heel goed

Vriendelijke en duidelijke verkoper

Bedankt Leo, voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door de verkoper. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Leuke auto, maar service tegenvallend

Auto via internet tegengekomen die ons aansprak voor ons aardig wat geld maar toch besloten om te kopen, niet vanwege Broekhuis maar vanwege de auto. Uiteraard konden we kiezen voor extra's met service, apk, garantie maar niet voor gekozen. Mogelijkheid tot onderhandeling in prijs was niet mogelijk, dus 11.400,- als meeneemprijs. Blijkbaar is het dan dus niet nodig om een auto netjes af te leveren, nog geen doek over het dashbord. Ook opmerkelijk is dat ondanks er enkel 1 spiegel gepoetst moest worden en 1 zekering vervangen moest dit toch nog 2 weken duren. De bekleding van de achterbank zou nagelopen worden, maar daar was niks aangedaan. Dezelfde vouwen zaten er nog in zonder enige verbetering. 11.400,- is schijnbaar niet genoeg geld voor iets van service, o ja op een Rituals pakketje na dan. Maar had dit achterwege gelaten en besteedt aan wat benzine zodat we in ieder geval thuis konden komen. Had wel meer verwacht van een bedrijf als Broekhuis, ook al was het ons te doen om de specifieke auto.

Mijn nieuwe auto vandaag opgehaald en die stond mooi te shinen. Toen helaas de auto niet wilde starten werd er acuut aktie ondernomen en werd er een nieuwe accu ingezet. Dit is toch echt Service met een hoofdletter S...

Beste Anneke, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Redelijk goed, echter oplevering onvoldoende.

Wij hebben afgelopen woensdag de auto opgehaald, dit was later dan dat wadden afgesproken, eerste afspraak was 22-3-24. Dat zou komen omdat het bedrijf dat de parkeer sensoren moest inbouwen zieken had??? Bij het ophalen van de auto, die keurig binnen stond met een kleed eroverheen, was deze nog nat dus hij was blijkbaar afgespoten. Dit is natuurlijk prima. Maar van binnen was de auto er stoffig en hele maal schoon zoals je dat zou verwachten van een "nieuwe" auto met 7 km op de teller. De ruiten waren erg "vettig" en hebben wij bij thuis komst goed moeten reinigen. Verder constateerde wij gisteren dat er links achter boven het achter wiel een "pit" zit. Inderdaad bijna niet zichtbaar, alleen al er op een bepaalde manier licht opvalt. Ook dit zou je niet verwachten bij een "nieuwe" auto. Wat ik nu ook nog moet gaan doen is de verkoper bellen of hij mij de factuur wilt sturen. Deze heb bij het ophalen niet ontvangen en dacht dat die wel via de mail zou komen. Maar dat is tot nu toe nog niet gebeurt. M.Vr.Grt. Gerd Scheers, Kenteken auto S-581-FV

Zeer professioneel

Erg vriendelijk ontvangen, goed advies en snelle service. Ook de koffie was lekker en de showroom zag er verzorgd uit. Na een verhuizing erg blij met deze voor mij nieuwe dealer voor mijn auto. Aanrader!

Beste Henri, Hartelijk dank voor u bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij zijn u graag de volgende keer bij ons in Ede, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Zeer goed geholpen door Roel Egberts

Zeer netjes en correct geholpen. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Beste Bertus, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Roel. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Geweldige verkoper

Super geholpen door Menno, door hem weer terug bij Peugeot Bedankt voor de service

Bedankt Paul, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door Menno. Graag zien wij u de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Heb auto peugeot 3008 voor eerste laten keuren en grote beurt laten doen bij garage Broekhuis. Ik ben heel tevreden met de service van de werkplaats chef en de contacten die wij hadden. Dank daarvoor

Bedankt voor uw mooie en positieve beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Hartelijk en fijne communicatie

Hartelijk ontvangst. Goede, fijne communicatie én begeleiding in de aanschaf van de juiste auto.

Beste Demi, Bedankt voor deze mooie review en van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Goede ervaring

Lekker vlot gebeurd allemaal

Beste Roel, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Vriendelijk, en to the point.

Heel fijn, en duidelijke afspraken.

Bedankt Geurt, voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Vriendelijk en deskundig geholpen

Mijn oude vertrouwde auto ingeruild voor een nieuwere uitvoering, omdat hij gewoon op was. Philippe heeft ons goed geholpen.

Beste Ellen, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Philippe en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Een prima ervaring voor een eerste lease auto!

voor het eerst zijn wij overgestapt van een eigen auto naar een lease auto, via Broekhuis. Het besluitvormingsproces, inkoop eigen auto en administratief proces werden prima begeleid. Broekhuis nam ruim de tijd voor alle stappen. De oplevering was alsof het een eigen auto betrof. Er ligt nog een uitnodiging voor eventuele nadere uitleg.

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat uw eerste ervaring bij ons prima is verlopen doet ons erg goed om te zien. Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Grote beurt incl. APK van een 13jr oude Hyundai i10: Keurig.

Na 2 jaar tijdelijk verblijf elders weer gekozen voor Broekhuis Ede. Goede service ervaren. Rijdt weer fijn en veilig.

Bedankt Wim, voor uw mooie review! Het doet ons erg goed om te zien dat u ervoor heeft gekozen om uw auto bij ons te brengen. Wij hebben met veel plezier voor u klaargestaan. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst, graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Goede en nette service

goede en nette service

Beste Hetty, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Zeker

NIETTEMIN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR. Wij zochten een auto met voldoende trekkracht voor onze caravan. Roel Egberts, verkoper bij Broekhuis Ede, heeft ons uitstekend geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden. Door zijn ter zake kundig advies hebben wij nu een prachtige Renault Megane gekocht waar we lang plezier van hopen te hebben. Jan van der PERK

Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Renault Megane. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Roel gedurende de aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Erg goed geholpen

Erg goed geholpen door Philippe. Prima service en, niet onbelangrijk, goede kennis van zaken. Erg blij met de aankoop van een DS7.

Bedankt Rob, voor het delen van uw positieve ervaring! Wat fijn om te zien dat u zo goed geholpen bent door onze collega. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw DS7! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

In korte tijd heeft Menno een paar mooie auto's voor onze familie geregeld. Niet opdringerig, behulpzaam, zoeken naar mogelijkheden. Wij ervaren het contact met Menno als heel prettig.

Beste Colinda, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Menno. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Prettige professionele garage

Keurige aflevering en procedure, tevreden over aankoop

Gefeliciteerd met uw aankoop Erik. Het doet ons goed te zien dat u zowel de aflevering als procedure als fijn heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Alle afspraken zijn nagekomen en keurig gebeld dat de auto klaar was om opgehaald te worden. Ook top dat de auto gewassen en de auto uitgezogen is.

Bedankt Monique, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u onze service zo goed heeft ervaren, daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Werd goed geholpen door verkoopmedewerker

De verkoopadviseur hielp goed en dacht mee, ondanks dat hij ons probleem niet eerder had meegemaakt

Bedankt Jan, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Professioneel en vakkundig, vriendelijk.

Prima ervaring met dit bedrijf, in het bijzonder met Menno, en auto gekocht, 2 weken later netjes afgeleverd.

Beste Jos, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Menno. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Ruim voldoende

Ruim voldoende maar mis toch het persoonlijk contact en aandacht die ik hiervoor altijd wel had. De afwikkeling ging snel en zakelijk. Op de auto niets aan te merken en alles in orde

Beste Ingrid, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen u graag de volgende keer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Goede indruk bij aankomst en een vertrouwd gevoel bij aanschaf van onze 108

Onze ervaring is positief bij aanschaf van de Peugeot 108 bj2016. Ook de afhandeling is goed verlopen en een bijpassende service verricht! Ook blijven we graag in contact met onze professionele verkoper Menno Boersma. Die ons vakkundig heeft voort geholpen. Graag tot ziens! Gr Anita &Martin.

Beste Anita en Martin. Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Het doet ons goed te zien dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Technisch wel in orde, communicatie beneden peil

Mijn auto was toe aan een onderhoudsbeurt en bandenwissel. Bij het brengen van de auto heb ik duidelijk gemaakt dat ik van te voren wilde weten welke zaken eventueel vervangen dienden te worden. Dat werd toegezegd. Er was geen uitleg betreffende de voorgenomen werkzaamheden. Bij het ophalen van de auto vond ik een melding in de auto dat ik snel moest tanken en na een halve tank weer bijvullen; dit i.v.m. een toevoeging aan de brandstof. Op de rekening bleek ook de batterij van de afstandsbediening vervangen; deze was een week eerder door mij zelf vervangen. Bij reclamatie werd mij kortaf door de baliemedewerker (een andere dan bij afgifte auto en ook een andere dan bij ophalen auto) te verstaan gegeven dat de werkzaamheden ( vervangen interieur- en koolstoffilter) voor hem geen reden waren om contact op te nemen en dat een dergelijke afspraak nooit gemaakt kon zijn. Additief en batterij werden na enige discussie gecrediteerd maar deze wijze van omgaan met de klant is voor mij reden om om te zien naar een klantvriendelijke vakgarage.

Beste Frans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest bij ons in de vestiging. Graag komen wij met u in contact om deze ervaring te bespreken. Omdat wij niet de juiste contactgegevens van u hebben, willen wij u vragen ons te bellen of te mailen. Dit is mogelijk via: 0318-637878 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede