Erg klantvriendelijk en super service!

Mijn auto lekte olie, de auto was nog geen jaar oud. Verschillende garages afgebeld, niemand had tijd. Gelukkig maakte Broekhuis Veenendaal wel tijd en kon ik dezelfde dag nog mijn auto brengen. De auto is netjes onder garantie gerepareerd! Echt top en de medewerkers zijn erg vriendelijk.

Beste Ellen, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Heel netjes geholpen

Andere auto gekocht en alles netjes laten zien. Fijne verkoper die met je mee denkt

Beste Marian, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Vakkundig en duidelijk en vriendelijk personeel

Vakkundig en vriendelijk personeel

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Bij vorige dealer (Auto Versteeg Buurman) werd de auto altijd gewassen bij een beurt. bij Broekhuis niet valt tegen.

Beste Mees, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons, dank hiervoor. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Veenendaal. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Wat een fijn bedrijf!

Mijn ervaring gaat over de aankoop van een (gebruikte) Peugeot. Bij het eerste mail contact als een goed gevoel. Zeer snelle reactie waarop een bezoek aan Broekhuis volgend. Koop was snel gesloten mede door de zeer prettige ervaring met de ‘verkoper’. Kortom, blij met dit bedrijf en de medewerker.

Beste Kees, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat u naar volle tevredenheid bent geholpen bij de aankoop van uw mooie Peugeot is voor ons erg fijn om te zien. Wij zijn blij u te hebben mogen voorzien van onze service! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Vertrouwd en fijn bezoek

Wij zijn zeer goed, prettig, fijn en vriendelijk geholpen door Pieter. Alles duidelijk en goed uitgelegd.

Beste Irene, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Pieter. Graag zien wij u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Heel fijn en uitermate vakkundig

Wij waren ooziek naar een andere auto. Er werdt echt naar onze wensen geluisterd.

Bedankt Jan, voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij uw aankoop. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Weinig gevoel bij de klant

Uit bespreking van het diagnose rapport spreekt weinig gevoel: - op mijn vraag of mijn auto ook zijbochtverlichting heeft werd € 50 aan onderzoekskosten in rekening gebracht. In mijn ogen in geen verhouding. - en passant werd gemeld dat de bodemplaat op 11 plekken loshing en nog maar aan 2 schroefjes vastzat. Hoe kan dit bij een vrijwel nieuwe auto? - plaatsen van kentekenhouder met naam Broekhuis (gratis) vind ik bijzonder. Waarom zou ik iets vervangen dat niet kapot is en daarnaast reclame gaan rijden voor Broekhuis. Wanneer ze dat willen dan kan ik me voorstellen dat ze een eenmalige korting op de rekening aanbieden. Kortom: ik werd hier niet blij van en zag me absoluut niet als klant behandeld.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Verwacht beter van een officiële dealer

Ik was heel enthousiast om mijn eerste auto op te halen op 2 Maart 2024, het duurde ongeveer anderhalf uur reizen met het open vervoer vanaf leiden. Bij het ophalen leek de auto van buiten in eerste instantie in orde, de dag erna kon ik de auto beter inspecteren in de zon en zag schades die meer opvielen. Dat was niet volgens afspraak met de verkoper; meerdere velgen waren beschadigd alsof er tegen een stoeprand was gereden, aan de achterkant een kras dat op een halve cirkel lijkt en aan de voorkant zag ik steenschade. Ik had ook het premium pakket genomen dus ik verwacht dat deze schades netjes weggewerkt worden, helaas niet. Op 7 Maart 2024 heb ik een bericht gestuurd betreft deze schades, tot op heden nog geen contact van Broekhuis. Erg jammer.

Beste Yong-sing, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om bovengenoemde toe te lichten. Wij willen u veel rijplezier wensen en hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

prima service

prettige behandeling aan de balie en, voor zover ik na kan gaan, goede reparatie.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Wordt er keurig geholpen , goede uitleg wat ze gaan doen en wat de kosten zijn perfect

Bedankt Geertje, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Graag zien wij u de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Slechte ervaring

Winterbanden laten monteren. Blijkens geleverd rapport van de zomer/winterbanden waren de banden nog prima. 6 weken later bij grote beurt met APK keuring winterbanden afgekeurd. Reactie was dat dit mogelijk was en er niets aan te doen was.

Beste Arie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review zijn we met u in contact gekomen, bedankt voor dit prettige gesprek. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Zeer goede ervaring

goede en prettige ervaring

Beste Jaco, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Super goede service

Een auto gekocht bij Broekhuis Veenendaal. Broekhuis neemt de tijd voor je en hebben goede service. Afspraak betrouwbaar en zeer vriendelijk personeel. Kortom een super autobedrijf!

Beste Max, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Ik heb het contact met Broekhuis als heel prettig ervaren.

De Broekhuis medewerkers zijn altijd bereid om je goed te woord te staan. Ze proberen altijd een oplossing te vinden voor je probleem.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te zien dat u het contact met Broekhuis als prettig heeft ervaren. De volgende keer staan we graag weer voor uw klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Zeer tevreden met deze garage

Ik ben zeer tevreden met Broekhuis. Je komt er niet voor verrassingen. Toen ik de auto kwam brengen namen ze met me door wat de bedoeling was en wat de onkosten zouden zijn. Later werd ik gebeld en mailde ze mij foto's over de mankementen die ze tegen kwamen. Na overleg is alles keurig gerepareerd of vernieuwd.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Prima service, klantvriendelijk, behulpzaam

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Wij zijn uiterst prettig en correct behandeld

Op zoek naar een occasion voor mijn kleindochter ben ik bij Broekhuis terecht gekomen. Een leuke Renault Twingo gevonden waarna we zonder al te grote problemen een deal konden sluiten. Met name de afhandeling van de deal, BOVAG garantie en verhelpen van bij het gereedmaken van de auto gevonden problemen hebben mij aangenaam verrast. M.a.w. een prettige en vertrouwenwekkende ervaring

Bedankt voor deze mooie review! Wij fijn dat u zo een goede ervaring heeft gehad en alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier voor uw kleindochter in de mooie Renault. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Prima contact en in een prettige sfeer

Goed geholpen door Kristo van Amerongen.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat u zo goed geholpen bent door Kristo. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Professionele uitstraling

Goede ontvangst. Goede uitleg en prijsafspraak. Kon bij aankomst alleen auto nergens kwijt omdat straat en terrein volledig vol geparkeerd stond met handel. Goede wachtruimte. Ma werkzaamheden goede uitleg wat men had gedaan. Op deze lijst stonden ook zaken aangevinkt doe niet gedaan zijn. Zo staat er wassen en stofzuigen op en vullen ruitensproeier. Dit was niet gedaan.

Mijn auto heeft een grote beurt gehad en APK keuring De dienstverlening is prima.

Bedankt Marian, voor het delen van uw ervaring bij ons op de vestiging. We vinden het fijn om te zien dat u onze service goed heeft mogen ervaren. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Gewoon prima

Goede service,vriendelijk en bekwaam.

Beste Rien, Bedankt dat u onze service beoordeeld met een mooie 9. Fijn om te zien dat u een goede ervaring heeft gehad bij ons in de vestiging. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Is een adequate dienstverlening

Aan de behandeling door de verkoper valt niets op te merken en is zonder meer goed. De inruilprijs vond ik uiterst mager, ondanks het feit dat enige schades moeten worden gerepareerd aan mijn ingeruilde auto. Een bedrag van circa € 2800 werd door de ANWB geschat. Minus € 1000 reparatie zou dat rond de €1800 hebben moeten opleveren, in plaats van de geboden € 1650 Het uitlenen van een lader om niet is daarentegen een goede service.

Beste Jan, Bedankt voor uw feedback op onze service, dit wordt gewaardeerd. Fijn dat u goed contact gehad met de verkoper. Wij wensen u veel rijplezier en hopen u graag weer te zien bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Goede service,zorgvuldige reparatie.

Duidelijke communicatie, Zorgvuldige reparatie, Goede prijs kwaliteit verhouding Vriendelijke medewerkers .

Bedankt Els, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal