Technisch wel in orde, communicatie beneden peil

Mijn auto was toe aan een onderhoudsbeurt en bandenwissel. Bij het brengen van de auto heb ik duidelijk gemaakt dat ik van te voren wilde weten welke zaken eventueel vervangen dienden te worden. Dat werd toegezegd. Er was geen uitleg betreffende de voorgenomen werkzaamheden. Bij het ophalen van de auto vond ik een melding in de auto dat ik snel moest tanken en na een halve tank weer bijvullen; dit i.v.m. een toevoeging aan de brandstof. Op de rekening bleek ook de batterij van de afstandsbediening vervangen; deze was een week eerder door mij zelf vervangen. Bij reclamatie werd mij kortaf door de baliemedewerker (een andere dan bij afgifte auto en ook een andere dan bij ophalen auto) te verstaan gegeven dat de werkzaamheden ( vervangen interieur- en koolstoffilter) voor hem geen reden waren om contact op te nemen en dat een dergelijke afspraak nooit gemaakt kon zijn. Additief en batterij werden na enige discussie gecrediteerd maar deze wijze van omgaan met de klant is voor mij reden om om te zien naar een klantvriendelijke vakgarage.

Beste Frans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest bij ons in de vestiging. Graag komen wij met u in contact om deze ervaring te bespreken. Omdat wij niet de juiste contactgegevens van u hebben, willen wij u vragen ons te bellen of te mailen. Dit is mogelijk via: 0318-637878 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Prima service!

Auto werd prima afgeleverd met persoonlijke uitleg etcetera. Vriendelijk en deskundig personeel!

Beste Jacco, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Werkzaamheden na goed overleg.

Uitstekend service

Bedankt Abdel, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Goede service, snel geregeld

Aan alles voldaan, ook aan mijn wensen vandaar dat alles heel erg snel ging en ik donderdag al in mijn andere auto rij !!

Bedankt Niels, voor uw review! Wat fijn om te zien dat wij aan al uw wensen hebben kunnen voldoen. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Zeer wisselende ervaringen de laatste 2 maanden

Mijn ervaring is dat de communicatie, zowel intern onderling als naar klanten toe, onder de maat is. De diverse centraal aangestuurde systemen van waaruit klanten geïnformeerd/benaderd werken op een irritante manier blijmoedig langs elkaar heen zonder al teveel menselijke interventie. Een tweede slechte ervaring is dat mijn auto vandaag na onderhoud klaar was om opgehaald te worden. Dus ik loop eerst een half uur naar de garage en wil daar wegrijden, maar hij start niet, alleen maar getik. Dat is zéér teleurstellend. En zo anders dan de week ervoor, toen ik met een emissiestoring langs kwam en men mij voor de boodschappen een leenauto meegaf, en toen ik terug was, was alles gefikst. Dat was een topervaring, maar deze keer dus totaal weer anders. Voorbeeld van miscommunicatie: ik bracht mijn auto voor een normale beurt bij Broekhuis, altijd de economische basisbeurt zoals eerder bij Van der Werf en Versteeg Buurman - althans dat dacht ik. Maar bij het ophalen had ik ineens een Broekhuis jaarbeurt op de factuur staan, inclusief Broekhuispas voor pechhulp. Daar had ik niet om gevraagd. Ter plekke kwamen we er niet uit. En er leek ook verkeerde olie in de auto gedaan te zijn, wat bij navraag ter plekke werd bevestigd (waarbij ik ook nogal badinerend werd toegesproken). Later bleek dat toch weer anders te liggen: de monteur had de juiste olie erin gedaan, maar op de factuur konden ze alleen het standaard type aangeven blijkbaar (opgelegd door het systeem). Uiteindelijk heeft een gesprek met de vestigingsmanager moeten plaatsvinden om de miscommunicaties op te lossen, en de uitlijning van de nieuwe banden opnieuw te doen (want dat was ook niet goed gegaan, het stuur trilde bij 100 km/u). E.e.a. is toen wel naar tevredenheid opgelost, maar al deze miscommunicatie, en nu in korte tijd 2 deels mislukte onderhoudsbeurten en reparaties, maakt wel dat mijn vertrouwen in Broekhuis Peugeot Ede tot een dieptepunt is gedaald, na jaren goede ervaringen met de vorige eigenaren.

Zeer vriendelijke bejegening

Fijn vlot geholpen. Tijd om je verhaal te doen Goede uitleg

Bedankt Jolanda, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Netjes geholpen

Van tevoren ingelicht voor de afspraak datum. Bij het brengen overzicht wat er gedaan wordt en rekening overzicht Kreeg van te voren bericht dat de auto klaarstaat. Bij het ophalen werdt alles nog eens doorgenomen.

Beste Jaap, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Ede. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Duidelijkheid en service gericht.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Het team denkt mee

Bij Van der Werf werd ik al ondergedompeld in een bad met service. Broekhuis stelt mij wat dat betreft niet teleur en legt de lat nog hoger. Ze kennen je bij naam maar weten intussen wel alles van je auto. Geweldig!!!

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat u het bezoek zo goed heeft ervaren, daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Citroen - Peugeot Broekhuis een toppet

De verkoper Roel Egberts, een prettige verkoper. Die zijn best heeft gedaan om een juiste auto voor ons te vinden. Hij luistert en kan zich de wens en vragen van een koper inleven. Vraag naar Roel en het komt helemaal goed

Bedankt Ronald, voor het delen van uw ervaring bij ons in Ede. Wat een mooie complimenten voor onze collega! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Goede ervaring met de basisbeurt door Broekhuis. Bij brengen auto beetje raar: er waren diverse extra dingen nodig, zei medewerkster, had iemand op papier gezet, maar ik kon weerleggen dat dit niet nodig was, omdat we erg weinig rijden en/of dit kort geleden al gebeurd was. Toen werd het weer zoals het we het afspraken toen we de onderhoudsbeurt afspraken. Je moet dus zelf heel alert zijn.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Perfect op tijd geleverd

Roel heeft ons perfect geholpen met de aanschaf van de C5 aircross. Uitgebreide instructies voor het afleveren.

Beste Theo, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat u een leuke aflevering heeft gehad. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Duidelijke uitleg van de uitvoering.

Alles wat gedaan moest worden is ook goed uit gevoerd. Zal wel prettig vinden als sommige/alle instelling weer terug gezet worden zo als ze waren. O.a. verlichting komt er vaak te laag achter dat ze niet aan staan.

Beste Bert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Super service!

Goed geholpen van begin tot eind. Vriendelijke verkoopadviseur.

Bedankt Rob, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Top bedrijf

Alles wordt netjes overleg

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie review! Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Ben uiterst tevreden!

Beste Annie, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

onderhoudsbeurt volgens duidelijk afspraak uitstekend uitgevoerd

kontakten met medewerkers werkplaatsbalie zijn goed, afspraken duidelijk auto wordt na onderhoudsbeurt netjes afgeleverd

Beste Rob, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn erg blij om te zien dat alles volgende duidelijke afspraken goed is uitgevoerd. Bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Niet goed

3oktober kleine beurt na 75 minuten stond de motor deksel nog omhoog met een interieur filter nog op de rechter flank ,ik ben na lang wachten maar eens even gaan kijken in de garage en was er in inmiddels wel een controle gedaan ,ik heb toen met de chef werkplaats gesproken die vertelde dat er droog scheurtjes inde achterband aanwezig waren opzicht vind ik dit ook wat snel na 10.000 km die bij de aankoop vernieuwd waren ,na overleg zijn de bougies benieuwd en de beurt verder afgemaakt wat toen ongeveer nog een uur duurde dus totale middag naar de knoppe tegen 16,20 kon ik weer vertrekken ,bij de vorige eigenaar garage was zeer tevreden maar ben nu zeer teleurgesteld ,grRob slijkhuis

Beste Rob, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen om deze ervaring te bespreken, bedankt hiervoor. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Vlot geregeld, goed overlegd. De rekening behoeft uitleg, want ik kan de posten niet begrijpen. Dat kan beter.

Bedankt Harry, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons op de vestiging. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Auto ingeruild in filiaal hengelo , nieuwe auto keurig afgeleverd zoals afgesproken . Vriendelijke verkoper . Wij zijn zeer tevreden , complimenten

Beste Hans en Evelien, Gefeliciteerd met jullie aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

ALLES GOED

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te lezen dat u het bezoek als goed heeft ervaren. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Zeer klantvriendelijk

Fijn bedrijf. Aandacht voor de klant en goed advies. Men denkt met je mee qua kosten. Betrouwbaar adres

Bedankt Henri, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u het bezoek zo goed heeft ervaren, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Helemaal correct verlopen

Geen enkele negatieve ervaring

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat het bezoek correct is verlopen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

op een zeer goede manier onderhoud gepleegd met goed overleg

zie boven

Beste Evert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat het onderhoud naar volle tevredenheid is uitgevoerd. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Meesterschap is vakmanschap!

Wij kunnen met een gerust gevoel de auto uit handen geven als er gesleuteld moet worden. Meesterschap is VAKMANSCHAP bij Broekhuis.

Bedankt Dirk, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u onze service als vakmanschap ervaart. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Keesomstraat 20 6716 AB Ede