Service als vanouds! Klantvriendelijk en vakkundig!

Zoals al gezegd: vertrouwde service en klantvriendelijkheid zoals ik van deze toppers gewend ben!

Bedankt Liesbeth, voor uw mooie review! Het doet ons goed te zien dat onze service u zo goed bevalt. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Wageningen, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Geweldige mensen daar bij garage Broekhuis

Toen mijn auto naar de garage moest voor de apk en een kleine beurt moest ik afbellen vanwege ziekte. Ondanks de drukte op de werkplaats heeft de garage kans gezien om een dag later zelf de auto op te halen. Puik werk!

Beste Eddy, Wij bedanken u voor het delen van uw ervaring! Wat fijn om te zien dat wij snel een nieuwe afspraak voor u konden realiseren en hebben mogen voorzien van onze service. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

zeer tevreden over service van garage Broekhuis

Prettige benadering, correcte informatie vooraf over eventuele kosten.

Bedankt Antonius, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat de service u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

De vooraf gemaakte afspraken werden nagekomen + meedenken.

Het betrof een gecombineerde actie bestaande uit een wielen-wissel en een APK. Tijdens het maken van de afspraak vroeg de frontdesk hoe de onderhoudsstatus van de auto was (was nog niet bekend bij Broekhuis). Dit om eventueel een onderhoudsbeurt uit te voeren. Dit noem ik meedenken.

Beste Pieter, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Wageningen. Daar doen we het voor. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Heel goed nezig

Blijf zo doorgaan groetjes ja smit

Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent. We zullen zeker zo doorgaan! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Na een jaarlijkse onderhoudsbeurt kan mijn 3008 er weer een jaartje tegenaan.

Mijn vrouw en ik rijden nu 4 jaar in de 3008. Een heerlijke auto! Eigenlijk breng ik hem niet graag naar de garage, want dat kost alleen maar geld. Want de auto mankeerde niets. Maar onderhoud en APK horen er natuurlijk gewoon bij. Op de afgesproken datum, op het juiste tijdstip stond de leenauto voor mijn klaar, de verwachte onkosten werden mij uitgelegd en in de loop van de middag kreeg ik een belletje dat mijn auto weer klaar stond. De kosten waren zoals afgesproken, de auto is keurig afgeleverd, we kunnen er weer een jaartje meer tegenaan.

Beste Ton, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat uw afspraak naar tevredenheid en volgens afspraak voor u is verlopen doet ons goed om te zien. Bij het volgende werkplaatsbezoek staan wij graag weer voor u klaar en wensen u voor aankomend jaar weer veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Prima !

Goede communicatie over de beurt en vervanging van de remschijven.

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij om te zien dat de communicatie onderling goed is geweest over de onderhoudsbeurt. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Goed/prettig en vakkundig personeel

De heer van Amerongen is een prettig en vakkundige adviseur/verkoper afgelopen week is de 9e Peugeot afgeleverd door de Heer van Amerongen.

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel mooie kilometers en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Okay

Tevreden. Bij afrekening had ik graag direct ook de specificatie van de controle van de verrichtte werkzaamheden gehad. Een dag later kreeg ik op mijn verzoek alsnog een copie. In verleden een andere garage gewend zijnde( Delsink) mis ik wel het contact met de monteurs.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Wageningen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Prettig

Beste Wil, Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeeld. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Fijn geholpen

Beste José, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Kan niet beter

Zeer vriendelijk en correct geholpen aan de balie. Van te voren weet je wat een en ander gaat kosten (onderhoudsbeurt). Ik word nog gebeld over het vervangen van een batterij. In een mail was tevoren aangekondigd dat er special banden-wissel dagen zijn. Maar ook op een andere dag, samen met een onderhoudsbeurt, was geen probleem. Ook over de 'leen e-bike' was ik zeer tevreden.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het invullen van deze mooie review. Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor u is verlopen bij ons op de vestiging. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Uitstekend van afspraak tot afhandeling

Na het maken van een afspraak en overleg over de afhandeling van de grote beurt aan mijn auto en vervolgens de afhandeling daarvan ben ik zeer tevreden.

Beste Frans, Wij bedanken u voor het invullen van deze mooie beoordeling. Het doet ons erg goed om te zien dat alles uitstekend voor u is verlopen, van afspraak tot afhandeling. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Heel begripvol!

De wachttijd was wat lang, maar daar was een reden voor. Het updaten van de navigatie duurt blijkbaar lang. Ik ben nog wel benieuwd naar de rekening!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat zijn blij om voor u klaar te hebben mogen staan. Wanneer u ons weer nodig heeft dan zien wij u graag weer bij ons in Wageningen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

goede en vriendelijke behandeling

goed bijgestaan bij de beslissing voor het te nemen onderhoud

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons in Wageningen! Dat wij u goed hebben bijgestaan in het nemen van de beslissing is heel fijn om te horen. Wij zullen bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Correct en perfect

Het ging allemaal vlugger dan verwacht

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Uitstekende service.

Beste Jos, Bedankt voor uw positieve beoordeling voor onze service. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Erg goed

Netjes

Beste Eline, Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeeld. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Prima geholpen

Goede ervaring wederom. Goed advies en uitvoering voor nieuwe banden

Bedankt Maurits, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij om te zien dat u goed en uitvoerig advies heeft gekregen en hierdoor prima geholpen bent bij ons op de vestiging. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Duidelijke communicatie en klantvriendelijk

Vooraf werd goed duidelijk gemaakt wat er voor qua onderhoud uitgevoerd ging worden. Telefonisch geïnformeerd dat de auto weer gereed was.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Je wordt er altijd heel prettig geholpen.

Vriendelijkheid en bekwaamheid staat voorop onder het personeel, en wat nodig is wordt gedaan en wat nog niet nodig is wordt besproken. Dus goede service en kwaliteit.

Bedankt Gerda, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen wordt. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Onze ervaring is geweldig, zoveel hulp gehad!,

Het was ondanks de behoorlijke schade die wij aan de auto hadden hartverwarmend hoe er werd meegedacht aan het repareren en de daarmee gemoeide kosten. We zijn alleen wa verzekerd,dus de kosten waren voor ons. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat de auto vakkundig is hersteld en de kosten zeer redelijk waren.

Bedankt Hennette, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij de zien dat we u zo goed hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Prima geholpen door zowel Kristo als Nicoline bij de aanschaf van onze auto. Wij zijn super tevreden.

Gefeliciteerd Henk, met de aanschaf van uw nieuwe auto! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Uitstekend!

Zijn de auto netjes op tijd komen halen en overlegden/gaven prima advies over extra werk wat gedaan moest worden. Interieur was niet helemaal schoon, helaas, maar aangezien het de hoedenplank en kofferbak waren, niet zo erg. Exterieur was super gedaan. Zeer tevreden, ook over het uiterst vriendelijke en ervaren personeel. Nu ook bij Broekhuis vaste klant.

Goede service, aardig personeel, top

Service prima, personeel goed

Bedankt Marian, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat het bezoek zo goed is bevallen en u goed geholpen bent door onze collega's. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen