Goede ervaring in de contacten
Beste Jurrie, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Peugeot! Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
-afspraak snel gemaakt -gratis 1 jaar mobiliteitspas -factuurbedrag conform afspraak -hulp bij opnieuw aanmelden van connectvservice -kortom alles perfect geregeld
Beste John, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling. Het doet ons plezier dat u de snelle afspraak, de gratis mobiliteitspas, de heldere facturering en onze ondersteuning bij het opnieuw aanmelden van de connectservice als uitstekend heeft ervaren. Wij waarderen uw vertrouwen in ons en staan ook in de toekomst graag voor u klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Voor een APK en grote beurt langs geweest. Beide keren op mogen wachten. Je kunt er prima werken met gratis koffie. Nette winkel en personeel is behulpzaam en vriendelijk
Beste Siegurd, Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn dat u het wachten als prettig heeft ervaren en tevreden bent over de service en faciliteiten. We helpen u graag weer bij een volgend bezoek! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
De verkoopadviseur gaf vanaf het eerste gesprek in december 2024 tot de levering op 10 juli blijk van grote deskundigheid, inlevingsvermogen, vriendelijkheid en openheid.
Beste Jaap, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Het is fijn om te horen dat onze verkoopadviseur u gedurende het hele proces zo goed heeft begeleid. We wensen u veel plezier met uw aankoop en staan een volgende keer ook weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
De aflevering van de BMW Z4 was niet zoals afgesproken. De auto was duidelijk niet gepoets en alleen door de wasstraat gegaan. Ook de binnenkant was met een natte lap gedaan en zat onder de vlekken , erg jammer .en niet volgens afspraak.
Beste Louise, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat de aflevering van uw BMW Z4 niet aan uw verwachtingen voldeed en niet volgens onze afspraak is verlopen. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. We hebben inmiddels geprobeerd contact met u op te nemen om dit met u te bespreken. We hopen alsnog in persoonlijk contact te kunnen treden. Met vriendelijke groet, Broekhuis
Prettige en persoonlijke benadering
Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling. Wij zijn blij te horen dat u onze ontvangst als prettig heeft ervaren en dat u goed geholpen bent met een persoonlijke benadering. Wij waarderen uw vertrouwen en staan graag voor u klaar bij een volgende gelegenheid. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Helaas de auto niet aangeschaft vanwege persoonlijke omstandigheden.
Beste Bob, Ondanks de omstandigheden willen wij u toch bedanken voor de review. Met vriendelijke groet, Broekhuis
Dat je vriendelijk wordt geholpen.
Beste Bep, Bedankt voor uw review! Wij helpen u graag. Met vriendelijke groet,
Sinds kort rijd ik in een Peugeot 208 1.2 Turbo GT. Naast dat het een prachtige auto is, rijdt hij ook nog eens voortreffelijk. Vanaf het moment dat ik het pand van garage Broekhuis Veenendaal binnen kwam tot aan de aanschaf van de Peugeot 208, ben ik op een prettige manier ontvangen en te woord gestaan. Er werd echt de tijd voor me genomen. Ik heb geen moment spijt gehad van de overstap naar deze garage. Via deze weg wil ik Matthijs hartelijk danken voor zijn tijd, betrokkenheid en uitstekende service.
Beste Monica, Bedankt voor uw uitgebreide en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zich vanaf het eerste moment welkom heeft gevoeld bij ons in Veenendaal en dat de aanschaf van uw Peugeot 208 zo soepel en prettig is verlopen. Het doet ons goed dat u tevreden bent over zowel de auto als over de manier waarop u bent geholpen. Wij vinden het belangrijk om écht de tijd te nemen voor onze klanten, dus het is mooi om te horen dat dit voor u merkbaar was. Uw complimenten aan Matthijs zullen wij uiteraard met hem delen, het is altijd waardevol om te weten dat zijn betrokkenheid wordt gewaardeerd. Wij wensen u veel plezierige kilometers toe met uw Peugeot 208 en staan graag weer voor u klaar bij een volgend bezoek! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Makkelijk om een afspraak te maken en duidelijkheid bij het afgeven van de auto. Goede leenfiets. Netjes alles uitgelegd en laten zien bij het ophalen. Aanrader dus.
Beste John, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het delen van uw ervaring. Wat fijn dat u het maken van een afspraak als gemakkelijk heeft ervaren en tevreden bent over de duidelijke uitleg en service. Ook goed om te zien dat de leenfiets van pas kwam en alles bij het ophalen netjes is toegelicht. Uw aanbeveling waarderen we enorm, graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
De afspraak was gemaakt bij aankomst netjes ontvangen met koffie. Er waren wat kleine dingen die ze tegenkwamen besproken en alles netjes gerepareerd en afgehandeld.
Beste Bert, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en de lovende woorden. Wat fijn om te lezen dat u zo snel en netjes bent geholpen, en dat u bij aankomst warm werd ontvangen. We vinden het belangrijk om eventuele aandachtspunten goed met u te bespreken en alles tot in de puntjes af te handelen. We waarderen uw vertrouwen en staan ook een volgende keer graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
De eerste week met onze nieuwe Citroen E C3 Max is uitstekend verlopen. De auto voldoet zeker aan onze verwachtingen. We hebben ook een goed gevoel over de oplevering en de persoonlijke uitleg.
Beste Henny, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat de eerste week met uw nieuwe Citroën E-C3 Max uitstekend verlopen is en dat de auto volledig aan uw verwachtingen voldoet. Het doet ons plezier dat u tevreden bent met zowel de oplevering als de persoonlijke uitleg. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere ondersteuning wensen, staan we uiteraard voor u klaar. Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Na het onderhoud aan mijn camper kon ik niet wegrijden omdat er een showroom auto in de weg stond. weghalen kostte veel tijd want hij startte niet de benzine was op. Vervolgens was de uitrit geblokkeerd door een vrachtwagen volgens de cahuffeur nog zeker een half uur bezig was met lossen. Een vriendelijke monteur zei dat ik wel achteruit om de showroom kon rijden en zag gelijk dat er nog een showroom auto in de weg stond. Die werd weggehaald door een verkoper. Ik zag dat de achteruitrij actie niet haalbaar was, de monteur bood aan om het voor mij te regelen, hij keerde de camper om in de inrit van de werkplaats en reed vervolgens vast bij weer een auto die om de hoek de uitrit blokkeerde. Weer een verkoper zoeken om dit obstakel weg te rijden. toen was ik vrij om weg te rijden. Ik ontving als cadeau een barbeque, vriendelijk bedoelt maar daar heb ik geen behoefte aan want ik heb al een veilige gas BBQ. Als u iets wilt aanbieden laat de klant dan iets kiezen waar hij iets aan heeft, korting of een keuze uit nuttige accesoires. ik heb geen klacht over de kwaliteit van het geleverde werk en waardeer de vriendelijke houding van de receptie en monteurs.
Beste Ary, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en uw waardevolle feedback. We vinden het belangrijk om te horen hoe we onze service kunnen verbeteren. Het spijt ons te horen dat de parkeeromstandigheden en de situatie rondom het ophalen van uw camper niet naar wens waren. We begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd en werken er hard aan om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We hebben contact met u opgenomen om de gehele ervaring verder te bespreken en hopen dat we zo kunnen bijdragen aan een betere oplossing. We zouden u graag volgend jaar weer verwelkomen en doen ons best ervoor te zorgen dat uw ervaring dan meer naar wens zal zijn. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Zoals afgesproken bij aflevering van mijn auto heeft Matthijs zijn woord gehouden en de auto perfect afgeleverd dit was voor ons een zeer fijne ervaring heel blij mee
Beste Gerard, Bedankt voor uw review. Wat geweldig om te zien dat alles naar wens is verlopen bij de aflevering van uw auto! Fijn dat Matthijs zijn belofte is nagekomen en u zo’n positieve ervaring heeft gehad. We doen ons best om onze afspraken na te komen en uw vertrouwen waar te maken, mooi dat dit ook zo is overgekomen. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Prima ontvangen en begeleid door Kristo van Amerongen. Gesprek en het aanbod kwam heel vertrouwd over en heeft geleid tot een snelle aankoop. Heel tevreden met de aankoop en de manier waarop dat gebeurt is.
Beste Yvonne, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat het gesprek met Kristo van Amerongen en het aanbod u zo goed bevallen zijn. Het is altijd fijn om te weten dat we hebben bijgedragen aan een prettige en snelle aankoopervaring. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Ik kwam mijn nieuwe Peugeot E3008 Demo model van Mei 2024 met 5200 kilometer tegen voor een voor mij zeer acceptabele prijs. Na nog wat onderhandelingen betreffende het afkopen van mijn private lease contract, en een mooie prijs voor nieuwe all season banden staat de auto nu bij mij op de stoep te shinen in Den Helder. Pieter bedankt voor de goede service...
Beste Fred, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve feedback! Wij zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met uw nieuwe Peugeot en dat het proces naar uw wens is verlopen. We zullen uw complimenten zeker doorgeven aan Pieter en het team. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en we hopen dat u veel rijplezier zult beleven aan uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Heel goede service!
Beste Christine, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Dat u zo tevreden bent over onze service doet ons erg goed om te zien. Uw feedback betekent veel voor ons en we hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Hele fijne medewerker
Beste Rob, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! Het doet ons goed om te zien dat u zo tevreden bent met onze service en dat u onze medewerker als fijn heeft ervaren. Uw complimenten betekenen veel voor ons. Graag staan we bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Voor het eerst auto in onderhoud gegeven. Duidelijk uitleg over werkzaamheden en factuur. Behulpzaam bij aanvullende wensen.
Beste Ton, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw ervaring. Het doet ons goed te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Terwijl het bedrijf er groot uitziet en veel merken heeft, is er altijd tijd voor je. Dat verraste me positief.
Beste Frank, Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u positief verrast was door de persoonlijke aandacht die we bieden. We waarderen het dat u deze ervaring met ons hebt gedeeld en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
auto ging in groot onderhoud en kort van tevoren nog 1 leenauto kunnen regelen. De ontvangst, uitleg, contacten, en aflevering verliep zeer vriendelijk. Wel eens anders meegemaakt in Waalwijk (snauw.. geen tijd) maar hier perfecte aardig personeel.
Beste Ed, Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat u zo tevreden bent over onze service, van de ontvangst tot de aflevering. Het is fijn om te weten dat we u goed hebben kunnen helpen met de leenauto en dat u onze medewerkers als vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren. Graag tot de volgende keer en we wensen u veel plezier met uw auto! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Zeer klant vriendelijke verkoper is die Mathijs.
Beste Geurt, Bedankt voor uw lovende woorden! We zijn blij te zien dat u zo tevreden bent over de service van Mathijs. Het is altijd fijn om te weten dat onze verkopers gewaardeerd worden om hun klantvriendelijkheid. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Ik heb elders mijn olie laten verversen. Twee weken later stond ik zonder olie, heb ik de olie bijgevuld en nog 20 minuten gereden voordat ik hem ergens heb moeten laten staan. Het rubberhuis was beschadigd, blijkbaar bij de oliewissel. Dit is later verholpen en de auto zou in orde zijn. Ik heb vervolgens Peugeot gevraagd als onafhankelijke partij een extra check te doen om te controleren of de motor geen schade heeft opgelopen aangezien ik zonder olie heb gereden. Zij wilden met een camera gaan kijken. Ik vroeg (op aanraden van een bevriende automonteur) specifiek om de olie te testen aangezien de camera niet bij de juiste plekken kan komen die beschadigd raken in zo'n geval. Ze hebben uiteindelijk maar allebei gedaan op mijn aandringen. De volgende dag zou hij klaar zijn. Ik moest vooral niet bellen en wachten op een Whatsapp-bericht. Niks gehoord. Ik bel na twee dagen en krijg te horen dat hij niet klaar is.Na een week bel ik opnieuw. Hij was allang klaar, ookal had ik niks gehoord. Ik heb hem opgehaald. Heb 30 minuten in de auto gereden en kreeg een foutmelding: "storing in motor. Laat het verhelpen.". Ik rook motorolie binnen in de auto en soms schokte de auto als ik het gas los liet. Het olielampje was oranje. Ik heb de auto weer aan de kant gezet en achtergelaten. Weer de garage die de oliewissel deed gebeld en laten verhelpen aangezien daar het probleem begon en ik niet nog een rekening van Peugeot wilde. Inmiddels rijdt de auto prima. Alleen heb ik voor niks Peugeot ingeschakeld en betaald. Ondanks hun controle was de auto niet in orde. Ik belde hun en heb hun op de hoogte gesteld. Ik moest maar een email sturen zodat ze opnieuw naar de auto kunnen kijken. Ik heb er over nagedacht en zie niet in hoe een tweede controle en weer een week zonder auto de situatie verbetert. Ik heb het opgegeven. Voor niks een rekening van Peugeot betaald.
Beste Kelly, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 07-01-2025: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Ik heb mijn keuze op een bepaalde peugeot 3008 gt laten vallen en daarop mijn inruil aangeboden! Waar ik snel een goed aanbod op kreeg, daarna ging het in een sneltrein vaart. Ik heb de auto thuis kunnen bekijken en een proefrit kunnen maken wat een geweldige service. Mijn keuze stond vast na de proefrit en heb de auto gekocht! Daarna heeft de auto nog complete controlebeurt gehad. Na 2 weken is de auto wederom bij ons thuis afgeleverd en hebben de inruil meegenomen. Kijk dat noem ik nou service aan huis! Echt helemaal top!
Beste Koos, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! We zijn blij te lezen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad met de aankoop van uw Peugeot 3008 GT. Het doet ons goed te weten dat de snelle afhandeling van uw inruil, de mogelijkheid om de auto thuis te bekijken en een proefrit te maken, evenals de aflevering met de inruil aan huis, naar wens zijn verlopen. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden en het is fantastisch om te horen dat dit in uw geval zo goed is gegaan. Wij wensen u veel rijplezier met uw nieuwe auto en staan uiteraard altijd voor u klaar mocht u nog vragen hebben. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
ben door dhr K v Amenrongen goed geholpen,alles werd goed uit gelegd en ik kan indien nodig Dhe.v A altijd bellen als ik iets niet weet of hulp bij nodig heb.
Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat u goed geholpen bent door mijn collega Kristo. We streven er altijd naar om onze klanten duidelijk en effectief te ondersteunen, en het is fijn om te weten dat u deze ervaring heeft gehad. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met Kristo of een van mijn andere collega's. We staan altijd voor u klaar! Veel mooie en plezierige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Veenendaal
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.