dag dat het bij deze kliniek was vastgezet, en ik moest hiervoor betalen bij mijn eigen tandarts. Ook dit werd niet even netjes tegemoet gekomen door Leo. Dan, na vijf maanden kom ik langs om de brug vast te zetten (wat ook al bij de prijs van 4000 euro inbegrepen zit, dat staat duidelijk op de factuur, en in de mail die Miranda mij gestuurd heeft), durven ze toch nog even te proberen om nog meer geld afhandig te maken. Jawel, 55 euro voor tweemaal gebitsreiniging en een controle. Terwijl ik kwam voor het vastzetten van mijn brug waarvoor dus al duizenden euro's was betaald. Toen ik belde om te vragen waar die 55 euro voor was werd het mij niet op een normale manier uitgelegd maar er werd verteld dat het al de zoveelste keer was dat IK ergens een probleem van maakte en dat mijn volgende afspraak eruit gehaald was en dat ik niet meer terug hoefde te komen. Bij deze heb ik een melding gemaakt bij de Nederlandse Zorg Autoriteit en ik hoop dat mensen hun facturen beter controleren want dit is gewoon fraude. En door er op deze manier op te reageren is echt heel erg! Jaren gespaard om zo behandeld te worden doet heel veel verdriet..
Uitstekend
Al van jongs af aan kom ik bij tandartspraktijk van Berkel en Lammers. Klantvriendelijkheid staat bij hen voorop en ik voel me altijd op mijn gemak in de tandartsstoel. Als er iets is kan ik makkelijk in contact komen en vaak nog dezelfde dag terecht. Verder krijg ik altijd een duidelijke uitleg, waardoor ik weet wat me te wachten staat.
Zeer tevreden, inmiddels 3 generaties familie als klant/patiënt.
Het was fijn de vertrouwde gezichten weer terug te zien! Met vriendelijke groet Rinus Verhoeven
Goed advies en snelle uitstekende behandelingen.
Fijne mondhygiëniste, tandarts had weinig tijd, arrogante tandartsassistente
Zeer professioneel behandeld.
Er zijn flinke gaten gevallen in mijn gebit, en ik heb toch nog een half leven voor me. Voor wie geld over heeft voor mooie en comfortabele oplossingen, zit bij deze tandarts goed. Ook de service is goed. Bij mijn brug bleek iets niet goed gegaan bij de levering van schroefjes. Er werd supersnel een nieuwe gemaakt, zonder iets in rekening te brengen.
Al zo'n 19 jaar ga ik met volle tevredenheid naar Tandartsenprakijk van Berkel en Lammers. En daar ga ik ontspannen en graag naar toe. Hopelijk nog voor lange tijd!
Onze ervaringen is dat de tandarts veel zorg besteed aan het gebit en indien nodig de client op een rustige en duidelijk wijze vanuit zijn expertise de client adviseert over eventuele mogelijkheden, ook in het geval van een bijzondere gebit situatie. Onze ervaringen met de mondhygiëniste is uitstekend, er wordt veel zorg aan het gebit besteed, dit in een prettige en rustige omgeving.
Word altijd netjes vriendelijk behandeld
Worden op tijd geïnformeerd, geen wachttijd.
Tandarts Evi Waterschoot is een fantastische, kundige, aardige tandarts. Ze heeft verstand van zaken, ze is lief, aardig en door haar heb ik geen last meer van mijn tanden. Ze is een vakvrouw!!
Ik zit al jaren bij deze praktijk. Voel door iedereen serieus genomen in mijn angsten voor de behandelingen. Zeer vertrouwd. En wordt met respect behandelt.
Theo en ik zijn meer dan tevreden en heel blij dat we bij deze praktijk cliënt mogen zijn. We worden altijd uitstekend en correct behandeld en te woord gestaan. Wat wil een mens nog meer, wij niets dus, Top praktijk!, Theo en Corrie de Leeuw.
Voor het eerst een tandarts EN mondhygiëniste waar ik geen schrik heb en altijd blij buiten kom.
Altijd geduldig en zorgt dat ik me rustig voel en neemt de tijd .
Er is altijd professionele aandacht voor in mijn geval een esthetische verbetering van het ondergebit. Alles naar wens en planning verlopen naar een mooi resultaat. Het is altijd fijn om de tandarts en het team te zien met een glimlach en een praatje wat zeer ontspannend overkomt.
Fijne praktijk waar ik (gelukkig) maar 2x per jaar hoef te zijn. Behandelingen zijn “pijnloos” door goede pijnbestrijding met hele fijne naaldjes :-)
Aardige en vriendelijke behandeling.
mijn eerste bezoek aan de praktijk mooie ruimte, ruim en fris, met goed personeel. prima.
i
Geweldig professionele vriendelijk behandeling
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.